16. rész

1.6K 104 3
                                    

Snooki Chester
Amúgy gondolkodtál már a hajfestésen?

Brooklyn Barbados
Kajaaaak! A hashajtón is járt már az eszem. Egyik bulin belecsempészem.

Snooki Chester
Hülyee de buziiii! xdd Jó ötlet csajos! :D

Brooklyn Barbados
Még jó hogy jó! :D amúgy milyen a terep?

Snooki Chester
A gólyák egy kupacon beszélgetnek. A 4 nyomorult a házuk előtt ül és bambulnak ki a világból. A tanárok meg az ebédlőben ügyködnek.

Brooklyn Barbados
Foglald le a majmokat. Bemászok valahogy hozzájuk és Luke samponjába beletöltöm a színezőt.

Snooki Chester
Okézsoké! :D zárj mindent!

Akkor hát kezdődjön a háború! Gyorsan kiszaladtam a fürdőbe megkeresni a haj színezéket. Hála istennek elől hagytuk, számunkra látható helyen. Bezártam a bejárati ajtót és kimásztam az ablakomon. Praktikus, mivel kb félméter választott el a földtől. Kisurrantam a házak mögött.
Snooki és a fiúk háttal nekem, a tábor közepén álltak. Gyorsan megnéztem az ablakokat és bingó!

És akkor ki nem zár és mit, Hemmings? Ha jól látom, ez pont a te szobád. Szopaaaaacs!

Gyorsan bemásztam. Hű! Nagyon eldugta a holmijait. Kb minden szerte szét már az első napon. Beletöltöttem a tubusba a színezőt, megkerestem az alsó gatyáját, ami nem volt egyszerű! Azt hittem csak kamuztak, de mikor megtaláltam majdnem elájultam.
- Ez már beteges. - néztem végig az alsón magam elé tartva. Gyorsan kimásztam, intettem Snookinak, és aztán vissza a szobámba. Bezártam az ablakot és az ajtóhoz futottam kinyitni.
- Na hogy ment? - vigyorgott rám Snooki.
- Szerinted? - emeltem fel a bal szemöldököm és lehuppantam a kanapéra.
- Wíí isten király vagy! - pacsizott le velem nevetve. - És az alsó csak kamu volt nem?
- Ez? - húztam elő a két ujjammal Luke alsóját.
Snooki a földön fetrengett már a nevetéstől. Mivel nem hittük el hogy igaz, így tényleg gáz. De! Legalább az is igaz, hogy Luke nem csak beszél álmában, de ki is lehet faggatni.
- Minden diákot kérünk az ebédlőbe! Ismétlem minden diákot kérünk az ebédlőbe.
Elindulás előtt minden ablakot jól bezártunk, az ajtót is vagy kétszer megnéztük, hogy nyílik e. Nem bízom a véletlenre, pláne hogy a heccháború elkezdődött.
Az ebédlőbe érve, Snookival legelöl helyez foglaltunk egy asztalnál. Utánunk jött a 4 idióta is, hát persze hogy nem mellénk. Egy asztal arrébb.
- Hm, pedig még nem is tudja, mi vár rá! - hajolt közelebb hozzám Snook, hogy még véletlen se hallja senki.
- Csak várd ki a végét! - kacsintottam rá. Tudom, hogy Luke nem egyszerű eset. Nem fogja olyan könnyen hagyni magát megalázni. Tehát nekem is minden rejtett ütő kártyámat fel kell dobnom a biztos nyerésért.
Rosszullétre hivatkozva Snook elkéreckedett a faházba vissza, pihenni. A terv második része is elkezdődött.

Snooki Chester
Ezek a balfaszok nyitva hagyták az ablakot! :Ddd

Brooklyn Barbados
Ne feledd, a zselét cserélt ki ragasztóra, a parfümét valami nőire öntsd át, az egyik alsójába meg tűket tegyél.

Snooki Chester
És mit csináljak a naplójával?

Brooklyn Barbados
Ja hogy az is van? :Ddd fényképezd le mindegyik oldalát. De hagyd békén. Az érzelmi bosszú az utolsó pont.

