2015. 08. 05
14:00Rettenetes volt ez a nap. Irwin és Clifford békülési próbálkozásaik elég gyatrák voltak.
Hopp! Nem irhatok ilyeneket mert drága Hemmings tuti hogy még mindig belóg a szobánkba. Na most kibaszok vele! Kitöröltem az előző sorokat és kis gondolkodás után körmölni kezdtem.
Nem is lesz ez az idei év olyan szörnyű! :3 Istenem! Olyan kis cuki pofi volt ma. A mai randinkon függ minden! *-*
Emlékezetes nap lesz! Nem sok kedvemre, de kinőiesedve, nem punk-rockos szerkóban. Mondjuk a suli mögötti egyetlen padhoz megyünk "ismerkedni". Kiváncsi vagyok hogy milyen mézes a nyelve! *-* A puha ajkai már ámor világába küldtek. Egy csókjától eltudnék menni!!!Azt hiszem, kitettem magamért. Hemmings, kiváncsi leszek mit alkotsz ezek után! Remélem lekattan rólam végleg.
Amy, Wanda és Snooki robbantak be az ajtón.
- Előre látom a jövőnket. - néztem rájuk. - Ezt az ajtót még vagy hatszor kikell cseréltetni.
- Ugyan már! - nevetett Snooki.
- Ez mi? - kérdezte Wanda. - Nem szoktál ilyen gyöngy kriksz krakszos betűkkel írni.
- Hemmings - vigyorogtam ördögien, mire mindhárman rátapadtak a naplómra.
- Ahha! - sikkantott fel Amy. - És ki az a szerencsétlen, akivel elmész?
- Pompás kérdés. - mutattam rá. Magam sem tudom kit fogok behülyíteni ezúttal.
- Mehetnél valamelyik felsőssel. Úgy is bírják a fejed.
- Snooki kérlek szűkítsd le a kört mert nagyon sok fiú van. - gondolkodtam el a lehetséges kiszemelteken.
- Ott van Ashton haverja, Matthew. Vagy annak az öccse Nate. - kezdte el számolni az ujjain Snooki.
- Vaaagy.. - képzeljétek ide avilágító villany körtét. - Lukey ősellensége.
- Brooky te egy lángelme vagy néha napján. - nevetett fel Wanda.
- Nick Hanza. - Ejtettem ki a nevét a telefonba. - Ráérsz ma este, bébibogyó?
- Rád mindig van időm, vörikém!
- Mit szólnál egy randihoz? - a szemem bosszútól égett.
- Sminkeld ki magad asszony. Ha jól érzem, nem egy egyszerű randink lesz, igaiga?
- Sose tévednek az érzéseid. Luke Hemmings.
- Atya világ anyukám! - nevetett fel hangosan. - A legjobb formámat hozom.Egy fehér pánt nélküli koktél ruhát vettem fel, piros magassarkúval. A sminkemet nem vittem túlzásba. Rózsaszín száj fényt tettem fel, a szememre pedig fekete tush-t. Parfümöt fújtam magamra.
- Na milyen? - álltam meg a lányok előtt.
- Fantasztikus. - vigyorgott Snooki végig mérve. - Egy páva patkánynak.
- Nickhez pont jó. - kacsintottam rájuk.A délután folyamán lementünk ebédelni. Hát nem kell mondanom, hogy mindenki megnézett.
Ashton és Mikey álla veregette a földet. Luke félre nyelt és köhögni kezdett, Calum meg lefagyott.Tuti siker! A terv elkezdődött.
Az ebédemet megkapva, az ebéldő közepén lévő asztalhoz sétáltunk. Nevetve ültünk le, mert Hemmings és a bandája egyfolytában bámult.
- Befizetek rá, hogy pár perc és már itt sincsenek! - suttogtam a lányoknak, mire bólintottak.
- Pláne hogy itt jön a nap hercege.
Snooki idióta vigyora minden elárult. A másik pillanatban Nick ült le elém, igazán kanos vigyorral.
- Nocsak! - füttyentett, mire megint mindenki minket nézett. - Ki tettél magadért Barbados!
- Kössz Hanza ezt a hihetetlenül megerőltető bókot. - támaszottam ki előtte a fejem a kezemmel.Jézusom! Elkezdtem flörtölni vele?!
- Mit óhajt a kisasszony ma csinálni?! Piknik? - kacsintott rám, és a gesztusomat követve elém támaszkodott.
- Tudod, hogy csak kamu az egész bébike. - mosolyogtam rá a lehető leglágyabban. - De benne vagyok. Kajáljunk.
Nick előre nyúlt az egyik göndör hajtincsemért és játszadozni kezdett vele. Egy kis fiús mosoly jelent meg a száján.
