Tüm Bildiğim
Comet'e gereken cevabı vermiştim. Ama kendime henüz yanıt verememiştim. Rene'nin geleceğinden endişe eden sadece Comet değildi elbette. İçim içimi yiyordu. Comet'in kehaneti, sevdiğimi koruyamayacağıma dair sözleri aklımda fırtınalar yaratıyordu. Daha önceleri de düellolar yapmış ve onurumu korumuştum, hayatımı da tabii. Ama başka bir canı her şeyden korumak... Bu başka bir şeydi.
At binerken rüyadan bahsetmişti Rene, sanki beni gözetiyordu. Sanki Comet ve ikisinin bir sırrı vardı. Bu sırrı öğrenmeliydim aramızda hiçbir şey olmamalıydı. Bu çok sevdiği Comet bile olsa, benim yerim ayrı olmalıydı. O gece soracaktım her ikisi de yanımda iken:
"Comet'e bir rüyamdan söz ediyorum ve her ayrıntısı biliniyor, bunu nasıl başardınız Rene?" derken Comet'in gülümsemesi sinirimi bozuyordu.
Rene söze nasıl gireceğini bilemez bir halde: "Tahminim doğru senin neler hissettiğini ben de hissediyorum, Comet'e bahsettim."
İkna olmamıştım:" Sen Comet, karanlık bir yönün var, o parıldayan gözlerle bana öylece bakıyorsun ama gerçekleri gizliyorsun", dediğimde adam biraz ciddileşmişti Rene'ye bakarak sorusunu sordu:
"Anlatmalı mıyım?"
"Neyi?" diyebildim.
"İnsanüstü özelliklerimi Andre..." diye yanıtlarken sırtını dönecekti.
"Bu gülünç tiyatro nedir Rene?" ve kız fazla beklemeden:
"Comet bir vampir Andre, yüzyıllardır bu dünyada yürüyor..."
"Yıl 1600'dü Roma'da Giordano Bruno'nun yakılışını görmüştüm, sana her ayrıntısını anlatabilirim. Bu dünya üstünde pek çok kötülük gördüm. Ama Rene gibi güzellik, iyilik, sanat da gördüm. Evet, ben bir vampirim ve çok zamandır Rene'ye bağlandığım gibi bağlanmamıştım ve şimdi siz çıktınız sevgili Andre. Kararlı, insanlık için bir umut siz. Rene için bir gelecek var tabii ama bazen ona da ölümsüzlerin dünyasında yer açmayı hep düşündüm. Sadece bir canavar olmak istemeyeceğine karar verdim."
Tüm bu sözler dünyamın değişmesi için yeterliydi. Comet'in penceredeki yansımasında parıldayan gözleri seçilebiliyordu. Ve sırtını döndü:
"Ve şimdi Rene ile güzel bir yaşamınız olması için elimden geleni yapacağım", dediğinde normal bir adam gibiydi. Salonu terk etti ve Rene peşinden koştu. Ya çıldırıyordum, ya da bu çılgınlık gerçekti.
III. Bölümün Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayali Sevgiliye Mektuplar
RomanceBu yazın, bu yazın bir başka... Bir araya gelmelerinin tek sebebi sevgi, hala bu satırları yazabiliyorsam gerçekti... Ve sevgi... Ve sevgi öyle bir şeydi ki, sevildiğini bilmek... Dünyalara bedel her şeyden öte... Sayfalarıma bekliyorum. Güzel bir g...