»Part 15«

132 9 0
                                    

Eddig se volt sok kedvem a bulihoz, de a mai délelőtt után már menni sem akartam. Nem is vittem túlzásba a készülődést. A hajamat felkötöttem. Egy egyszerű kék farmernadrágot vettem fel, fekete Guns n Roses logós pólóval és egy piros-fekete kockás inggel. Egyedül Sarah miatt döntöttem úgy, hogy elmegyek, mert ha már egyszer elhívtam nem akartam lemondani. Ava hét óra körül hívott, hogy nyolcra a fánk bolt előtt felvesznek, amit nem is értettem. Hiába mondtam neki, hogy Aidan ma biztosan nem fog engem elvinni, ő ragaszkodott hozzá, hogy nyolckor legyek a fánkboltnál és felfognak venni. Így hát, nyolc órakor elindultam a fánkbolt felé és unottan várakoztam. Már minden bajom volt, emiatt a hülye buli miatt. Idegesebb voltam, mint az első alkalommal. Folyamatosan azon kattogtam, hogy tudnék kibújni ez alól a hülye buli alól. Vagy azon idegeskedtem, hogy Aidan milyen bántó szavakat fog megint a fejemhez vágni. Idegesen nyomkodtam a telefonomat csakhogy elterelhessem a figyelmemet. Ava az mondta, hogy ne aggódjak, mert mindenképpen felvesznek autóval és együtt fogunk menni. Talán valamelyik srácnak is van kocsija. 

Bár napközben jó idő volt, mostanra azért már eléggé lehűlt a levegő. Ráadásul nem is öltöztem túl melegen és az egy helyben való ácsorgás sem segített. Újra rápillantottam az időre. 20:34. Türelmetlenül pillantottam fel, hátha jönnek már, amikor a távolban észrevettem a fekete színű Fordot. Döbbenten néztem ahogy teljes sebességgel halad felém. Azt hittem meg sem fog állni és tovább hajt ezzel dühítve engem, de legnagyobb meglepetésemre csikorgó gumikkal pont előttem állt meg az autó. Hirtelen meg sem tudtam mozdulni és igazából nem is akartam. Kitelik Aidan-től, hogy amint az ajtó felé nyúlok ő előrébb gurul és hülyét csinál belőlem. Lefagyva bámultam az autóban ülő embereket, amikor a hátsó ajtó kinyílt, Aidan pedig áthajolva Jaxon előtt nézett ki rám felvont szemöldökkel. 

- Hé, csajszi! - kiáltotta Ava, mire én nagyot nyelve elszakítottam a tekintetemet a zöld szempártól és a kék hajú lányra néztem. Úgy bizony, kék hajú, hiszen a héten volt fodrásznál és a lilát kékre cserélte. - Gyere már! Mi van veled? Jól érzed magad? Totál sápadt vagy. - fürkészett érdeklődve, mire én egy aprót bólintottam aztán gyorsan bepattantam az autóba. 

- Persze, minden oké. - erőltettem magamra egy mosolyt. 

- Biztos? Csak mert úgy nézel ki, mint aki szellemet látott. - nevetett fel Ava harsányan. 

- Bocsi. Csak egy kicsit elbambultam. Jól vagyok. -  mentegetőztem. 

- Örülök, hogy megint jössz Ella. - nézett rám Gavin mosolyogva. - Már azt hittük, hogy Sophie miatt soha többé nem látunk majd a bulikon. 

- A múlthéten se Sophie miatt nem mentem. Itt volt a barátom és amúgy sem vagyok nagy bulizós. Most is csak azért jövök, mert Ava nem hagyott addig békén amíg igent nem mondtam. 

- Jelöltelek Instagramon. - fordult hátra Jaxon hirtelen. - Majd kövess vissza. 

- Meglesz. - bólintottam. 

- Tetszik a profilod. Tök jók ezek a képek! - nézett a telefonjába ahol valószínűleg az én Instagram oldalam volt megnyitva. - Főleg ez a bikinis kép. Nagyon dögös! - vigyorodott el. 

- Mutasd! - hajolt a két első ülés közé Gavin és Aidan is Jaxon felé kapta a tekintetét. Viszont míg Gavin tekintete izgatottan csillogott, Aidan gyilkos tekintettel meredt a mellette ülő srácra. 

- Biztos, hogy az én profilomat nézed? Csak mert nincsen fent rólam bikinis kép. - értetlenkedtem, mire Jaxon-ból kitört a röhögés. 

- Ja, tudom. De ezért megérte. - bökött Gavin felé, aki sértetten dőlt vissza a helyére. 

ComplicatedWhere stories live. Discover now