37. rész

1.4K 100 2
                                    

Sajnálom, hogy csak ilyen későn hoztam részt, már ha a negyed hét annak számít. :/ Problémák adódtak de itt van! Siettem ahogy tudtam.❤

Snookival már egy hete is hogy összeköltöztünk. Most hétvégén lesz a házam, azaz már házunk avatóbulija.

Volt ház nincs ház. Haha mekkora poén Brook!

Épp próbáljuk kipofozni a nappalit meg miegymást. És valamivel elkeríteni az emeletet. Kordonnal! Haha. Holnap jönnek haza a többiek, addig még van egy nap pihi.
- Snooki! - károgtam a szobámból.
- Mi a fasz van? - vinnyogta vissza.
- Az nincs az a baj!
- Hülye ribanc! - kiabált vissza röhögve. - Hanza kérdezi hogy itt alhat e ma.
- Hozzon sátrat magának!
- De veled akar!
- Én meg nem! - röhögtem magamban. Hmm.. Nem, Hanza az egyetlen akit kifogok hagyni a szex listámból. Még a végén évekig hallgatnám hogy mekkora jó volt, satöbbi.
- Aszondja' akkor a buliba se jön.
- Mond neki hogy legalább több pia marad!

Hanza
Kapd be Barbados! :D

Brooklynezia
Te azt csak szeretnéd apukám.

Hanza
Pedig fodrászhoz is kértem időpontot miattad! :(

Brooklynezia
Arra a két szál hajadra minek fodrász?

Hanza
Mert már hosszú... :/

Brooklynezia
Uhuhuhuh megtéphetem? *-*

Hanza
De csak akkor, ha utána én is a tiedet, pucsítás közben :D

Brooklynezia
Szép álmok kisember :Dddd

Nyomorék. Kellett nekem anno összeállni vele. Bassza meg! Na de késő bánat. Belemenjek ávagy ne? Hát akkor elemezzük ki.

Mellette szól:
- Jó képű
- Lenne szex
- Nem bunkózik
- Jó csávó
Ellene szól:
- Pióca
- Rámenős
- Vita lenne miatta
- Tárgykénk kezelne
- Lekoptatási esély nulla

Na hagyjuk a picsába inkább. Nem alszik velem és kész. Nem kell a felesleges feszkó.
Snooki éneke valahogy kiábrándított. Nyikorgása egyszerűen az üveget is berepeszthetné. Pláne hogy direkt így énekel, mert valamiért idegesíteni akar. Vagy figyelmeztetni. Csak mire?
- Snooki! - kiabáltam ki idegesen az ajtómat feltépve. - Mit titkolsz?
- Áháháháhháhá! - dugta ki a fejét egy kínos vigyorral a képén. Na bumm neki! - Ash, Calum, Mikey és Hemmings a kocsiban ülnek.
- Már mint az enyémben? - néztem rá böszme nagy szemekkel.
- Nemm.. - nyomta meg a m betűt. - Ide fele ülnek a kocsiban.
- Jönnek ide? - vékonyodott el a hangom. Fülészet, sürgősen!
Ledermedtem. Snooki előttem integetett, csettintett, de semmi.

Ezek.. Ide.. Tartanak? Most? Azonnal? Már úton vannak? Jézusom!

- Azonnal bezárom a bejárati ajtót! - szaladtam le, de későn. Egy félmesztelen Calum lépett be a házba.
- Testem, mint egy görög istené!
- Ja, sörhassal! - vágtam be a durcit. Keresztbe fontam a karjaimat a mellkasom előtt, és egyik lábamra támaszkosva figyeltem őket. - Hívatlan vendégek vagytok.
- Én egy szent és tökéletes Adonisz vagyok, jó? - pislogott rám Calum.
- Egy kibaszott ázsiai adonisz.
- NEMMM VAGYOK ÁZSIAII WAAAAHAHAH! - kezdett el velem kiabálni.
- Okééé! - vettem mély levegőt. Hullik már a hajam? Még nem? Kész csoda!
- Oh van medencétek is? És mi ez a hatalmas TV? Xbox? Úristeeen! A mennybe kerültem! - futkosott fel alá Mikey. A szememet forgattam és inkább hátat fordítottam a csürhének. A konyhába igyekeztem, mire valaminek a törése ütötte meg a fülem.
- Clifford! - kiabáltam idegességemben egyszerre Snookival.
- Bocsiii! - jött a hang a kertből.
- Csak egy kerti törpe! Nyugalom semmi gáz! - röhögött Calum mikor bejött a tett szín helyéről.
- Nekünk volt kerti törpénk? - esett le Calum mondata.
- Hát igen, csak volt. - rötyögött magában Ashton.
- Ha így folytatjuk, még a végén Hanza királyfi is megérkezik.
- Snooki ne fesd az ördögöt a falra! - néztem hátra rá.
- Hanza? - nézett rám félig felvont szemöldökkel Hemmings.
- Ja. - válaszoltam cseppet sem kedvesen. - A buli előtt itt akar aludni és ezzel zaklat.
- Kis szerelmes. - nyávogta a fülembe Snooki.
- Fasz feláll ész megáll szabaly érvényesül. - forgattam a szemem.
- Annyira nem rossz. - vigyorgott rám Mikey. - Csak a legrosszabb.
- Azért nem. - pislogtam hátra.
- Má mé?
- Ne hogy a végén olyat mondjak, hogy rosszul legyél. - jelent meg egy kaján vigyor a képemen.
Láttam rajtuk hogy nem kíváncsiak a részletekre. Na mindegy, akkor megtartom magamnak.
Snooki egy egész falkának kezdett el kávêt főzni, én meg maradtam a szendvics gyártásnál. Nem sok kedvem volt szarozni vele, tehát egy egyszerű vaja kenyér párizsival, uborkával és majonézzel tökéletes lesz. Aztán meg kenjék a hajukra ha nem tetszik nekik. Nem fogok bejáró nőt játszani a saját házamban!

