Snooki egész nap mellettem maradt. Ha valaki a közelembe jött, elküldte. Az én agyammal gondolkodott, ahogy én csináltam volna, ő úgy csinált mindent.
- Hé! - kiabált az ebédlő közepén egy csaj bandával, akik a helyünkön ültek. - Takarodjatok, míg szépen mondom.
- Mert mi lesz? - nyávogott vissza Ashley.
- Ha azt akarod, hogy Hemmings egyáltalán csak rád is nézzen, akkor felemeled azt az elkényeztetett plasztik picsádat, és arrébb topogsz a pincsikkel együtt. - támaszkodtam le az asztalra egy cseppet sem kedves hangnemmel.
- Mivel tudnád elérni, hogy Lukeyt ne érdekeljem? Hisz szeret. - emelte fel Ashley az állát.
- Ebben nem lennék olyan biztos, cicám. - vigyorogtam rá. - Hemmings, gyere csak!
Csak egy kiabálásomba került, és már mellettem is állt.Azért ennyire ne legyél kutya, Lukey. De lássuk csak mivel basszunk ki Ashleyvel. Áhhá!
- Luke, elmondanád mikor jöttünk össze? - néztem még mindig Ashley zöld szemeibe.
- 2014. 01. 18. Miért?
- És azt tudod e, hogy hol randiztunk legelőször?
- A parkban, utána elmentünk egy kávézóba, aztán a kilátóra. De ez miért fontos? - furcsán nézett rám. Felálltam mellé, s ránéztem Snookira.
- Luke, Ashleyvel mikor jöttetek össze? - kérdezte is meg drága barátnőm.
- Öhm.. Talán az előző hónapban kezdtünk kavarni. - vakarta meg a tarkóját kínosan Luke. - De nem vagyunk együtt.
- Nincs több kérdésem. - vigyorgott rá Snooki.
Ashley és a bandája besértődve léptek le az asztaltól. Snooki Luke-ot is elhesegette, hogy legalább csak ma hagyjon békén.
Rezegni kezdett a telóm.
Irwin
Kicsi lány :( Mi a baj?Brooky
SzüleimCsak ennyit kellett írnom. Ashton levágta. Aggódva pillantott felém, látszott rajta, hogy átérzi.
A kurva életbe már! Mi a faszomért kell ezeknek is ide jönni?- Figyelem diákok, figyelem! A gólyatáborba aki megy, kint marad még egy két hetes osztálykiránduláson is. Tehát három hétre pakoljatok!
Remek. Csodálatosan tökéletesen szar! Három héten keresztül egybe leszek zárva Irwinnel, Cliffordal, a ribanc társulattal. De, legalább Nick lefog kattanni rólam.
A kamu randink óta, megállás nélkül a nyakamon lóg. Idegesítő. Jól néz ki meg minden, de nem lennék vele együtt.
- Ez a három hét hogy fog telni? - hah, jó kérdések egyike Snookitól.
- A gólyatábor hete a kis csipszarok basztatásával. - nevettem fel végre a saját nyomi tervemen. - Aztán meg nem tudom. Piálunk, szívunk, fetrengünk.
- Ahw, már várom! - nyújtózott el az ágyamon.
- Hanza azt kérdezi mész e a táborba! Mit mondjak? - robbant be Amy a szobánkba.
- Mond neki, hogy nem, nem megyek, maradjon itt ő is. - néztem rá meglepetten. Már csak az hiányzik, hogy engem szopasson még ott is.
Wanda lépdelt be az ajtón. Nem tűnt valami boldognak. Na itt mi folyik?!
- Öhm.. Brook? - nézett rám. - Beszélhetnénk egy percet?Wanda Black. A második barátnőm. Ő a gimiben az utolsó évben csatlakozott a terror duóhoz, így lettünk terror trió. Ez a név ránk ragadt a sok balhénk, basztatások és mi egy más miatt. Egy idős velünk. Ő csak punkos stílusú, de teljesen jó összhangban van velünk. Megbízható, bár a legféltettebb titkaimat nem osztanám meg vele.
- Édes istenem. - nyűglődve álltam fel a kényelemből.
Kisétáltunk a folyosóra. Hála istennek senki nem volt ott.
- Luke megkeresett. - vágtam rá anélkül, hogy bármit is mondhatott volna. Bólintott. - Mi az anyámat akar?
