-Beni Dinle-

2 0 0
                                    

Beni Dinle

"Beni dinle", dedim parmaklarımı onun narin yüzünün hatlarında dolaştırırken... "Sevgili, korktuğum şeyler var. Comet'in söyledikleri, benim düşündüklerim... Ama hiçbir şey bizi ayıramayacak, biz istemediğimiz sürece. Aramızdaki o sevgi, aşk hep yaşayacak. Ve seni böyle hatırlayacağım, ruhuna dokunduğum bu yağmurlu gecedeki gibi."

Sonra ellerini ellerimin üstüne koydu ve "Bu dünyada bilmediğimiz çok şey var Andre, ama bildiğim bir şey varsa senin kalbinin temizliği, duygularının gerçekliği ve ruhunun güzelliği... Ben zaten bunları unutamam ki, sevgili", dedi ve öpüştük.

Şemsiyelerimizi alıp bahçeye çıktık. Yağmur usulca yağıyordu şimdi, şimşekler ve gök gürültüsü sona ermişti. Birkaç kamelya ışıklandırılmıştı. Verandada biraz zaman geçirdik. Bana baktığı anda ben de Ona bakacaktım. Gülümsüyorduk ve güldük. Dünyanın tüm dertlerini aşmıştık. Biz mükemmeldik.

Ve kamelyalardan birine doğru ilerlemeye başladık. Müzik başladı, sakin bir müzikti, malikânedeki müzisyenler bu saatlerde bu tür şeyler çalardı. "Beni dinle sevgili, sen nasıl da bu dünyanın dışından bir varlıksın, nasıl da bu dünyanın gördüğü en değerli mücevhersin, ruhunu gördüğümü nasıl anlatırım, yazdığın her kelimede görmedim mi o ruhu, neden bu gece özel, artık her gece özel her gece seninle mucizelerle dolu. Beni dinle sana aşığım, nasıl da aşığım görebiliyorsun öyle değil mi?" Bunları ona söyledim ve bir elimizde şemsiyeler, diğerinde birbirimizin kollarında, dingin yağmurda, sakin bir müzikte o kamelyaya doğru yürüdük.

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin