Meghaltam és a mennybe jutottam, vagy csak a pokol játszik velem? A régi házunk előtt parkolt le apa. A hajamat tépem már lassan! Pedig Snooki olyan szépen felvidított.
Elnem tudtam képzelni, mi a rákot keresünk itt.
- Miért is jöttünk ide? - szálltam ki a kocsiból. Semmi kedvem!
- Mert egy kis nosztalgia soha nem árt. - mosolygott rám anya.
- Főleg hogy szarra se emlékszem, végülis. - nyitottam be unottan. Tényleg nem emlékeztem semmire. Kicsit deja vu érzésem volt, de hát haló! Elvileg itt laktam.
- Nem mehetünk máshova? Mondjuk a koleszba? - fordultam sarkon, hogy menni akarok.
- Mit szeretnél? - apa felemelte a szemöldökeit.
- Azt tekintem inkább az otthonomnak. - néztem hátra rá a vállam felett.
Hamár nem a koleszba mentünk, mindenképp akartak csinálni valamit közösen. Idegrendszerem kiakadt, az agyam kikapcsolt inkább. Menekülni akartam. El tőlük jö messzire. De nem, nekem hétvégén velük kell lennem. Én és azok a gyökér ötleteim. Faszom!
- Fagyi? - mosolygott rám anya. Öcsém, ennek a nőnek kalapáccsal se lehetne lebaszkodni a vigyort a képéről!
- Nem kössz!
- Vagy vásárolni? - egyre jobb. Kössz fater; janem!
- Úgy nézek ki, mint egy plázapicsa? - mutattam végig magamon. Inkább haggyanak fel az ötletekkel és vigyenek haza. Hova haza? Vagy Snookihoz.. Áh mégse! Oda inkább ne. Nem vagyok kíváncsi a srácokra. Inkább keresztanyámhoz. Nem, az se jó. Nem akarom a szájkaratét végig hallgatni. Mint a háború, csak fegyverek nélkül. Sehol nem lett volna jó! Azt se tudom hogy az én házam hol s merre van, de ha tudnám se kérném meg őket. Kell a halálnak még az is, hogy tudják és ott zaklassanak.
- Na jó. - vetődtem be a kocsiba hátulra. - Meddig kell veletek lennem?
- Nem kötelező! - nézett rám apa bánatosan.
- Nagyon jó. Akkor elvisztek kerianyuhoz?
Legalább könyörögnöm nem kell. Pár perc múlva már ott is voltunk. Kipattantam, kipakoltam a bőröndöm és köszönés nélkül faképnél hagytam őket.Minnél előbb, annál jobb! Csak szabaduljak meg tőlük.
Rendesen besprinteltem a koleszba. A bőröndöm kerekei visszhangoztak a folyosókon. Keresztanyám lépdelt le a lépcsőn. Nem kicsit meglepődött.
- Ne kérdezz semmit! - mutattam fel a tenyerem. - Bőven elég volt ennyi.
Mosolyogva adta oda a kocsikulcsát és a lakásom kulcsait. Több se kellett, már ott se voltam.
Napszemüveg már rajtam, cuccaim a kocsiban, irány a saját kecó.
Valami böszme nagy két emeletes ház előtt parkoltam le. A szemem kiesett!
- Pacek! - vigyorogtsm magamban és bementem a házba.
Nem volt nagy cucc. Sima egyszerű májva falak, berendezve szinkronban a színekkel és bútorokkal. Tökély! Mondjuk ha csak fekete fehér lenne se érdekelne. Saját lakás basszus! Itt ezen van az a kibaszott hangsúly!Snookim
Na mivan csajos? :D meghaltál már?Brook
Ne idegesíts fel! ;) amúgy lekoptak. Most vagyok a saját kecónkban! :DDDdddddSnookim
Ne bassz! *-* és milyen? Küld má egy kurva képet.Brook
Lassíts asszony! Hát felmérem a terepet először. :DSnookim
Apád faszát drágám! ;) Látni akarom!Brook
Kibírod ne hisztizz! xd Amúgy nem nagy cucc. A szobánkban beépített plazma tv van.:3Snookim
Mi vaaaaa???? :Ddd ne kúrj fel! Keresztanyádat megcsókolgatom.Brook
Inkább ne xddd már azzal sokat segítenél ha nem basznád fel az idegrendszerét. :DÉs kajak! Hát meghalok olyan kérót kaptunk! Micsoda avató buli lesz itt atya világ! Remélem a ház egybe marad. Mondjuk, akiket meghívunk max 10 fő. Csak nem gyullad ki vagy törik be/el valami.
