Hiçbir Hayatta
Artık üçümüz vardık, başka kimse önemli değildi. Lanetimizi yaşayacaktık. Güneş ışığına doğrudan değdiğimiz anda başlayıp, sonra korkunçlaşan müziklerle. O müzik sizi yok edebilirdi. Ama Comet onunla, o müziklerle baş edebiliyordu. Bir gün biz ikimiz de öğrenebilirdik. O zamana kadar Güneş ışığı sadece kısa sürelerle katlanabileceğimiz bir acı olacaktı. Ne lanetli, karanlık bir dünya...
Yeni hayata ilk uyandığımda Rene yanı başımdaydı. En büyük sevincim buydu. Bir şekilde kurtulmuştu. Önce Rene'ye bir hamle yaptım. Çok hızlı hareket edebiliyordum. Ve ellerimiz buluştu. Yeşil gözbebekleri, biraz farklı olsa da, aynı rengi andırıyordu. Gülümsemeye çalıştım:
"Seni tamamen kaybettiğimi sanmıştım. Oysa sen... Oysa sen hala benimlesin, sevgili."
"Ve istediğin sürece ebediyen...", diyebildi. Bir hüzün hissediliyordu sesinde.
"Bize ne oldu böyle, bu müzik de ne?" diye sorduğumda Comet'i gördüm.
"Sen, sen ne yaptın böyle?", tam ona saldıracakken Rene engel oldu:
"O yapabileceğini yaptı Andre, haydi daha fazla güneşe maruz kalmamalıyız, yoksa bu sonumuz olur", diyerek beni durdurdu.
Artık her şey değişmişti. O özgür günleri hep hatıralarda taşıyacaktık. Güneş ışığında kalabilen bir tek Comet'ti. Artık geceler gündüzümüz olacaktı.
Comet endişeli:" Artık burayı terk edelim, sayıları daha fazla olabilir, yenileri gelebilir."
Rene onaylayarak :"Haklısın Comet, Andre ona güven lütfen..."
Comet'e şüpheli bir bakışla: "Artık neye inanacağımı, kime güveneceğimi bilemiyorum Rene ama sizinleyim."
Şimdi aklıma geliyor da, bu lanet ne kadar da dramatikti. En sevdiğin müziklerle başlayan lanet nasıl da karanlıklaşıyordu. Sevebilir miydim, sevgiliyi. Her şeyi aşıp... Elbette, O benim Rene'mdi. Her zaman.
Ve bana gülümsedi elimi tekrar tuttu, soğuk ellerimiz bir kez daha buluştu, yolculuğumuz başladı ve dedi ki: "Seni bırakmam, Andre hiçbir hayatta."
Müzik: Honey and Clover ost- Dramatic https://www.youtube.com/watch?v=o_6xdLm6BVc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayali Sevgiliye Mektuplar
RomansaBu yazın, bu yazın bir başka... Bir araya gelmelerinin tek sebebi sevgi, hala bu satırları yazabiliyorsam gerçekti... Ve sevgi... Ve sevgi öyle bir şeydi ki, sevildiğini bilmek... Dünyalara bedel her şeyden öte... Sayfalarıma bekliyorum. Güzel bir g...