14. fejezet

865 21 1
                                    




A csillagokat bámulom a szobámban. Hogyan hozhatnám ezt helyre? Hogyan kavarhatnám fel Alex életét is annyira, amennyire Ő az enyémet? Mit kellene tennem? A gondolatátmenetemet a telefonom jelzése szakítja meg. Tudtam, hogy Ő az. Éreztem.

Feladó: Szalai Alex
Üzenet: Kiara kérlek! Mit tegyek hogy elhidd nem én voltam?

Figyelmen kívül hagyom, de nem áll le, pár perc múlva kapom a következőt.

Feladó: Szalai Alex
Üzenet: Tudom, hogy olvasod! Kérlek válaszolj!

Szinte már könyörög, ami valahol a kővé fagyott szívemnek elégtétel, ezt az érzést kellene megfognom ahhoz, hogy bosszút állhassak. Úgy döntök válaszolok, de egyszerű és lezáró választ adok, amire már nem kapok több üzenetet. Meg is lep kicsit, hogy ilyen hamar feladta.

Feladó: Péterffy Kiara
Üzenet: Hagyj már békén! Felejtsd el a nevemet is!

Idő telik el mire újra jelez a telefonom, már szinte izgatottsággal kapom elő, hogy válaszolt, de nem Ő volt az hanem Betti.

Feladó: Kamarás Bettina
Üzenet: Muszáj eljönnöd Nimród bulijába! Én itt vagyok, siess!

Megpróbálom felhívni miért ilyen fontos ott lennem, de nem veszi fel a telefont. Viszont tudom, ha csak ennyit írt tényleg vagy baromira fontos lehet vagy baromira részeg, mert ez nem jellemző rá. Hogyan is juthatnék ki anyám őrizetéből feltűnés nélkül? Az ablakra pillantok. Oké akkor játszuk azt mint a filmekben. A szekrényemhez ugrok és kiveszem belőle az egyik bordó felsőm és egy fekete bőr rövidnadrágot, majd a tükörhöz lépve egy gyors mozdulatta kiemelem a szemeimet, talán jobban is, mint általában szoktam. Show time baby. Mondom halkan magamban majd kinyitom az ablakomat és kimászok rajta miközben érzem magamban, hogy ismét egy orbitális baklövésre készülök. De már úgy sem számít.

MellettedWhere stories live. Discover now