Kaja után konktéran mindenki kiterült a nappaliban, a TV előtt. Vagy kétszer megjegyezték, mekkora mákom van egy ilyen TV-vel, meg vagy még kétszer, hogy több csatornám van, utána meg még vagy háromszor, hogy ha eltünik nem ők voltak. Pff, kis naívak!

Még csak csütörök van, de már most parázok a hétvégétől. Esküszöm at atya úr Istenre, egy biztonsági őrt fogok hívni, az ajtó elé pedig egy kidobó embert. Nem mintha mi Snookival nem tudnánk megoldani, de fő a biztonság! Hehe, mintha nem is én lennék. Biztonság.. Pfffff. Az első teendőnk már az lesz, hogy a hűtőt telepakoljuk piával, és vagy tízszer annyi poharat fogunk venni, mert van egy olyan érzésem, hogy percenként fog egy törni. Ávagy, a jól megszokott műanyag poharak kerülnek elő. Talán a kanapé alól is. Nem akarom a falra festeni az ördögöt, de ütős buli lesz, és most kivételesen nem az öklömre gondoltam. Azt remélem, felejthetetlen bulit hozunk össze. A koleszban általában ezt sikerült.

Este nyolc óra, és ezek a piócát még mindig itt rohadnak a kanapémon. Idegesítőek tudnak lenni, ha az ember egy napot velük tölt. Lehetséges, hogy csak én vagyok így vele? Áh, a lehetetlen! Furcsa szemmel kémleltem végig rajtuk, ahogy ők is meglepetten néztek vissza rám. Végül Luke vett magán erőt.

- Tudom mit akarsz. - nézett rám hunyorogva.

- Igen? És még itt vagy? - vigyorogtam rá ezer wattos vigyorral.

- Volt már neked egyáltalán dolgod valódi férfiakkal? - csattant fel vörösödő fejjel.

- Nem. - rántottam vállat. - Na és neked? - kacsintottam rá, mire csak még idegesebb lett.

- Bennem legalább van valami, amitől megőrülnek a lányok. - próbált vissza vágni.

- Veszett vagy? - pislogtam rá.

A fiúk már annyira nevettek, hogy nem bírtak egy helyben megülni a picsájukon. Azt hiszem, ezt a kört is én nyertem. Nem meglepő mondjuk,Hemmings nem valami erős ellenfél. Nem is nevezném ellenfélnek, az már túl nagy szó rá.

- Hülye tyúk! - dőlt hátra a fotelben sértődötten.

- Ha még egyszer tyúknak nevezel, tojások nélkül mész haza. - vigyorogtam rá azzal a kurva anyád mingyárt megöllek vigyorommal.

Ashton és Calum jobbnak látta menni, de persze Hemmings volt az első, aki kifüstölt a szobából. Mikey-t meg hát úgy kellett a TV-ről leráncigálni, hogy menjenek már. Csápoltam is utánuk, hogy végre elmennek. Snooki meg mellettem követte a példámat.

- Ezzel még nincs vége, Barbados!

- Rendben, várom a következményeket! - mutattam fel a hüvelykujjam.

- Nálad vagy nálam? - vigyorgott rám kacéran. Nem hatott meg, mit ne mondjak.

- Mindkettő. Te nálad, én nálam! - és ezzel a cuki lekoptatós mondatommal basztam be a bejárati ajtót. Csönd lett. Snooki is csak méregetett, én is csak bámultam magam elé.

Megint mit csinálok? Mit csináltam? Nem így akartam.. Na mindegy mostmár.

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now