-Herkes Mutlu iken-

4 0 0
                                    

Herkes Mutlu iken

Şimdi herkes mutlu iken Viyana'da Constance düşüncelere dalmıştı. Bu düşünceler, insanın dünyadaki yerini sorguladığı, belki yaşamın, adalet duygusunu sarstığı bir dizi olayla karşılaşmış olmasından kaynaklanıyor gibiydi. Marki ile evlenmesi için yollanması, Kont Fleming'in daha onu yeni tanımaya başlarken ölüm haberi, her şeyi daha iyi görmesine sebep olmuştu.

Kuzen Caty ve kuzen Amadeus'un mütevazı apartmanında kalıyor, belirsiz bir geleceğe yelken açıyordu.

Ama zaman ilaç gibiydi ilkbahar bitmeden iş bulacaktı bile. Belki eğitimini kullanabileceği örneğin özel ders verebileceği imkânlar olabilirdi. Ve öyle oldu Fransızca ve matematik dersleri vermeye başlamıştı. Viyana, artık yaşadığı yerdi.

Ve Viyana'da müzik asla bitmezdi. Bir çevre edinmede kuzenleri ile her şey kolaydı. Kuzen Caty soracaktı:

-Mutlu musun Constance?

-Hem de her zamankinden fazla Caty. Kötü günleri geride bırakmak için...

-Tam da bunu söylüyordum, diye sözünü kesecekti Caty. Seni artık karamsar görmek istemiyorum.

-Peki

Bunu söylerken aklına Kont Fleming'in günlüğü gelecekti. Talihin kuzenleri ve kendisinin yanında olmasını dileyecekti. Ve Viyana'da müzik asla bitmezdi...

Müzik: Rameau - Les Surprises de l'amour

Hayali Sevgiliye MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin