57.fejezet

295 8 0
                                    


Miután anyám hazament, nem sok idő telt el és a telefonom pittyenésére lettem figyelmes. Meglepetten láttam meg a nővérem nevét a kijelzőn.

Feladó: Péterffy Liliána
Üzenet: El kell jönnöd velem vásárolni!

Felnevetek. Pont velem akar elmenni plázázni? Ez azért ilyen szórakoztató, mert még sosem csináltunk ilyet és bár lány testvérek lennénk hiába lenne ez a normális, nálunk ezek a "tesós" dolgok mindig kimaradtak.

Feladó: Péterffy Kiara
Üzenet: Jó helyre küldted?

Próbálom elpoénkodni, mert nem tudom komolyan venni az üzenetét.


Feladó: Péterffy Liliána
Üzenet: Nemár. Jó buli lesz. Veszünk bikinit is, az olasz tengerpart azt mondják tele van jóképű olasz macsókkal!

Bingó. Szóval anyám áll a dolog mögött, sejthettem volna. Nincsen szükségem semmilyen olasz srácra, még túl se vagyok Alexen és nem értem miért gondolják azt, hogy az a módja annak, hogy sikeresen túltegyem magam rajta, hogy olasz sráccokkal foglalkozok.

Feladó: Péterffy Kiara
Üzenet: Azt hittem férjez mész. Miért érdekelnek az olasz csávók?

Feladó: Péterffy Liliána
Üzenet: Vicces vagy. Holnap reggel 10-re érted megyek hugi.

Szuper. Látom most viszont tényleg nincs beleszólásom.

Feladó: Péterffy Kiara
Üzenet: Jó. Mehetünk.

Feladó: Péterffy Liliána
Üzenet: Szuper vagy!

Hát persze, nincs választási lehetőségem másnak lenni. Mély levegőt veszek és ledobom magam az ágyra. Arra gondolok, hogy talán igaza van a nagyinak és tényleg jót fog tenni egy kis környezetváltozás. Nincs szükségem arra, hogy fiúk vegyenek körül, sőt egyenesen taszít már a gondolata is. Bízom benne, hogy holnap ezt Lilivel is megtudom értetni, mert nálam nem a kutyaharapást szőrével megoldás játszik. Becsukom a szememet és arra gondolok, vajon hol lehet most éppen és mit csinálhat.

Reggel az telefonomon állított ébresztő ricsajára pattan ki a szemem. Gyűlölöm hallani ezt a hangot, sőt az összes lehetőséget. Mivel már mindet kipróbáltam, nincs olyan a telefonomban ami kevésbé lenne idegesítő. Lili 10 órára fog érkezni, én pedig 9-kor keltem ki az ágyból. Egyenest a fürdőbe indultam lezuhanyozni és fogat mosni. A nap gyönyörűen sütött, én pedig miután felfrissültem egy fehér virágos kisruhába bújtam bele, ami visszafogottan elegáns. Imádom a nyári ruhákat. Az órámra pillantva gyorsan eldöntöttem, hogy még éppen van időm egy csésze teára, de mikor a konyhába értem és megcsapott a kávé illata elgondolkodtam. Új dolgokat kellene kipróbálnom ezen a nyáron. Új helyzetekben, új döntéseket hozni és újabb szokásokat felvenni. Itt az idő arra, hogy megújuljak teljesen. Miután ezt a frissességet magamra húztam nem a teák felé nyúltam, hanem egyenest a kávés kancsóhoz és töltöttem magamnak egy csésze forró kávét, amit aztán felöntöttem tejjel. Az illata tökéletes, az izét pedig még meg kell szoknom. Minden kortársam kávéval indítja a reggeleit így én is felöltöm magamra ezt a szokást. Még nem teljesen fogyott el az egész bögre, mikor dudálásra leszek figyelmes. Az ablakon kinézve meglátom Lili BMW-jét beparkolni a ház elé. 

- Elmentem nagyi! - kiáltom hangosan, mert sehol sem látom őt.

- Rendben! - hallatszik a válasz az emeletről.

A kocsiba bepattanva a nővérem mosolyogva fogad.

- Örülök, hogy eljössz velem, Kiara. - kedves néz rám miközben beindítja az autót.
Az úton eszembe jut, hogy Alex mellett mennyire más volt utazni. Zenét hallgattunk és énekeltünk, ezzel ellentétben Lilivel teljesen az ellentéte. Halkan szól a rádió és nagyon figyelmesen nézi az utat, le sem veszi róla a szemét. Emlékszem mikor a jogosítványát csinálta, teljesen be volt pánikolva. Apának kellett vele többször kimenni a rutin pályára gyakorolni. Az elején nem is szerettem beülni mellé, bizonytalan volt jó ideig. Mára már rutinosabban vezet, de még mindig nagyon koncentrál. 

MellettedWhere stories live. Discover now