31. rész

1.4K 97 12
                                    

Luke eltűnt a láthatárról. Egy óra fele már senki nem látta, úgy ahogy Ashleyt se. Szobára ha mondom!

Azért kicsit rosszul esett de ez van. Ezt kell szeretni. Emiatt nem fogom lebaszni a kedvem, a fiúk amúgy se engednék. Calum az ölembe feküdt már, Mikey a kanapé háttámlájának a tetején, Snooki Ashton ölében magzatpózban feküdt és röhögött.

- Görbe esték egyike. - nézett fel rám Calum.

- Eléggé. - nevettem el magam.

Szerencsétlen Mikey leesett a kanapéról úgy megijedt a visításomtól. Ashton majdnem leköpte Snookit mert nevetni akart, emiatt Snook meg kapálózni kezdett. A vége az lett hogy a fejemre borult Ash poharának tartalma.

- Na nekem itt lett vége. - tapogattam a nedves ragadós hajamat.

Felálltam és elindultam a házunk felé. Beérve a világ összes trágár szavát elmotyogtam már. Újjakat kell majd kitalálnom ha így folytatom.

- Kikéne mosni a szádat szappannal. - hallottam egy mogorva hangot a hátam mögött.

Luke állt ott az ajtómnak támaszkodva, keresztbe tett lábakkal, zsebre tett kezekkel.

- Ha a te tökéletes frizurádra öntöttek volna whiskey-t, még nagyobb hisztit csaptál volna ki mint én. - néztem rá félszemmel. Felhorkantott a beszólásomra de nem szólt vissza.

- Hisztit azért nem. - fordította el sértődötten a fejét.

- Mert most mit csinálsz?

- Nem hisztizek!

- Én meg a fogtündér vagyok, Hemmings. - forgattam meg a szemeimet. - Na told arrébb a picsádat, hajat kell mosnom.

Luke arrébb állt én meg végre bejutottam a fürdőbe. Legalább ezért nem kellett neki térden állva könyörögni.

- Hogy tervezted az estét? - állt ve mögém az ajtóba. - Jó a segged ebből a szemszögből.

- Nekem mindegyikből jó. Amúgy alszunk reggel meg csinálok egy képet. - néztem rá a lábam között.

- Tetszik a póz! - jelent meg egy féloldalas amolyan Luke vagyok és kanos vigyor a képén.

- Nekem meg az fog tetszeni ha átrendezem az arcod berendezését.

- Amazon! - húzta fel egyik szemöldökét.

- Hisztis kurva.

- Nem vagyok hisztis! - csattant fel hirtelen.

- De kurva igen. - nevettem el magam. Majdnem megfulladtam a vízbe.

- Na hagyjál! - mutatta elém a tenyerét. - Nem vagyok hajlandó ezt a párbeszédet tovább folytatni!

- Bővült a szó kincsed is. Rossz hatással van rád az a szöszi.

- Melyik? - pislogott rám.

- Ja hogy már meg se tudod különböztetni őket? - kaptam fel a fejem. Hát nem változott semmit. Pedig bíztam benne, hogy legalább egy hangya fasznyit másabb lett.

- Dehogynem!

- A nevüket legalább tudod?

- Öööhh..

- Egyből gondoltam. - forgattam meg a szemem. - Azon is csodálkozok, hogy az enyémet tudod.

- Azt elfelejteni se lehetne.

Rá néztem kicsit csúnyábban a kelleténél és már spurizott is ki a fürdőből.

Na most próbálj meg hazudgálni te kutya! A naplómat ugyan meg nem találod.

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now