Hiç Bilemeyeceğim Söz

1 0 0
                                    

Ve sabah sonsuzlukta kalırken, hayatıma devam mı etmeliydim? En yükseklere çıkmışken aşkın eteklerine geri mi dönmeliydim? Yeniden mi başlamalıydım? Derinden gelen bu sevgiyi öylece saklamalı ve zamanı geldiğinde hislerimin neye benzediğini anlatmak için korumalı.

Acı çektiğim bir şey var... Sen hayalisin... Mektupların kelimeleri hayali... Kalemler, mürekkep, kâğıtlar, zarflar, mum ışığı, sabah, tren hepsi hayali. Çiçekleri özledim, müziği özledim, seni çok özledim hayali sevgili.

Şimdi arabamı hazırlatıyorum, şehirde bir davet var. Yanımda olacaksın öyle değil mi? Elbette olacaksın. Ben inandığım sürece herkese görüneceksin, ben sana inandığım sürece beni seveceksin. İşte davet bunun için var seni hissetmeleri için...

O sonsuzluk bahçesinde bıraktığım sevgilinin, elini tekrar tutacağım. Birlikte davete o sabahın ışığını getireceğiz. Müziklerden en hüzünlü olanını çaldıklarında, tekrar en yükseklerde dans ediyor olacağız.

Şimdi bu daveti unut. Söylediklerimi unut. Senin gerçek olma ihtimalin var mı? Kulağıma mektup sözlerini fısıldayan biri gibi, beni seven biri mi var? Tüm bunları ruhunda hissedip, aşkı yaşayan, mektuplarımı yazdığım biri... Hayali olanı hissedebilmek... Sanırım bunu bilemeyeceğim. Çünkü mektupların asla bana ulaşmayacak. Asla bunları yanıtlayan olmayacak. Sonsuzlukta öylece o sabahta olduğu gibi, o bahçede kalacaklar.

Ve bir gün biri okuduğunda çok geç olacak, hüzün her yeri kaplayacak... Hayali aşk... Hayali sevgili... Ve okuyan anlayacak, bunun gibi mektuplar, şimdiye kadar yazılmadı. Gerçek olanı görecek, aşkımızın büyüklüğünü, ruhunda hissedecek... Ve okuyan gözlerinden, yüce kalbine, oradan dudaklarına bir söz söyleme isteği gelecek. O sözü sen de söylemiş olabilirsin hayali sevgili, kimse okumaz kimse söylemezse bile sen söylemiş olabilirsin. Ama ben hiç bilemeyeceğim.

Şimdi bir mektup nasıl bitmeli, sen sevgili hep benim olan, hiç bilemeyeceğim sözlerin sahibi, hayalimin mektuplarda yaşayanı... Sen sevgili olan ve hep sevilen olan...Hoşça kal.

Müzik: Beethoven's Immortal Beloved Letters (Moonlight Sonata Mvt. 1) https://www.youtube.com/watch?v=lvjhGHPdVc4

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin