»Part 50«

136 10 0
                                    

Tényleg lassítottunk. Aidan minden erejét bevetette, hogy visszafogja magát, ami azt jelentette, hogy egy pillanatra sem maradtunk kettesben. Állandóan emberek között találkoztunk, az órák között beültünk a kávézóba vagy, ha éppen nem esett az eső akkor az egyetem környékén sétáltunk és közben mindenféléről beszélgettünk. Voltak közöttünk egyszerűbb hétköznapi témák is, de komolyabbak is felmerültek. Mint például a rasszizmus, az abortusz, vagy az, hogy Aidan miért nem szereti a borsót. Bár ez nem tűnik komoly témának, nagyon is az volt. Elmesélte, hogy gyerekként mennyire imádta a zöldborsót, hogy mindennap evett, akár nyersen, akár konzervformájában vagy párolva. Teljesen mindegy volt neki. De egyszer, amikor az apja részegen ért haza és ő épp borsót evett, az otthonukban lévő összes borsót elé pakolta és kényszerítette rá, hogy megegye. Amikor a gyomra már nem bírta tovább, minden visszajött belőle, amit az apja szintén feletetett vele. Azt mondta Elena aznap éppen sokáig dolgozott így ő sem tudta megakadályozni az apját. Amikor elmesélte a szívem össze facsarodott. Azt kívántam bárcsak valahogyan megakadályozhattam volna, hogy keresztül menjen ezen a sok borzalmon. Egy kisgyermek sem érdemel ilyen bánásmódot. De Aidan nem szerette, ha sajnálják az emberek, ahogy azt sem, ha gyengének látják. Mégis megosztotta velem ezt a fájdalmas emlékét. Bízott bennem annyira, hogy elmondta és ezért hálás voltam. Nem tudtam hogyan is reagálhatnék erre, szörnyen felzaklatott amit mesélt, így hát egyszerűen csak átöleltem és hozzábújtam. Majd megígértem neki, hogy tőlem sohasem fog borsót kapni, még csak megemlíteni sem fogom. Ő pedig egyszerűen csak hálásan elmosolyodott, majd megcsókolt.

Szóval az utóbbi néhány napban egyszerűen csak ismerkedtünk, randiztunk és élveztük egymás társaságát. Ma csütörtök volt. Délután. Aidan éppen dolgozott így arra gondoltam meglepem a munkahelyén. Holnap haza utazom anyához, így arra gondoltam, ha Aidan-nek lesz még elé energiája akár elmehetnénk az edzőterembe. A táskámba bedobtam az edzős cuccomat, de mivel szerettem volna tetszeni Aidan-nek úgy döntöttem az egyik újonnan beszerzett bőrhatású szoknyámat veszem fel, amely a combom közepéig ért. Ez alá egy bélelt harisnyát vettem fel, mely olyan hatást keltett mintha egy fekete nejlon harisnya lett volna rajtam.  Mégis csak november közepe van, ami az időjáráson is igencsak érezhető. Éppen emiatt döntöttem az egyik világosbarna kötött pulóverem mellett, amit lazán a szoknyába tűrtem. A hajamat félig felcsatoltam, és az utóbbi hetekben megszokottá vált sminkemet felfrissítettem egy kissé, befújtam magamat az egyik kedvenc parfümömmel és késznek is nyilvánítottam magamat. A kabátomat és bokacsizmámat felvéve szóltam apáéknak, hogy elmegyek és nem tudom, hogy mikor fogok hazaérni. Apa azonnal rákérdezett, hogy randira megyek-e. Egy pillanatra lefagytam, nem tudtam hogy mit kellene válaszolnom, végül azt feleltem, hogy a barátaimmal fogok találkozni. Nem igazán tudtam, hogy mit kellene felelnem. Persze mondhattam volna, hogy randim lesz, anélkül hogy elárulom, hogy kivel, de addig nem akartam amíg nem vagyok teljesen biztos a dologban. Amíg Aidan-ben bizonytalanság van. És egyébként is. Bármennyire is úgy tűnik, mintha hónapok óta együtt lennénk, még csak most lesz egy hete, hogy hivatalosan is együtt vagyunk. És őszintén szólva ez is annyira hihetetlennek tűnik. Sosem gondoltam volna, hogy én és Aidan egyszer majd egy párt fogunk alkotni. Már csak a gondolat miatt is levakarhatatlan mosoly kúszik az ajkaimra. 

Izgatottan lépek be az étterembe, de most nem a főbejáraton, ahol nézik az asztalfoglalást, hanem oldalt a bár felöli ajtón. Kíváncsian pillantok körbe, amíg próbálok rájönni, hová ülhetnék le. Félre állok az ajtóból és megpróbálok úgy helyezkedni, hogy ne legyek útban. Miközben tanácstalanul tekintgetek körbe, feltűnik egy ismerős arc. Ahogy rám pillant szemöldökeit összehúzza, mintha gondolkodna, majd mosolyogva torpan meg előttem.

- Mi már találkoztunk. - jegyzi meg vidáman.

- Igen. - bólintok. - Jenny, igaz? - mosolyodom el.

ComplicatedWhere stories live. Discover now