- Nekem tudod, hogy mindegy mit csinálok, egészen addig, amíg Hemmingset megeszi a fene.
- Apropó! - pislogtam rá. - Vágod hogy minket bámul?
- Mikor erre fele jöttem még a kaja is kiesett a szájából. - nevetett fel harsányan. De édi!
- Nem adok két percet, és már itt se lesz. Felhúzza a nyúl cipőt és szalad ki a féltékenységi rohama miatt.
Snooki, Amy és Wanda alig bírták visszafogni magukat. Már patakokban folytak a könnyeik, vörösödött a fejük is.
- Remélem képek is születnek erről az estéről. - kacsintott rám. - Most mennem kell szép hölgy. Este várlak és ne késs! - áthajolt az asztal felett és egy jól látható puszit nyomott az arcomra.
Hemmings, Clifford, Irwin és Hood mire odanéztem, már csak a por felhőt láttam, amit hagytak.
- Úgy látom, most jön az a rész, amikor Luke Pofátlan Hemmings elolvassa a neki szánt napló üzikémet. - nevettem fel most már én is. Nem bírtam ki!Megmernék rá esküdni, hogy flörtöltünk. Nick, bassza meg! Te hülye.
Wanda és Amy vállakozó szellemük kiszállt belőlük és elmentek kommandósat játszani a fiúk után. Én Snookival a folyosón sétáltam az aula felé.
- Nem biztos, hogy ez annyira hű de jó ötlet. - nézett rám Snooki. - Te is tudod, hogy Hanza nem fog lekattanni rólad. Olyan lesz mint Luke.
- Ez igaz. - néztem körbe hunyorogva a lányokat. - De most itt az a fő, hogy Hemmo szenvedjen.
- Hemmo? - kapta fel a tekintetét Snooki. - Te csak akkor hívtad így, mikor..
- Ki se mond! - tettem az arca elé a kezem. - Csak így hívtam! Most meg csak ez jött a számra.
- Brooky. - nézett rám aggodalmasan. Utálom mikor így néz rám! - Oh atyám! Egyikből a másikba.
- Nem. - nevettem el magam kiérve az iskola elé, a lépcső tetején. - Az egyikből a végtelen semmibe.
Leültünk a kibérelt padunkhoz, de most normálisan, a pad felé fordulva. Nézegettük a firkáinkat, véséseinket. Régi szép idők!
- Ne fordulj meg. - suttogta Snooki.
Az asztalon egy madárfészekhez hasonló hajzattal, magas alkattal valaki árnyéka nézett engem. Na ez de kurva értelmes lett! Ha jó a tippelőkém, vagy Mikey az, vagy Ashton, vagy Hemmings. Bár az utóbbi tuti nem. Megéreztem a kicsit édeskés, de erős férfi parfümöt.
- Mit akarsz, Irwin? - feljebb emeltem a fejem, de nem fordultam felé.
- Nem tudom mit csináltál, mondtál, mire készülsz, de ez nagyon nincs jó hatással Luke-ra. - ült le mellém. Na, ennyit a titoktartásról. - Maga alatt van, de kibaszottul. Nem képes beengedni a szobába, pedig én is ott lakok!
- Ciki. - néztem rá. - És én ebbe miért tartozok bele?
- Mert megoldod nekem. - vigyorgott rám.
- Egyedül vagy ilyen hülye, vagy valaki fogja a kezed? - néztem rá felhúzott szemöldökkel.Ashton Irwin. A kurva életbe már. Elkerülni akarom nem meghivatni magam.
A lépcsőn felfelé Ashtonnal valahogy a tömeg ketté oszlott. Inkább nem néztem senkire, nem voltam kíváncsi se a fejükre, se a lenézésükre.
Felérve a másodikra, megálltam a Luke-kal közös szobájuk ajtaja előtt. Bekopogtam.
- Leszarom ki vagy, menj el!
Bazdmeg Hemmings!
- Hemmings nyisd ki, Brook vagyok. - mondtam totál unott hangal. A fejemen ez a mi a fenét keresek itt arckifejezés csücsült.
Pillanatokkal később kattant a zár és Luke állt előttem. Mielőtt kérdezhetett volna, Irwint karon ragadtam és belöktem.
- Tessék bent vagy. Jössz egyel! - néztem le a földön ülő Ashtonra, aki csak vigyorogva integetett
Hátat fordítottam nekik és elmentem.Nem értem mi a francokat képzelnek ezek magukról. Nem vagyok én isten nő vagy holmi megváltó, hogy mindenbe segítsek nekik!
Lehet, hogy ez az Ashton féle segítség jól fog jönni.
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...