Hát én nem tudom, melyik idióta fogja bírni a Barbados-Chester duó basztatását hosszú távon.
A tanárok valami közös programokról, bátorság próbáról meg hasonló dolgokról kezdtek el beszélni ebéd közben. Hmm! Bátorság próba? Pelenka cserét szimatolok!
Bő fél óra múlva mentem vissza a faházba én is. Snooki a fürdőből lépkedett épp ki.
- Bátorsááág próóóbaaa! - szellem effekt odabasz!
- Hajaj! - vigyorgott rám. - Mindenki vagy csak a bosszú alanya?
- Ugyan már ne légy nevetséges. Jó hogy mindenkinek!
Kinyitottam az ablakomat. Itt annyira jól lehet hallani Hemmings sikongatásait, mintha a mellettem lévő szobából kiabálna. De most még semmi.
Rájöttem, hogy az eper és kávé nem fér össze. Elszaladtam wc-re, mikor valaki kopogott. Próbáltam telibefosni - nem szó szerint! - de már majdnem betörte az ajtót. Csessze meg a jó isten! Hát már a wc-n se hagyják nyugton az embert?
- Snook! - rikácsoltam ki.
- Intézem! - jött Snooki kinyitni az ajtót. - Hát te?
- Brooklyn? - dagadtak Luke halántékán az erek.
- Snooki az művészetnek számít, ha Luke fejét szartam ki konkrétan a wc-be? - kiabáltam ki. Fel se tűnt hogy az ő hangját hallottam.
- Nem ér rá! - nevetett Snooki. - Mit üzenjek neki?
- Azt, hogy a csatát megnyerte a ragasztójával, de a háborút nem! Oké? - sziszegte a fogai között Luke.
Snooki becsapta az ajtót és pofa vágásokkal utánozta Luke hisztijét.
- Hallottam ne fáradj. - jöttem ki nevetve a fürdőből.
- A ragasztó pipa! - mosolygott rám nagyokat. - A kezén az ujjai is összeragadhattak.
- Akkor most jön a sampon.
Bezártunk mindent és kiültünk a házunk lépcsőjére. Minden békés volt és csöndes. Hát nem sokáig. Pár perc múlva Hemmings kiabált. Már megint.
- BARBADOS AZ ISTEN RÚGJON PICSÁN! EGYSZER KINYÍRLAK!
Nem tudtam milyen színű lett a haja. Azt az egyet elfelejtettem megnézni. De amint vizes hajjal és vörös fejjel egy szál törülközőben kilépett az ajtón, már is elkapott a síró görcs. Persze a nevetéstől. Ash és a többiek is fakadtak.
- Jól áll a rózsaszín! - kiabáltam oda hozzá. Snooki rám dőlve röhögött.
- EZT MÉG NAGYON MEGBÁNOD!
- Csak ugyan, Lukeypuki? - kérdeztem vissza a könnyeimet törölgetve.
Ashtonékat ismerve, már megannyi kép készült, legalább is reménykedek benne.

Ashtonator
Ki hitte volna, hogy nem csak Mikey szereti a vadító színeket! :Ddd Lukey egy jó tanács! Ezzel a színnel nem a csajokat vadított be hanem a buzikat gerjeszted magadra! XDddd

Ashton Irwin! Hát nem bíroooom! Gyorsan le is mentettem a képet, mielőtt Luke megfenyegeti valamivel és leszedi.
- Tartalmas délutánok egyike. Nem igaz? - dőltem hátra a naplementét nézve.
- Az már egyszer biztos.
- De a nap fénypontja még hátra van!
- Kicsi tű itt, kicsi tű ott, vissza számolva jön a sikoly.. Most! - számolta Snooki az eltelt időt. Beletrafált. Hemmings nőies sikolya mindent elárultak számunkra. A tanárok hülyén néztek ránk.

Bazdmeg tényleg! Nem egymást szívatni jöttünk hanem a kicsiket. Ezt bebuktuk!

Hemmings
Ezt még nagyon megbánod, Barbados! -.- Tű a gatyában?

Brooklynezia
Sajnálom :/ de te kezdted az egészet. De ha ez megnyugtat, most letgem letolva, hogy ne téged kergesselek a sírba, hanem a gólyákkal foglalkozzak.

Hemmings
Cseppet sem nyugtat meg!

Brooklynezia
Akkor majd folyt.köv bébi! ;)

A kis pisiseknek is van egy jó pár ötletem. De ahhoz a defekt duó is kelleni fog. Hacsak Hemmings nem hisztizik be és beszáll ő is, Calum pedig fent lesz e egyáltalán.
Este 10. Takarodó idő. Totál feketében épp a nyomorult lakosztály felé tartunk, hogy elkezdjük a gólyák szívatását. Ja hogy mi van? Hát perszeee hogy egyik sincs magánál.
- Mi van ezek kidőltek? - vette le a maszkját Snooki.
- Nagyon úgy néz ki. - néztem körbe a házat. Sehol nem égett a szobák villanya, csak egy nyitott ablaknál pislákolt valami.
Ashton szobája volt az Mikeyval. A földön ültek, előttük a laptop.
- Ah ah bébi aaah uh oooh uuuh aaah.
Neeee. Kajak pornót néznek? Hát ezek sem normálisak. Csöndben másztam fel az ablakba, s onnan le mögéjük. Segítettem Snookinak is.
- Mééég.  Aaah ezaaaaz. Mélyebbreee.. Uuuuuuh..
Na jó van ez már tényleg gáz! Nyitott ablaknál kell pornót nézni? Szerencsétlen banda. Legalább ehhez legyen eszük ha már máshoz nem.
- Komolyan azért jöttetek hogy pornót tudjatok nézni? - szólaltam meg hirtelen.
Ashton és Mikey kislányos sikítással vágták le a laptop tetejét és kuporodtak össze. Snooki meg persze ezt mind videóra vette.
- Az isten áldjon meg Barbados hogy nem szakad le a májad a helyéről ilyenkor! - sipítozott Ash mikor észre vette, hogy én vagyok ott.
- Nem tehetek róla. - vontam meg a vállam. - Inkább öltözzetek. Megyünk beszaratni a gólyásokat.

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now