Hayali Sevgili

1 0 0
                                    

Hiçbir şey durduramazken, hiçbir kimsenin sözü yeterli değilken... Evet yazmayı durduramıyorum... Aşkın sesi kulaklarımda bana, "Yazma" demedikçe yazmak var.

Bitmek, tükenmek derdi ya silahşor; ben bundan uzaklaştığımı görüyorum. Hayattaki korkunç şeyleri aklımda yendim ve gerekenleri yerine getirdim. Şimdi gerekli olan sonsuza kadar kalemi bırakmamak.

O kalem elimden kağıda bir şeyler yazdığında biliyorum ki bundan sonrası aşk... Hayallerimdeki sevgiliye, geçmiş ve geleceğe unutamayacağım serenat.

Ooo anlatmaya yeter mi bu yazı? Bir sonraki yazıya kadar kaybolup gider mi? Sanırım bu yazıyı tekrar tekrar okuyacağım. Ve emin olacağım; ruhum güvende, gerekeni yaptın çocuk diyeceğim. Kaybolup gitmeyeceksin yazı... Hayali sevgilinin yüzü... Kaybolmayacaksın.

Hayali sevgili, belki günlerce beni unutacaksın... Belki müzik... Belki rüzgar... Belki bir gülümseme benim varlığımı hatırlatacak... Ve bilmelisin aradığında hayalim seninle... Hayali sevgili, hep seni olduğun gibi hatırlayacağım. Hiçbir güç seni sevmemi önleyemeyecek.

Bir bakmışım ki yazının sonuna gelmişim. Seni yazarak sevebilirim, müzik ile sevebilirim, resimlerde seni arar severim. Buzdan gölün kenarında yürürken, el ele kayan tanrıların danslarında... Renklerde, kurutulmuş çiçeklerde, bahçelerde canlanan doğada, hayali mektuplarda ve bir kitabın hatırasında: Her yerde seni sevebilirim hayali sevgili.

Sen var olduğuna göre, yazabildiğime göre, korkma dediğine göre ruhum güvende. Verdiğin güzellikler için, varlığın için... Hayali sevgili.

Müzik: Soundtracks forClassic Books – Across the Bayhttp://open.spotify.com/track/06S5NThhM3i6yjkun9VeO8

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin