»Part 16«

152 11 0
                                    

Az üres vodkás üveg előttünk hevert a földön, mi pedig a lábunkkal azt rugdostuk egymásnak, miközben iszonyatosan nevettünk valamin, de ha bárki megkérdezte volna, hogy micsodán nem tudtam volna rá válaszolni. Egyértelmű volt, hogy mind a kettőnknek fejébe szállt már az alkohol, ezzel megnehezítve a beszédet számunkra és még több nevetésre késztetve minket. Hangosan röhögcséltünk néha felröffentve közbe, ami további okot adott a nevetésre. Nem tudom, hogy mióta ültünk kint az udvaron vagy, hogy pontosan miről is beszélgettünk. Azt tudtam, hogy amikor kijöttünk mind a ketten nagyon fáztunk, most viszont iszonyatosan melegünk volt és pólóban ültünk a hintaágyon egymással szemben, miközben egyik lábunkkal magunkat lökdöstük lassan és az üveget. Tudom, hogy amikor elkezdtünk inni akkor elmeséltem neki, hogy mit csináltak a lányok,majd hogy Aidan mentett meg tőlük és azzal magyarázta, hogy elrontottam az összképet. Aztán Sarah mesélni kezdte a bulis korszakát és, hogy mik történtek vele. Egészen komoly témák is megfordultak közöttünk, de az utóbbi percekben csak röhögtünk és marhaságokat beszéltünk. 

- ...és akkor keresztül esett a kanapén. Pedig előre nézett. Érted? Keresztül esett a rohadt kanapén. - mesélte Sarah röhögve. Néha nem igazán értettem, hogy mit mond, mert annyira nevetett vagy pedig a nyelve akadt össze. Amikor meg én meséltem neki valamit akkor azon nevetett, hogy mennyire hadarok és egy szót sem ért az egészből. 

- Hát ez kész! - röhögtem én is. - De kár, hogy nem láttam. 

- PISILNEM KELL!! - üvöltött fel egy srác kirontva a lakásból. Mind a ketten felé kaptuk a tekintetünket és röhögve néztük végig, ahogy szegény ugrálva, eléggé furcsa pozícióban siet egy bokor felé, és már tolja is le a nadrágját egészen bokáig, hogy pisilhessen. Sarah visítva röhögött fel mellettem a srác szerencsétlenkedésén, majd én is csatlakoztam hozzá, amikor csak az alsónadrágját húzta vissza és amikor elakart indulni pofára esett a lehúzott nadrágja miatt. Az udvaron lézengők mind rajta nevettek, az egyik haverja még videóra is vette az egészet. A másik meg annyira röhögött, hogy azt kezdte el kiabálni, hogy: Bepisilek! 

- Láttad? - pillantott felém Sarah röhögve, a srácok felé mutatva. Erre a kérdésre válaszolni sem volt időm, mert rögtön utána már el is kezdte, mesélni, hogy az egyik buliban ahol volt, egy csaj szó szerint beleesett a wc-be. Már szinte ordítva röhögtünk én a könnyeimet törölgettem, amikor a mesélést a telefonom csörgése zavarta meg. Egyből a farzsebemhez kaptam de nem éreztem a telefonomat így hát lehajoltam és akkor pillantottam meg a földön elterülő telefonomat. Még jó, hogy észrevettem, hogy kiesett a zsebemből. Ahogy a hintaágy alatt lévő telefonomért nyúltam majdnem leestem és tényleg csak egy kicsin múlt, hogy nem estem pofára. Persze most mind a kettőnkből hatalmas nevetést váltott ki, amíg szerencsétlenkedve felvettem a készüléket a földről ami kitartóan csörgött. Egy ismeretlen szám keresett, de most még csak nem is gondolkodtam rajta, hogy vajon ki kereshet hajnalban. Egyből fogadtam a hívást. 

- Igen? - szóltam bele visszafojtott nevetéssel. 

- Na végre hogy felvetted! Hol a faszban vagy? - egy dühös hang szólt bele, mire én meglepetten pislogtam. 

- Ki vagy? 

- Isten, bazdmeg. Mégis ki lennék? - dörrent rám. 

- Aidan? - kérdeztem rá, mert még mindig nem volt tiszta, hogy ki is lehet a vonal másik végén.

- Hogy találtad ki? - morogta. - Hol vagy? 

- Honnan tudod a telefonszámomat? - értetlenkedtem tovább.

- A kurva életbe, Ariella! Azt mond meg, hogy hol vagy! - dühöngött, mire az én ajkaimra egy mosoly kúszott, hiszen ez volt a legelső alkalom, hogy a nevemen szólított. - Itt vagy még? Haló! 

ComplicatedWhere stories live. Discover now