- Mivel nem tud veled beszélni a megállapodásotok miatt, ezt küldi.
- Visszafejlődünk, hogy szerelmes leveleket küldözget az egyik hozzám közelállóval? - vettem el a borítékot.
- Azt mondta, ne mond el senkinek azt ami benne van, és kifejezetten kihangsúlyozta hogy még Snookinak se. - rándította meg a vállát.
- Kössz! -emeltem fel a kezem. - Amúgy te nem elindultál?
- Még nem jöttek értem. - húzta el a száját. - De már összepakoltam.
- Vigyázz magadra! - öleltem meg majd bementem.Snooki elindult pakolni a tábor féle börtönbe, Amy pedig vele ment hogy segítsen. Egyedül vagyok.
Nagyon fasszaaaaa! Na Hemmings, mi a rákot akarsz?
Ledobtam magam az ágyra fekvő helyzetbe. A hasamon feküdtem, kezemen támaszkodtam, nagyokat sóhajtottam. Most vagy idegrohamot kapok, vagy agyzsibbasztást. Lássuk!
Brooky!
Nem szeretnék rosszba lenni veled, az én oldalamról nem is tudnék. Amiket írok az nem azért van, hogy felbasszalak.
- Pedig kezdesz már idegesíteni.
Hiányzik a társaságod, a nevetésed, még az anyáskodásod is. Hiányzol bárhogy is nézem.
- De te nekem nem! Haha, igen.
A Hanza randid sem a kedvenceim közé lett besorolva. Bár gondolom ezt telibe szarod, mint ahogy azt is, mikor együtt voltunk és valaki beakart hálózni.
- Ezt jól gondolod, Hemmimgs.
Féltelek. Legszívesebben melletted lennék egész nap, de a megállapodásunk miatt inkább próbállak kerülni, mintsem hogy magamra haragítsalak. Elég volt egyszer az orrnyereg repedés, több nem kell!
- Hülye szamár, megérdemelted!
Megyek én is a táborba. Azt szeretném, hogy legalább abban a három hétben beszélgessünk, vagy legalább engedj a közeledbe. Nem bírom már ezt a helyzetet! Hallani akarom a hangod, a nevetésed, sőt még a kis csicska pofonjaid is érezni akarom. Legalább hozzám érsz.
- Te beteg vagy, Lucas! - pislogtam a sorokra. - Idióta.
Remélem, kettőnk között marad ez a levél, mivel felér egy vallomással.
Hiányzol. :(
Őszinte leszek most veled. Én sem gondoltam hogy valaha elfogom mondani, de muszáj.- Most jön az a rész, hogy annyira felidegesítesz, hogy menekülnöd kell majd.
Mikor szakítottunk.. Az nem azért volt, mert nem szerettelek, vagy mert csak kiakartalak használni. Megijedtem. Mikor Hanza bepróbálkozott nálad te elutasítottad. Nem voltam hozzá szokva, hogy valaki ennyire szeret, és nem csal meg az első adandó alkalommal. Megijedtem, és ezért szakítottam veled. Megbántam utólag. De akkor nem tudtam hogy kezelni a helyzetet. A fiúktól kaptam is egy nagyobb fejmosást, hogy hogy lehettem ennyire hülye.
Ne haragudj rám, kérlek! :(- Pedig egyre jobban haragszom rád te fasz! - fortyogtam magamban a dühtől. Bassza meg!
Soha nem akartam neked rosszat. Mivel szarul reagáltam le a helyzetet, jobbnak láttam ezt a megoldást.
A mai napig ezen rágódok, bár nem látszik, tudom.- Abszolút nem. - nevettem el magam már majdnem sírva.
Imádlak még most is. És fáj, hogy nem lehetek veled. Ashley csak egy pótlék volt. Az ágyban kitudott elégíteni, de te akkor is más vagy. Nem volt ugyan olyan. És ez szar! Kurva szar. Mindenkiben téged kerestelek. Ashley hajszíne ugyan olyan, mint neked volt, de cseppet sem olyan selymes.
- Ha most azt hiszed, ettől a lábaid előtt fogok heverni, szarul jársz.
Kérlek, bocsáss meg! :( És még valami így a végére. Akár elhiszed, akár nem.
Szeretlek!
Köpni nyelni nem tudtam, mire a levél végére értem. Hát ennek tényleg elmentek otthonról.
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...