《~Luke~》
Idegesen nyomtam a legjobb barátom nevére. Egy suliba jártak volna? Hogy a francba nem vettem én ezt észre eddig. Egészen biztos, hogy ki fogom nyírni Mattet, nem érdekel, hogy jóban vagyunk-e. De Amber... hogy hazudhatott végig a szemembe? Hogy tudott tanácsokat adni arra, hogy kibéküljek vele, miközben ő is jól ismeri a fiút? Mégis hogy lehet valaki ennyire álszent?
Ledobtam a telefont az ágyamra. Miért nem lehet Amber egy szimpla csaj, aki tökéletesen illik hozzám és nem ver át? Végig arról dumált nekem, hogy fél attól hogy újra becsapják, de ő végig a képembe mondta a kis hazugságait!
Mérgesen masszíroztam a halántékomat. El sem hiszem, hogy ez történik... a tegnap este után. Kezdtem elhinni, hogy megtálaltam a boldogságot az életemben. Hát tévedtem.
Kezemmel végigszántottam a hajamon, majd újra kézbe vettem Amber készülékét. Felpörgettem annyira, amennyire idegileg bírtam jelenleg, és elkezdtem olvasni.M: Szia, mit csinálsz?
A: Heavennel beszélgetek. Te?
M: Csak a szokásost.
A: Milyen rejtélyes vagy ma...
M: Hát kell valami izgalmas is kell a napomba😏
A: Valójában tudok egy elég izgis játékot. Van kedved játszani?😅
M: Veled bármikor😉
A: Szóval csak kövesd a példámat. Kezdem én.
Amber Lawson két képet küldött a beszélgetésbe.
- Te jóságos szent ég... mi a fasz? - kérdeztem a telefonhoz beszélve, mintha tudna válaszolni. Amber teste tárult a szemem elé. Istenem csak ezt NE! Nem elég, hogy ismerik egymást, most még képeket is küldözgettek magukról? A fotókon elidőztem, de nem tartottam tisztességesnek nézegetni őket, hiába volt rajta ruha.
A: Oké, te jössz.
Matthew Collins képet küldött a beszélgetésbe.
M: Asszem kezdem érteni a játékszabályokat. De még nem teljesen tiszta. Segítenél? 😅
A: Felteszünk egymásnak egy kérdést. Ha tudja a másik a választ helyesen, akkor megy tovább a játék. De ha nem... egy ruhadarabbal kevesebb.
M: Gondolom a fotók a bizonyítékok...😏
A: Jól sejted. Felteheted az első kérdést te.
M: Hány csepp víz van összesen a Földön?
A: Fogalmam sincs...
M: Hát ez sajna helytelen válasz..
Amber Lawson képet küldött a beszélgetésbe.
És ez így ment. Egy bugyuta kérdés és máris egy plusz ruha landolt a földön. Hamar fehérneműben pózoltak a játékosok. Oké, hogy két éve volt, de akkor sem értem, hogy tehettek ilyet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én és a deszkás fiú | Befejezett |
Romance,,-Hogy vagy? - kérdezte Luke kedvesen, majd végigjártatta rajtam borostyán barna szemeit. -Asszem egy kicsit összezavarodtam. -Üdv a klubban. " ____________________________________ Jones College Prep High School-ba járó Amber Lawson barátok...