Snookinak küldtem a medencénkről egy képet. Hatalmas volt! És szép tiszta.Snookim
Azt a rohadáááás! *o* hát helyben lepetézet!Brook
Instant bugyiba élvezés!Ashton babafejű Irwin
Miééééért ????Brook
Már megmondtam, nem? Unom ami ott folyik.Michael papagáj Clifford
Képes voltál itt hagyni minket? :(Brook
Mint látod ;)Calum nemázsiai Hood
Nem csak minket hagytál itt de Snookit is! :( kiborultunk elég rendesen! Gyere vissza!Idióta Cal a tudta nélkül adott egy remek ötletet. Gyorsan írtam is Snookinak, hogy pakoljon össze, egy órán belül érkezem és jön velem. Persze, erre fülsüketítő hangüziket küldött a vinnyogásáról meg a sikításairól. Remek! Felcsigáztam elég rendesen.
Snookim
Mit csináljak Hemmings naplójával? :DBrook
Ne bassz fel hogy nálad van! XD hát hozd magaddal. Csinálunk nekik egy kis kincskeresést.Snookim
Idióta punci! :DDddEz is elintézve. Hát mekkora király vagyok már?
Szóltam kerianyunak hogy elugrok Snookiért és haza hozom, mert már lassan a saját máját rágcsálja a fiúk miatt. Szerencsétlen!
Összepakoltam egy mini tatyóba, és már a kocsiban is ültem. Hosszú lesz egyedül, de mit meg nem old a zene.
Hát igen. Förtelmes egy óra volt. Kétszer majdnem eltévedtem, egyszer rossz kijáraton mentem, lefulladt a kocsi a kánikulától, remek! De legalább ide értem a táborhoz. Valahogy hívnom se kellett Snookit, tőle visszhangzott az egész udvar.
- Hemmings, ha én picsán rúglak befüstöl a lukad!
Elnem tudom képzelni és nem is akarom(!), hogy mi a picsát csinált ez a nyomorék. Már megint.
Snooki a bőröndjét kezében röptetve rohant felém. A csomagtartóhoz futottam, gyorsan bevágta, és már bent is ült.
- Taposs a gázra anyám mert ezek a nyomomvan vannak!
- Mit csináltál? - nevettem fel.
Luke őrjöngve szedte a trampli lábait felénk, mikor kiszúrtam a haját. Több kérdésem nem is volt. Padló gáz, gumi csikorgás egy kis füsttel és már ott sem voltunk.
- Lenyírtad oldalt a haját te lökött? - folytak a könnyeim.
- Hát nem hagyott békén! Mit tudtam volna csinálni? Örüljön hogy csak az egyik oldalt vágtam le. - háborodott fel kamuból Snooki, de ő se bírta nevetés nélkül.
Az út fele arrók szólt, milyen módon és hogyan csesztek ki vele a fiúk, illetve ő hogy vágott vissza.
- Azért a WC pumpa a segglukba kicsit gáz! - néztem elnyílt szemekkel az utat. Undi!
- Nyugi még szűz! - legyintett Snooki az ablaknál. - Ash elég szívós fajta, tehát nem játszhattam vele szűzoltót.
- Még szerencse! De amit Hemmingsel csináltál az tetszik.
- A slaggos? Ki se szúrtam volna amúgy!
- Kiváncsi lettem volna a fejére reggel, mikor az ágyából ömlik a víz.
- Levideóztam! - lóbálta diadaliftas vigyorral a telefonját az én drága barátnőm.Otthon édes otthon! Snook első dolga volt körbe rohanni a házat. A szemének néha nem hitt, de ez nem meglepő.
- Zorall kecó mi? - kényelmesedtem el a kanapén.
- Paceeek! - vigyorgott rám.
- Az első avató buli mikor legyen? - fordultam a hatalmas TV felé. A zene már bömbőlt belőle ahogy bekapcsoltam.
- Attól függ, kiket akarunk meghívni. - nézett rám értetlenül. Rákacsintottam és elővettem a telóm.Címzett: Hanza; Cliff; Ashy; Calum; Amy; Wanda
Tárgy: Házibuli bazdmeeeeg!Csááá itt Brook és Snook! Hétvégén házibuli a saját kecónkban! :3 címet majd küldöm. Szedjetek össze normális embereket, kössz!
Pusz xoxoNa letudva. Ennyivel kevesebb dolgunk lesz.
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...