Nem ismerek magamra. Sorozatban baszom el az összes esélyem, direkt. Még ha véletlen lenne, azt mondom megesik az emberrel. De nem bazdmeg! Én direkt elbaszok mindent, direkt szívom a vérét mindenkinek, mert élvezem tény! De azt nem, hogy olyannal baszok ki, akit szeretek. Még mindig. :/
BB Kilép
Snooki már vagy egy órája bömbölteti a depressziós zenéit. Megkérezném tőle hogy mi van, de ilyenkor nem lehet vele beszélni. Annyiban örülök, hogy Amy és Wanda jönnek át. Így legalább elleszek egy darabig.
- Nem akarunk játszani valamit? - nézett rám félve Wanda. Tudom, mire utalt. Hangszer a kézbe, mikrofon elém, és csapassuk!
- Hajrá! - vigyorgott Amy. Ő még nem tudja, hogy én nem éneklek és nem gitározok azóta, mióta Luke kitaposta a lelkemet. Szó szerint.
Végül csak belementem. A garázsba felállítottuk a cuccokat. Igaz, Snooki hiányzott onnan, de minden meglehet oldani. Nem akarta zavarni, különben még nekem is lebassza a kedvem még ennél is jobban.
A mikrofon előttem, a kis bárszékemen ülök, és szemezek vele.
- Nem muszáj, ha nem akarod. - tette a vállamra Wanda a kezét.
- Egyszer mindent elkell kezdeni. - mosolyogtam rá. Kurva életbe! Saját magamnak nehezítem.
- Háló! - kiabált kintről valaki. Talán a megmentőm? - Itt hagytam a telóm.
- Itt vagyunk! - kiabált ki Amy.Ashton jött be vigyorogva. Mikor meglátta mire készülünk, felcsillant a szeme, és már a dobok mögött is volt, várva a dalra amit játszani fogunk. Nem csalódtam benne, az egyszer biztos.
- Nem találkoztunk mi már valahol? - nézett hunyorogva Amyre Ashton.
- De igen. A nővér vagyok a nemi beteg gondozóból. - válaszolt flegmán Amy, és hátat fordított Ashtonnal.
- Jujj de mogorvák vagytok. - pislogott végig Ash.
- Snooki szarjait hallgatjuk egy ideje. - morogta a gitár hangolása közben Wanda. - Milyenek legyünk egy óra tömény depresszió hullám után?
- Jó, igazatok van! - emelte fel a kezeit Asht. - És senki nem kérdezte meg mi baja?
- Te is tudod, hogy abból nem sül ki jó. - pillantott hátra Amy. - Ha annyira érdekel, menj fel és kérdezd meg.
- Miért nem ti mentek? A ti barátnőtök. - hápogott Ash fal fehér arccal.
- Élni akarok. - nevettem fel.
Végül beadta a derekát, és felment, minket magunkra hagyva. Amy válaszhatott, kivételesen. Neki is sikerült egy lehangoló szart kifognia.
Kelly Clarkson - Breakaway
Hát akkor, hajrá! Kezdjük egy depiből depibe sorozatot!
Grew up in a small town,
And when the rain would fall down,
I'd just stare out my window.
Dreaming of what could be,
And i I'd end up happy,
I would pray....
Oké, eddig nagyon jó! A hangom kicsit nyers még de csak bele jövök!
*Snooki*
Remélem, annyira nem idegesítem a többiek az ilyen zenéimmel. De most ezekre van szükségem. Egy ideig, úgy se tudok Brook szemébe nézni. Faszom! Ez már nem fellángolás, hanem szeretet. Bár remélem, inkább az első.
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...