-Günlük-

4 0 0
                                    

Günlük

Ertesi gün kırlardaydık... Hepsini günlüğüme yazdım. Rene'nin muhteşemliğini, saçının parıltısını, kokusunun sarhoşluğunu, her şeyi o deftere yazdım. Başına da "Sadece kendi okumam için" diye notumu düşmüştüm. Günlüğü okuyan biri çıktı. O yüzden tekrar düşündüm O değerli varlık okudu, artık paylaşma vakti.

Her gece yazdım ve yazdım. Bu, yaşadıklarımı ikinci kez yaşamam, bir ömür daha sürmem demekti. Tüm bu güzelliğin içinde karanlık olan taraf ise Comet'ti. Giderek daha az görünmeye başlamıştı. Ondan nasıl etkilendiğimi sorarsanız, Rene ile bir sırlarının olduğunu biliyor gibiydim. Bu bakışlardaki saklanan şeydi.

Günlüğe dönersek, onu kaybettiğimi sanmıştım, aslında artık hiçbir şey umurumda değildi ama bir genç kız günlüğü bana getirecek, adımı korumak için tartışmaya girecekti. Ondan çok söz edeceğim. İşte günlük böyle bir şeydi. Sayfaları adeta sihirliydi, çünkü sihirli biri olan Rene'yi anlatıyordu.

Şimdi günlüğü onu bulan Constance'ın yaşadıklarından bir kesit ile okumanızı isteyeceğim. Hepsi yazıldı. Rene, Comet ve benim hikâyemin devamını o yazılanlar ile birleştireceğim, bu benim yaşam öyküm, ben Andre Fleming. Her şeyi anlattığıma emin olmalıyım. Çünkü bu satırları yazdıktan sonraki gün kaderim ile karşılaşacağım. Şimdi sıra Constance'ın Viyana'sında...

I. Bölümün Sonu

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin