25. fejezet

793 17 0
                                    




Elindulok a csónakokhoz miközben azon gondolkodok, mégis mi a fenét keresek én itt. Alex láthatólag sehol sincs, és nem is vagyok biztos benne, hogy elő kerülne. A csónakok mellett van egy kis park és bár már ott nem olyan erősek a fények mégis odaindulok gondolva, hogy majd ott egyedül lehetek a gondolataimmal és a boros poharammal, miközben nézem a vizet és hallgatom ahogy morajlik. Gyerekként mindig a part szélén ültem, becsuktam a szemem és csak elképzeltem magam, amint a víz tetején fekszem egy ágyon, mindenhol üresség, a legközelebbi part is több kilométerre van. Csend honol, a madarak csiripelnek, a víz dobál az ággyal és morajlik. Egyedül vagyok, teljesen egyedül a gondolataimmal, az érzéseimmel. Órákig is képes voltam ebben a fiktív valóságban üldögélni egyes egyedül a víz hangját hallgatva. Ahogy megpróbálom előkutatni a telefonomat, hogy ráírjak Bettire mégis hova tűnt, valaki hirtelen megfogja a vállamat.

- Baszki Nimród a szívbajt hozod rám. Mégis miért settenkedsz így mögém? - vonom kérdőre.

- Nem akartalak megijeszteni, csak gondoltam beszélgethetnénk egy kicsit a bor mellett. - emeli a poharát koccintásra ismét, mostmár úgy döntök legyen és hozzáillesztem miközben a szememmel kémlelem milyen messze vannak tőlünk az emberek. Hát nagyon. Frusztrál a jelenléte, dől belőle a piaszag és rossz érzésem támad mellette ezért felállok és odébb lépek.

- Mi az? Távolságot akarsz tartani? - kérdezi.

- Hogy érted? - kérdezek vissza, mintha értetlen lennék, pedig csak időt akarok nyerni, hátha megjelenik valahol a közelben Lilla, Betti, vagy igazából akárki.

- Hát az előbb te flörtöltél velem. -Tesz egy lépést felém én pedig automatikusan hátrálok.

- Huha, te jó részeg lehetsz ha ezt vontad le. Én biztos hogy nem, nagyon félreértettél valamit. - Mikor el akarok indulni visszafele megfogja a karom és visszahúz.

- Szórakozol velem Kiara? A legutóbb is komplett hülyét csináltál belőlem mindenki előtt! - a hangja feszült, egyre inkább azt érzem, hogy bajban vagyok.

- Na jó, először is. Engedj el. Másodszor pedig te szórakozol itt, mit gondolsz, te vagy a Don Huan akivel mindenki flörtöl? Ömlik belőled az alkohol, azt se tudod mit beszélsz. - kirántom a karom és határozottan felé lépek. - Na most jól figyelj, lehet itt mindenki azt hiszi Kiara a jó kislány, akivel bármit lehet tenni, mert meghúzza magát, de átléped az ingerküszöböm elég erősen és ha mégegyszer hozzámérsz, megismerheted milyen is vagyok én olyankor. - a hangom kimért és a szememmel szinte felégetem olyan düh tombol bennem. Még én is meglepődök magamon, de úgy tűnik a bor egy kicsit bátrabbá tett.

- Ó igen? Miért Kiara, te ilyen kemény csaj lettél azért, mert Alexel kavarsz? - neveti el magát. - Mi lesz tökön rúgsz, mint a kislányok? Ne égesd már magad, neked ez nem áll jól. - megint megfog a karomnál és maga felé húz.

- Engedj már el te idióta. - rátaposok a lábára és ellököm.

- Mert mi lesz? - csattan fel.

- Az lesz hogy betöröm az orrod seggfej. Megint. Nem volt elég érthető a lány? Húzz a picsába mielőtt újra szétverem a fejed. - lép elő hirtelen Alex és óriásit lök rajta. Épp a legjobbkor. Sosem örültem még ennyire neki.

- Mit pattogsz hülye gyerek, már megint megvéded a kis játékszeredet? - Nimród képtelen leállni, de a játékszer szó feldühít. Tényleg a játéka lennék? Ez  kívülről így néz ki?

- Hülye gyerek? Komolyan ezt akarod játszani? Részeg vagy, alig állsz a lábadon. Menj szépen haza szerintem, és hagyd ezt itt ennyiben, mert az orrod még úgy látom nem teljesen gyógyult meg, kár lenne újra felszakítani a sebeket. - lép felé, egyenest az arcához. - Viszont ha Kiarával szórakozol, velem szórakozol.  Azt hittem ez világos volt a legutóbb. - a hangja kimért, érződik benne az indulat. Félek, hogy megint megüti őt, de reménykedek benne, hogy most tudja az indulatait kezelni. Bár nem vagyok benne biztos.  Valamiért tetszik, hogy ennyire védelmez, sőt talán még ez is vonzóbbá tette. Pedig pont ezeknek kellene taszítania. Hahó, menekülnöd kellene Kiara! Egyébként, mégis hol a fenébe volt eddig? Tényleg a hős megmentő szerepben tud csak megjelenni? Ez kellett ahhoz, hogy megtudjam él? Hogy megint megkelljen védeni? Valahol mélyen tudtam, hogy ha ilyen helyzetbe keveredek megjelenik. Nem tudom, hogy csinálja ezt. Istenem annyira idegőrlő alak...

MellettedWhere stories live. Discover now