2015. 08. 11
Háháhá!
Mikey megfektette Ashleyt!!! Hát szakadok! Esküszöm ez a kolesz inkább ribanc képző!
Hemmo hála istennek ma csak SMSekkel zaklatott, de esze ágában sem volt átjönni vagy valami. Így este 11kor meg aludni sem tudok. Amy átköltözött Wanda mellé, Snooki meg hozzám. Talán így lesz a legjobb.
Holnap reggel irány a gólyatábor!
BB kilép! ;)Snooki már nagyban durmolt. Én nem tudok aludni. Egyszerűen nem jön álom a szememre. A fülesen a zene se hozza meg az alváshoz s kedvem. A telefonomon a viber meg egyfolytában rezeg.
Mikey
Nem tudok aludni :/ Ashley meg egyfolytában zaklat a faszságaival.Brooklynezia
Hát akkor koptasd le!Ashtonator
Luke szenved! Forgolódik beszél magában nyöszörög és az istenért te akarja abba hagyni!Brooklynezia
Rakd ki?!Calcica
Amugy sose értettem ennek a lényegét. Mi a fasznak kell megcsalni a másikat?Brooklynezia
Ez egy olyan faszság amit soha nem is fogunk megérteni.Ashtonator
Most meg dörömböl az ajtómon és baszakszik! Egyik se jobb!Brooklynezia
Te kajak kiraktad?! Hülye vagy? XD engedd be és adj neki altatót.Mikey
Az se segít! Hanem az ajtónk előtt áll akkor a létező összes app-on ír, hogy kussoljak az esetről! De azért jó volt neki!Na jó! Ezek nem normálisak. Rosszabbak mint egy menstruáló nő! Egyszer tényleg kifog törni a frász. Leraktam töltőre a telómat a párnám alá. Most már muszáj aludnom. Nem akarok holnap hulla zombi lenni!
Sötét van. Állok egy virágos szoknyában és egy virágos haspólóban a semmi közepén. Szőke hajam volt még, enyhe sminkkel az arcomon.
Hirtelen Luke jelenik meg előttem gonosz vigyorral az arcán. Felhúztam az egyik szemöldököm és értetlenül néztem rá. Felemeli két kezét és gyengéden rám néz.
- Hiányoztál. - bársonyos hangja szinte feltüzel.
- Hemmo. - csillogtam fel a szemeim. Talán be is könnyeztem. - Istenem, Hemmo!
Futni kezdtem felé. De hiába futottam, nem értem el. Nyúltam felé, ahogy ő is felém. Kettőnk között Ashley és Hanza jelentek meg, kárörvendőn nevetve.
- Nem nem, Brooky. - limbálta előttem a mutató ujját Hanza. - Luke már nem a te részed! Ashleyvel megcsalt, nem emlékszel?! Te már hozzám tartozol!
- Ez nem igaz! - kiabáltam Hanzával. Luke felé fordultam. - Lukey?
Luke és Ashley összemelegedve nyálcserét produkáltak. A szememből patakokban kezdett el folyni a könnyem. Átvert! Kihasznált! Messze akartam lenni tőke. Minnél meszebb, annál jobb.
A repülőn ülök, már az új külsőmmel, Amerika felé. Még 15perc és megérkezek. A telefonom egyfolytában rezeg. Viber, Messenger stb. Snooki és Wanda érdeklődik, valamint Mikey és Calum. Luke is küldött egy üzit.Hemmings
Talán így lesz a legjobb mindkettőnk számára. :(Brooklynezia
Talán nem kellett volna átbasznod, és nem tartanék ott, ahol!Egyedül csak Snooki tudta, hogy nézek ki, senki más.
Amerikában Los Angelesben a szüleimhez mentem vissza. Kitagadtak, de most mosolyogva fogadtak.
- Sydneybe költözünk és újra egy család leszünk! - mosolygott rám az anyám.
Nem! Na azt már nem!
Hiába, hang nem jött ki a torkomon. A kezeimmel akartam védekezni ellenük, de sehogy sem ment.Bazdmeg! Lihegve, izzadtan keltem fel a kollégium szobájában. Mi a szent szar? Csak egy rossz álom. Huh! Az órára néztem. Fél hat. Inkább vissza se alszok. Kikászálódtam az ágyból és elmentem zuhanyozni. Áztattam magam egy jó ideig.
