Kedvtelenül végeztem el a reggeli rutinomat. Valahogy nem volt kedvem ehhez a naphoz. Egyáltalán nem dobott fel a tudat, hogy hamarosan találkozni fogok Chad-el. Rosszul éreztem magamat amiért nem táplálok iránta mély érzelmeket és más férfivel aludtam együtt. Bár nem csaltam meg, mégis úgy éreztem, hogy bűnt követtem el. Belegondoltam mit éreznék, ha fordítva lenne így. Ha Chad került volna ilyen kapcsolatba egy másik nővel, de semmit nem éreztem ezzel kapcsolatban, ami miatt még rosszabbul éreztem magamat. Tisztában voltam vele, hogyha a kapcsolatunk igazi és komoly lenne akkor egészen biztos, hogy nagyon haragudnék rá, ha egy másik nő csókolná a nyakát és mással aludna egy ágyban. Így bár a szószoros értelmében nem csaltam meg, de valahol mégis és ezzel a tudattal elképesztően nehéz lesz a szemébe néznem. Megfordult a fejemben, hogy szakítanom kéne vele, de fogalmam sincsen, hogyan kellene véget vetnem ennek a kapcsolatnak. Nem vagyok benne biztos, hogy helyes döntés lenne-e. Ha Chad nem lenne képben, azt hiszem nem tudnám tovább visszautasítani Aidan-t. A dolgok már így is eléggé bonyolultak, de ha történne közöttünk valami az mindent megkavarna. Mindenki tudja, hogy nem engedi közel magához a lányokat és csak egy éjszakára van rájuk szüksége. Sőt, még annyira sem. Én viszont egyértelműen többre vágynék egy éjszakánál. És eléggé összekuszálnánk ezzel apa és Elena kapcsolatát is. És eszemben sincsen tönkretenni apa boldogságát. Emellett pedig ott van az is, hogy mi van, ha nem találok majd Chad-nél jobbat? Mi van, ha rajta kívül nem érdeklem majd senkit? Mégis önzőség lenne, ha tovább folytatnám ezt a kapcsolatot.
- Készen vagy? - anya kopogása riaszt a gondolataimból. Tükörképemről a csukott fürdőszobaajtóra pillantok, majd mély levegőt véve kitárom azt. - Ebédre itthon leszel?
- Szerintem igen. - amíg én kilépek, anya bemegy a fürdőbe.
- Rendben, akkor ebéd után elmegyünk a nagyihoz. - a táskámat felvéve a kanapéról bólintok, de nem vagyok benne biztos, hogy látja ezért hümmögve jelzem, hogy értettem. - Érezzétek jól magatokat!
- Később jövök. - bújok bele a bakancsomba, majd a kulcsaimat felkapva kilépek a bejáratiajtón. Úgy beszéltük meg, hogy majd az étterem előtt találkozunk, így bepattanok Elena autójába és azzal megyek. Bár az étterem nincsen túl messze, most semmi kedvem sétálni. A tervek szerint együtt reggelizünk aztán sétálunk egy kicsit a közeli parkban. Szerencsére az étterem parkolójában találok üres helyet, így nem kell sokáig keresgélnem. Felkapom a táskámat az anyósülésről és megindulok az étterem felé. Mielőtt az ajtóhoz érhetnék a telefonom üzenetet jelez, így előveszem és megnézem, hogy mi jött.
Aidan: Nem találom a ruhákat
Értetlenül megrázom a fejemet. Látszik, hogy pasiból van, azt sem látja ami a szeme előtt van. Látható helyen hagytam az ágya szélén, még le is fényképeztem neki, keresnie sem kell.
Me: Az ágyadon hagytam a táskát. Hogy nem találod őket?
A három kis pont azonnal ugrálni kezd, ahogy gépel.
Aidan: Az megvan. Én a te ruháidról beszélek
Halkan felnevetve megforgatom a szemeimet. Hihetetlen ez a pasi.
Aidan: Azt hittem legalább a melltartót megkapom ajándékba
Jön is a következő üzenet, mielőtt válaszolhatnék. Most már hangosan felnevetek és az sem érdekel, hogy közben néhányan felém pillantanak.
Me: Bocsi, még szükségem van rá. De ha kell, szívesen veszek neked egyet
Aidan: A tiéd jobban tetszik. Akár felpróbálva is megmutathatnád
YOU ARE READING
Complicated
Romance"Egyetlen apró csókból ezer lehet, Egyetlen érintés, és én kész vagyok. Nem ízelítőt akarok, hanem az egészet..." Az elsőéves egyetemista, A R I E L L A W O O D Washingtonba költözik édesapjához és élettársához. Új környezet, új kihíváso...