Vasárnap semmit sem hallottam Aidan felől. Hétfőn pedig vagy kihagyta az egész napot, vagy csak a közös óráinkon nem vett részt, a többi időben pedig került. Az önismereti órán ülve Mrs Mars megkérdezte, hol van a párom, de csak a fejemet rázva tudtam felelni jelezve, hogy nem tudom. Egy pillanatra se tudtam odafigyelni arra amiről beszélt mert végig Aidan és a történtek körül forogtak a gondolataim. Az óra végeztével végül megvártam amíg mindenki elhagyja az előadó termet és a nőhöz léptem.
- Mrs. Mars. - hangom bizonytalanul csengett, de a pszichológus azonnal mosolyogva fordult felém. - Zavarhatom egy percre?
- Minden további nélkül! - felelte határozottan. Megkerülte az íróasztalt és csípőjével nekitámaszkodott. Minden figyelmét rám irányította. - Jól vagy? Úgy tűnt teljesen máshol jársz fejben.
- Sajnálom. Eléggé kavarognak a gondolataim. - felelem bűnbánóan.
- Miben segíthetek Ella?
- Öhm... Tudom, hogy Aidan önhöz jár terápiára. Azt is tudom, hogy heti két órában kellene járnia, és az egyiket ezzel az órával váltja ki. - motyogom zavartan.
- Nem beszélhetek a pácienseimről. Köt a titoktartás.
- Igen, persze. - bólintok gyorsan. - Csak azt szeretném tudni, hogy beszélte önnek a múltjáról. A traumáiról. - amikor szólásra nyitja a száját gyorsan folytatom. - Én, tudok róluk. Úgy értem, mindent elmondott nekem. Csak szeretném tudni, hogy önnel is megosztotta-e. Kérem, nekem az is elég, ha egy igent vagy egy nemet mond.
- Nos - vesz egy mély levegőt. - Aidan eléggé makacs. És azt hiszem ezzel nem árultam el semmi újdonságot. - elmosolyodva megrázom a fejemet. - Nem beszél a múltjáról. De annak örülök, hogy veled megosztotta a történetét. A traumáit, ahogyan te fogalmaztál. Valami gond van?
- Igen, azt hiszem. - pillantok félre idegesen. - Nem bízik önmagában a múltja miatt és ez a kapcsolatunkra is kihatással van.
- Adj neki egy kis időt. Aidan nem az a fiú aki könnyen kapcsolatba bonyolódik, talán csak több idő kell neki ahhoz, hogy feldolgozza mindazt ami kettőtök között van.
- Ő is épp ezt kérte. Időt. - pillantok Mrs. Mars-ra mély levegőt véve. - Csak aggódom érte. Szeretnék segíteni neki, de fogalmam sincs hogyan. Nem tudom, hogy segíthetnék, ha nem engedi.
- Te egy nagyon okos, kedves és bátor lány vagy Ella. Nagyon jó hatással vagy Aidan-re, és kellesz az életébe. Adj neki néhány napot és egyszerűen csak légy mellette, ha arra van szüksége. - megfogadtam Mrs. Mars tanácsát és teret, illetve időt hagytam Aidan-nek. Hétfő este küldtem neki csak egy üzenetet.
Me: Hé, remélem jól vagy. Csak azt szeretném,
hogy tudd ha szükséged lenne valamire,
bármire, akármire, tudod hol találsz. xoxo
Nem érkezett rá válasz, de tudom, hogy még aznap este megnézte. Kedden szintén nem láttam őt, ahogy szerdán sem. Ma pedig a Hálaadás miatt nem volt tanítás így szinte egész nap a szobámba zárkózva tanultam. Semmi kedvem nem volt apa és Elena közelében lenni. És egyébként is készülnöm kellett a vizsgákra. Délután anyával beszéltem Face Time-on, majdnem három órát, konkrétan a semmiről. Végül mégiscsak rászántam magam vacsora előtt, hogy lemenjek a konyhába. A lakásban mindenhol mennyei illatok szálltak. Apa tökéletesen tudta elkészteni a hálaadásnapi vacsorát, amiért már most kordult egyet a gyomrom.
YOU ARE READING
Complicated
Romance"Egyetlen apró csókból ezer lehet, Egyetlen érintés, és én kész vagyok. Nem ízelítőt akarok, hanem az egészet..." Az elsőéves egyetemista, A R I E L L A W O O D Washingtonba költözik édesapjához és élettársához. Új környezet, új kihíváso...