A ruhámat se vittem túlzásba. Egy térdénél szakadt fekete csőnadrágot vettem fel, egy fekete magas szárú tornacipővel, fekete haspólóval, és egy kék piros kockás inggel. A hajamat lófarokba kötöttem. Szemre tush, szempilla spirál, számra pedig élénk vörös rúzs.
Összepakoltam mindent, figyelve hogy véletlen se hagyjak itt semmit, különben a hajamat tépném.
Negyed hétkor keltettem Snookit is, ami annyit tesz hogy lerántottam róla a takarót és a fülébe kezdtem el bömböltetni a Blink-182 egyik számát az All the small thing.
Rögtön énekelni is kezdte.
Nem kevesebb mint fél óra alatt elkészült ő is. Még mindig ezt az egy számot énekelve léptünk ki a szobából a bőröndökkel. A folyosó csak tőlünk zengett.
Egy fáradt Ashton lépett ki jobb kezében egy párnát szorongatva, másik kezével a haját fogva, hunyorgott felénk egy szál alsógatyában.
- Halkabban az istenért! - vágta hozzám a párnát, mire fiús énemet előhozva ráugrottam.Háromnegyed hét van és én Irwinnel bunyózok. Hihetetlen vagyok!
Nevetve kapott fel a hátára és forgatott meg. Lehuppantunk az ágyára. Magam alá nyomtam és hátra feszítettem a kezét.
- Na most legyél erős, Irwin! - fogtam szorosabban a kezét.
- Feladom! - kapálózott kislányos hanggal.
- Halkabban dugjatok! - mormogott mellettünk a párnájába temetett arccal Hemmings.
Csúnyán néztem rá, bár minek? Nem is látja. Halkan álltam fel Ashton kínzásától, még halkabban sétáltam Hemmings mellé. Hirtelen ráugrottam a hátára ülő helyzetbe, mire a fejét felemelve levegő után kapkodott.
- Ki a faszom az a hülye?!
- Brook. - röhögött Ash mellette.
- Minden világos. - tette vissza a fejét Luke a párnájára.
- Ha most arra céloztál Hemmings, hogy dagadt vagyok, akkor azt ajánlom kétszer gondold át, hogy elindulj e a táborba, vagy sem. - kezdtem el ugrálni rajta. Szerencsétlennek válaszolási időt sem adtam, már ki is léptem a szobájukból.
Snooki Ashtonra dőlve röhögött. Luke morgott valamit a párnájába amit szerencséjére nem értettem.
Felmentünk keresztanyámhoz még elbúcsúzni, és hát számíthattam volna rá, hogy nem egyedül lesz. Az ajtóra tapadva füleltünk Snookival.
- Sajnálom, de a látogatást előre be kell jelenteni. Nem toppanhatnak be csak úgy! - halkan ugyan, de tisztán kivehetően hallottam keresztanyám még nyugodt hangját.
- Samantha ne csináld már! Azért jöttünk ilyen korán, hogy meglepjük!
- Az én kis drágám biztos boldog lenne, ha oda mennénk. - milyen kis naív anyám van! Még hogy örülnék. Ahha, annak hogy végre elmennek!
- Sajnálom, Mrs. Barbados. De nem engedhetem meg. - keresztanyám hangja kezd feszült lenni.
Egymásra néztünk Snookival. A titkárnő felé vettük szaporán, le ne bukjunk.
- Miben seg..
- Csssst! - csitítottam gyorsan mielőtt meghallják. - Halkabban, kérem.
- Miben segíthetek?! - hajolt közelebb suttogva.
- A keresztanyám nem hagyott itt nekem valamit a kirándulásra?!
- Az igazgató nő? - nézett rám ferde szemmel. Hát mindjárt kinyomom!
Snookival csak bólogattunk. Meghallottuk az ajtó nyitódását, és hirtelen kuporodtunk le a titkárnő lábai mellé, a pult mögé. Furcsán nézett ránk. Komolyan kiszúrom a szemét.
- Kathlin! - hallottam meg keresztanyán érces hangját. - Kérem kísérje ki őket az iskola területéről!
- Felháborító, hogy a saját lányunkkal nem találkozhatunk! - jajj fater, fogd már be!
- Volt rá 19 évetek. Abból 14 évet eldobtatok. Szerintem akinek itt vitát kéne csinálnia, az pont nem ti vagytok!
Szitkozódásokkal végre a szüleim eltávolodtak a személyes zónámból. Adta isten! Felálltunk a pult mögül.
- A frászt hozzátok rám! - kapott a szívéhez. - Gyere. Még van egy pár dolog, amiről beszélnem kell veled, illetve veletek.
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...