8. rész

1.8K 118 1
                                    

Istenem veregess hátba! Hát ez miez? Szombat van, keresztanyám sehol, totál kihalt a kollégium. Hemmings és a csapata, Amy és Snooki, Ashley és a két pincsije valamint Hanza és az osztálya fele van csak itt. Hát szarrá unom magam!
Drága jó naplókám, ne égesd el a Luke-tól kapott levelem.
BB kilép;)

Délután van basszus és halál meleg! Legalább egy rohadt medence lenne ebben a szar suliban.
- Nem megyünk el valahova? - ült fel Snooki.
- Menjünk. De akkor valami strandra mert meghalok. - álltam fel az ágyról.
- Áh, oda mennek Hanzáék is. Menjünk moziba!
- De légkondisba! - nevettem fel a fürdőbe menet.
Egy fekete szakadt rövidnadrágot vettem fel, hozzá fekete tornacipővel, és egy általan készített - inkább csak levágott - haspólóval, amin a Nirvana felirat volt. Az ujjait is levágtam.
- A hajammal mit csináljak? - kiabáltam ki Snookinak a tükör előtt.
- Itt egy kendő, kösd fel kontyba, vagy valami hasonlóba. - nyomott a kezembe egy fekete kendőt.

Készen voltunk percek alatt. Elindultunk ki az épületből, mikor összefutottunk keresztanyámmal. Jobb oldalon Hemmings bandája ült a fa alatt, baloldalon Hanza osztálya, Hemmingsék körül, az ölükben vagy mellettül rájuk mászva Ashley csapata.
- Ne is kérdezd! - állítottam meg keresztanyám mikor a száját nyitotta ki. - Menekülünk.
- Moziba indultunk. Senki normális nincs itt rajtunk kívül, és még meleg is van. - nyafogott mellettem Snooki.
- Vigyázzatok, hova mentek. Nem akarok balhét. - sóhajtott fájdalmasan, de egy mosolyt a magára erőltetett. A kezembe nyomta a kocsija kulcsát, majd belépett.
Valahogy éreztem, hogy nem úszom meg kommandó vagy bújkálás nélkül.
Hemmings és Hanza egyszerre álltak fel, hogy meginduljanak felém. Karon ragadtam Snookit és húzni kezdtem, közben próbáltam az ujjaimmal megfogni a kocsikulcsot.
Snooki rohant a fekete BMW cabrio másik oldalára, míg én fénysebességgel nyitottam ki, ültem be és adtam gázt. Padló gázzal száguldottam ki a kolesz területéről.
- Ezt megúsztuk! - sóhajtott fel Snooki.
- Pont erre nem lett volna szükségem most. - tettem fel a napszemüvegem.
- Rendőr! - csúszott lejjebb Snooki.
Rám villogott meg.. Az a buzi pittyegő hang, amivel jeleznek, hogy álljanak félre.
Fogtam és bemutattam nekik, mire kinyújtotta a csávó a kezét és vissza mutatott. Snookival egymásra néztünk és röhögni kezdtünk. Mikor a moziba értünk, semmi más normális film nem volt. Beültünk a Tűz Gyűrű c. filmre.

Remek! Végre egy kis lazulás!

A felénél tarthattunk, mikor az ölünkbe popcorn landolt. Snooki rám nézett.
- Nincs már a kólámba, hogy a fejükre öntsük.
- Megoldjuk. - kacsintottam rá, majd átra fordultam, hogy megnézzem, ki vagy kik azok. - Istenem gyere le!
- Hemmings. - vicsorgott rá Snooki fenyegetve. Azt hittem a nyakának esik!!!
- Lucas Pöcsarcú Hemmings. - visítottam fel, mintha örülnék neki, hogy itt van. - A városban van még vagy öt mozi, figyelmedbe ajánlanék legalább kettő másikat.
- Ami jó messze van. - folytatta Snooki.
- Na azért ennyire ne örülj már nekünk. - nevetett fel Calum.
- Nem látod, hogy majd kicsattanok a boldogságtól? - vettem fel egy bazdmeg hogy itt vagytok mosolyt.
- Hogy is szoktad mondani? - tette az állához a kezét Snooki gondolkodás közben.
- Ha soha többé nem látom, az is túl hamar lesz.
- Bingó! - csettintett fel.

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now