II. Bölüm -Constance'ın Viyana'sı-

4 0 0
                                    

Yazarın Notu: Constance'ın Viyana'sında günlüğü okumak isterseniz buradan devam ediniz. Öykülerin akışı açısından bu günlüklerin okunması yararlı olacaktır.

Constance'ın Viyana'sı

Kıta Avrupa'sında bir malikâne 1775 İlkbaharı...

Constance, Marki ile evlenmeye hiç niyeti olmadığını söylediğinde bu Marki'yi çileden çıkartmıştı, üstelik Kont Fleming ismi ortalığı iyice karıştırmıştı. Birkaç gün sora gelen haber her şeyi bitirmişti. Düello...

Ve Constance Marki'nin izni olmadan malikâneyi terk edecekti. Genç kız, Viyana'da yolculuk sırasında görüşebildiği kuzenlerinin yanına gidecekti. Kuzen Caty ve kuzen Amadeus. Anne tarafından akraba kız ve erkek kardeşler ona bir kaçış fırsatı tanıyacaklardı. Marki'nin gücü onlara yetmeyecekti belli ki. Viyana özgür bir şehirdi ve Constance dünyanın en iyi yürekli iki kuzenine sahip olmalıydı.

İşte uzun yolculuklardan sonra İlkbahar'ın yumuşak esintileri, şimdi bir günlüğün sayfalarını karıştırıyor, güneş en ılık dokunuşları ile Constance'ın narin elinden çıkan kelimeleri boş sayfalara işliyordu. Kont Fleming'in günlüğünün aynısından bulmuştu kitapçıda ve bunu dolduruyordu. Kont Fleming'in yazdıklarını da ekleyip günlüğe bir isim verecekti: Maskeli Balo.

Şimdi sizi, günlükte yazanlarla baş başa bırakıyorum. Daha sonra Constance'ın öyküsüne devam edeceğiz. Maskeler nasıl sırları gizliyordu?

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin