45. rész

1.4K 99 19
                                    

Hát sajnos, elérkeztünk a végére. :/ még egy utolsó rész, és utána hivatalosan is befejeztem a sztorit.
Addig is: Jó olvasást! ;)
Ezer csók! :*

Olyan kipihent vagyok mint az atya úristen! Pedig még csak tíz óra. Ash pólójához felvettem a melegítőjét is, felfogtam a fejem tetejére kontyba a hajamat és letántorogtam a konyhába reggelit csinálni. Semmi kedvem nem volt főzöcskézni ezért egy egyszerű gyümölcssalátával bőven beértem.

Hmm.. Mingyárt kezdődik a harmadik órájuk. Kiváncsi vagyok azért mit csinálhatnak.

A TV-t kapcsolgatva semmi jó nem ment így megállapodtam a zene csatornánál. Több mint a semmi!
Elkezdtem elmosogatni, mert hát volt mit! Takarítás közben amúgy is jobb zenét hallgatni, mint az ideg tépő csöndet. Álljunk neki! Nem piti munka vár rám és mivel csak egyedül vagyok rá, hosszadalmas lesz.

*Luke*

Dög unalmas ez az óra! A fejemet fogom, firkálok, a tanár egyfolytában valami rém unalmas dologról pofázik. Nem bírom tovább! Az óra percmutatója is, mintha húsz percenként menne arrébb. Ash ült előttem, a hajával játszott, Calum mellettem aludt, Mikey egyel mellettünk verte a fejét az asztalba.

- Pszt, Ash! - suttogtam neki, sikeresen mivel unott fejjel fordult felém. - Csinálj már valamit könyörgöm, mert szarrá unom magam.

Ash csak vigyorgott egyet, bólintott, majd felállt a helyéről. Akkor kezdődjön az Ashton féle hogyan idegesítsük a tanárt óra.

Ash lesétált, levett a polcról egy madarat, és a tanárnő felé fordult valami extra morcos fejjel. Megböktem Calumot hogy ébredjen, mielőtt Ash neki kezd a kis előadásnak. Vigyorogva nyitotta ki a szemét és már a telefonjával videózni is kezdett. Mikey is előre rötyögött magában.
- Na de tanárnő! - sikkantott fel hirtelen Ash, mire Mrs. Parker is felugrott az ijedségtől.
- Mr. Irwin, tegye azt le! Nem az állatoknál járunk!
- De ez állat kínzás kérem szépen! Szegény kis madárkám! - kezdte simogatni Ash a madár fejét.
- Az mű! - fogta már most a fejét a tanárnő.
- Igen? - rivallt rá fél szemmel Ashton. - Akkor miért tudom kihúzni a nyelvét?
- Most nézd meg mit csináltál tesó! - röhögtem fel. - Mutáns madárelefánt lett belőle.
- Leszarom! - vigyorgott rám Ashton. - Felfogom hívni az állatmentőket!
- Ashton, az sose volt elő állat! Tedd le! - ült le Mrs. Parker inkább. Gondolhatná, hogy hosszú lesz az óra.
- Szegény kicsikém! - szorította magához Ash. - Nem alapíthattál családot! A feleséged biztos ki készült az elvesztésedtől!
Sírtam már a nevetéstől. Legalább az egész osztály felkelt, nem pedig alszik. Több ilyen órát kellene tartani.
- Az egy nőstény réti sas, Mr. Irwin! - törölte le az arcát a tanárnő.
- Még jobb! - sikoltott fel Ashton és dédelgetni kezdte. - Szülsz nekem ember méretű tojásokat, sok sok gyerekünk lesz és boldogan élünk.
Mikey kiesett a padból, Calum a könnyeit törölgette, Mrs. Parker pedig feladta! Inkább hagyta, hogy Ash produkálja magát.
- Nem is, mert akkor a pici popsid kitágul! - játszotta meg Ash a kamu szipogást.
Azt a félórát, ami maradt, Ash végig veszekedte a tanárnővel. Mielőtt kicsengettek, azért megkérdezte, hogy a tanárnő jól van-e, mivel elég sápadt volt.

Ezt nézd kicsim! XD
- videó fájl csatolva -

Picinyem
Majd megnézem, most órám van! :)

Luke
Dehát már kicsöngettek! :O

Picinyem
Egybe tartjuk a két órát! :)

Remek! Ashtonék elvonultak, biztos Brooklynt boldogítják, Snookinak egybe tartják a két tesibóráját, én meg egyedül vagyok. Senki nem szól hozzám, senki se néz rám.
Ennyit a hírnévről. Gratula, Hemmings!
A magam ostorozása után, a suli udvarra kezdtem sétálni. Gyorsan meggondoltam magam, és a lépcső feljáró mögé bújtam. Ashton és Hanza?! Ezek ketten?
- Nem tudom, hogy jutott ez eszedbe, de tetszik! - pacsizott le Nick Ashtonnal. - Látom neked is ennyire fontos Brooki.
- Ha tudnád mennyire! - minden vigyorát, mosolyát ismerem már Ashtonnak, de ezt az iméntit nem! Furcsa volt, és elkapott a féltékenység. Megint!
- Maradjon köztünk! - veregette vállba Hanzát, majd elindultak.
- Tőlem nem tudódik ki!
Előbújva az iszonyat béna rejtekhelyemről, furcsán bámultam a furcsa páros után. Nem tudom és nem is akarom megtudni, mire készülnek!
Már csak egy óra, és végre mehetek haza!

*Brook*

A takarítással cirka három óra alatt végeztem. A telefonom egyfolytában rezgett, de nem néztem meg. Most lett rá alkalmam. Levetődtem a kanapémra és megnéztem mi ilyen rohadt fontos.

Calum
Azt nézd! XD atya gatya mekkora barom!
- videó fájl megnyitása -

Nem voltam benne biztos, hogy megakarom nézni! De a kíváncsiság győzött!
A végére potyogtam a könnyeim, fájt a hasam. Hiányoznak az Ashton féle órák. Bioszunk sose volt együtt, mert nekem helyette Snookival volt tesink vagy talajtornánk. Mindketten imádtuk, ezért is választottuk.

Brooklynezia
Cuki lett a vidi! :D

Ashton
Ja, kössz.

Brooklynezia
Baj van? :/

Ashton
Mégis is baj lehetne??? Igen sok bajom van!

Brooklynezia
Mit csináltam hogy rajtam töltöd ki?!

Ashton
Kicsit sem számított neked az a csók, azt!

Most komolyan? Tényleg? Valóban emiatt veszekszik velem? A pofám leszakad!
Vissza se írtam neki inkább, felmentem kiporszívózni a szobámat.
Már majdnem végeztem, mikor valaki megfogta a vállam. Kapásból vágtam rá egyet a porszívó csövével.
- Bazdmeg! Fú de megérdemelted! - rivalltam rá a földön magzatpózban fekvő Hemmingsre.
- Kössz! - nyüszögött fel. A fején egy hatalmas pukli nőtt ki, amit ki is röhögtem.
Besiettem a fürdőbe, bevizeztem egy rongyot illetve leszaladtam jégért. Rányomtam a puklijára, mire felszisszent.
- Légy már férfi! - forgattam meg a szememet. - Amúgy mit keresel itt?
- Beszélni jöttem veled. - nyomta a jeget a puklijár. Nem bírtam ki nevetés nélkül.
- Hallgatlam. Kábé van két perced, utána kiraklak. - néztem rá komor arccal. Nem volt hozzá kedvem.
- Rólunk szeretnék veled beszélni, ami nem két perc.
- Ácsi! - fordultam meg hirtelen felmutagva a mutató újjam. - Itt nincs olyan hogy rólunk. Maximum rólad, rólam és az külön van. Itt nincs olyan hogy mi! Csak te meg én!
Kezdtem ideges lenni. Luke lerakta a jeget és felém kezdett el közeledni. Hátráltam, de a fallal találtam hátba magam. Francba!
Luke a két kezét kitámasztotta a fejem mellett. A szemembe nézett végig.
- Nem érdekel, most végig hallgatsz! - suttogta előttem pár centire. Kicsit zavarba jöttem, de egy cseppet sem mutattam ki
Bólintottam.
- Szeretlek, érted? Mindig is szerettelek, szeretlen és szeretni is foglak. Téged szeretlek, nem Snookit, nem mást!
- Szépen elragoztad. - hunytam le a szemem hogy véletlen se röhögjem el magam.
- Nem Snookit szeretem, hanem téged! Snookival csak részegek voltunk, baklövés volt! Nem vele akarok lenni, hanem veled! Érted? Elegem van a civakodásból, hogy mindent elbaszok mert bizonytalan vagyok. Nem merek már semmit sem csinálni, mert félek, hogy megbántalak! Pedig nem akarlak! - suttogta már szinte a számba.
Láttam rajta hogy szenved, hogy szomorú. Talán még azt is, hogy őszinte. Nem biztos, lehet csak káprázik szemem.
- Ha azt akarod, hogy békén haggyalak, akkor megteszem. De ha nem, akkor válaszolj. Őszintén! - nézett bele a szemembe. Majdnem sírva fakadtam. - Brook, szeretlek, érted? Viszonzod, vagy már túl léptél?
- Luke.. - eddig bírtam. Bekönnyeztem, mert fájt.

Gyerünk Brook! Most, vagy soha!

Taking back our Love! lrh.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora