36. rész

1.4K 101 19
                                    

Hanza
Mégis ki az anyámat vigyek drágám, ha te ott leszel? :DD

Brooklynezia
Old meg! :O

Ashton babapofi Irwin
Party tiiimeeee! :D szedek össze csajokat!

Brooklynezia
Héló szőke! Olyanokat akivel semleges a kapcsolatom vagy egy kicsit több! :DD nem akarok kidobni senkit, bár jó lenne! :3

Calum
Mekkora jóóó! A címet leírhatnád! :O

Brooklynezia
Majd megkapjátok! ;)

Wanda
Számíthatsz ránk csajos! :D egy bulidat kinem hagynánk!

Brooklynezia
Egyből gondoltam! :D

Cliff
Luke direkt ávagy véletlen nem kapott üzit? :O itt feszeng.

Brooklynezis
Mond neki hogy nyugodjon le a faszba, mert attól megnyugszik. Csak akkor jöhet ha nem csinál balhét!

Remek! Csodálatos, fenomenális, rohadt szar. Megvan a listámon az első gyökér, akit páros lábbal fogok kirúgni a házból az első rossz mozdulatánál.
- Nekem mért nem küldtél üzit? Hmm? - szaladt le a szobájából Snooki.
- Itt laksz! - néztem rá furcsán.
- Ja kajak! - vigyorgott vissza idétlenül.
Annyi esze van ilyenkor mint egy zsák szarnak! Nem baj, mindenki tudja hogy az eredeti hajszíne szőke. Le se tudná tagadni.

2015. 08. 17

A kurva élet! Saját ház, avató buli, és az egyetlen rossz az Hemmings. Fuck! -.- Elbasztam én is, elbaszta ő is, jó mi? Szerencsére, az instant pofára esésem óta nem volt semmi.
A szüleim meg a megtestesült unalmak! Botrányos nap volt velük, pedig csak egy pár óráról beszélek!
Majd jelentkezem!
BB kilép ;)

Amióta ezt a szart írom, talán ez a legrövidebb bejegyzésem. Na se baj. Lesz még több is úgy érzem. Már csak egy hét, és lerobbantjuk a háztetőt! Felejthetetlen bulit tervezek, tehát az egész hét lazulásból és partykellék vásárlásból fog állni. Faszaa!
- Hé, Brook! - kiabált Snooki az emeletről.
- Miva'?
- Szerinted lehet akkora csúszdát venni, ami az erkélytől a medencébe ér? - halkult el a végére. Gondolom az erkélyen méricskézte a méretarányokat.
De nem rossz ötlet! Csak az a baj, hogy ha a többiek használni akarják, átjáróház lesz a szobánkból. Ami, valljuk be, nem a legjobb lenne. Még a végén valaki kipakolná a szobát. Szó szerint!
A telefonom megállás nélkül rezgett. Annyi üzenetet kaptam hogy azt se tudom mire válaszoljak először.

Ashton babapofi Irwin
Mi lesz ki lesz mikor lesz hol lesz dugimugi? :3

Brooklynezia
Az én szobám tabu! :D max én avathatom fel.

Calum
Alkohol tömény mennyiségben?:D

Brooklynezia
Hát jó hogy barátom! Anélkül nem buli a buli!

Ashley ribanc Anton
Na mivam kicsi Brooklynka? Lepasszolt a pasid egy jobbra? ;)

Brooklynezia
Én dobtam őt. Ezt elbasztad ribanc! :Ddddd

Ashton babapofi Irwin
De na már! :O És én? :(

Brooklynezia
Ott a kolesz baszki! Hát használd ki!

Mikey papagáj Clifford
Megmenthetnél már nem azért! :| én nem akarom ezt a nyálcserét nézni!

Mikey egy képet is küldött, Luke és Ashley kölcsönös garatvizsgálatáról. Undi!

Brooklynezia
Én meg alapjáraton látni se akartam! Rosszat fogok álmodni!

Calum
Tuti fixen átgondoltad ezt a bulit ezekkel a faszokkal? :O A törékeny cuccokat azért pakold el.

Brooklynezia
És ezt mégis hogy a faszomba operáljam ki a falból? :Ddd
*fájl csatolása*

Ashton babapofi Irwin
Ez nem ér! :( Nem fair! Ott már majdnem minden szobába jártam!

Brooklynezia
A miénk üres! ;)

Meguntam. Nem vagyok függő, hogy egyfolytában a telefonom nyomogassam!
Snooki veszélyesen csöndbe van. Valami vagy elfog törni, vagy felfog robbanni, vagy leszakad! Homlokomat ráncolva kezdtem el a lépcsőn felfelé menni, persze a falhoz tapadva.
- Brook! - kiabált ki. Igen, tuti csinált valamit. - Nézd kik vannak a TV-ben!
Úgy rohantam fel, mint egy cipőmániás a cipőkiárusításkor. (Értelmesen írtam le? Remélem.)
Anyu és apu megbilincselve a TV-ben feszítettek. Mi a picsa?

- Elkaptunk a minap két heroin és kokain csempészt, ahogy megpróbálták elhagyni az országot. Legalább is azt hittük.

Hát ennyi bőven elég is volt ebből. Snookinak mondtam majd azért egy mondatba foglalja össze mi lett velük, én meg leléptem, azaz inkább átléptem a szobámba.
Jó hangosan kezdtem el zenét hallgatni és a maradék cuccot kipakolni. Tetszett a szoba. Nagyon is! Tényleg hozzám illő.
- Porcukor! - kiabált át Snooki rögögve. - Az mind porcukor volt.
Idióta rendőrök! Meg sem tudják a drogot és a porcukrot különböztetni?! Atya ég. Idiótákkal vagyok körbe véve.
A medencével szemeztem már legalább fél órája. Mielőtt kimehettem volna, Snooki bömböltetni kezdte az egyik olyan számot, amihez iszonyat sok emlék fűz.
Kelly Clarkson - Long shot
Az emlékek sorra rohamoztak meg. Nyitva hagytam az ajtót hogy halljam a zenét, leültem a medence szélére.

Épp sétáltam az utcánkban, mikor Ashton parkolt le mellettem kocsival. Vigyorgott rám. Nevetve vettem az adást és ültem be mellé.
- Most mit tervezel? - kötöttem be az övem.
- Egy kis kirándulás. - nézett rám kiskutya szemekkel. Amióta Hemmoval voltam együtt, kevés időnk volt egymásra. Ash pedig minden alkalmat megragadott, hogy csináljunk együtt valamit. Mint most is.
- Hova lesz az út Mr. Irwin?
- Meglepetés. - kacsintott rám.
- Anyának szólnom kéne. - néztem rá mire cica fejjel ( :3 ) bámult vissza rám. - Áh, szóval elintézted.
- Nem volt nehéz. - nevetett fel hangosan. - Kettőt pislogtam meg hintáztam előtte, és már kenyérre is kentem. Imád engem!
- Valós.

Luke-kal kéz a kézben boldogan sétáltunk egymás mellett. Igen, nagyon jó volt vele lenni.
- Nem fagyizunk egyet? - hajolt le elém hatalmas kék szemeit rebegtetbe.
- Néha nem akarom elhinni, hogy 17 éves vagy. - nevettem ki az arcát. - Na menjünk te nagyra nőtt óvodás!
- Na de már! - pislogott rám. - Ki kérem magamnak! Nem vagyok nagyra nőtt.
- De óvodás igen. - néztem el más merre torok köszörülés közben.
- Ezt megjegyeztem. - hajolt le hozzám mosolyogva és megcsókolt. - Mindig ilyen kapcsolatot akarok veled!
- Ezzel nem vagy egyedül, Lukey!
- Szemét! - kapott fel nevetve a vállára. Az utca kellős közepén.

De rég is voltam olyan boldog, mint akkor. Soha nem felejtem el, pedig elkéne. A mi kapcsolatunk már nem lesz olyan, mint volt. A büdös életbe se! Megszakadhatok a próbálkozásban is, úgy se jönne össze.
- Brook bazdmeg! - ordított az erkélyről Snooki. Idegesnek tűnik. - Téged kereslek már egy ideje!
- Itt ülök. - döntöttem hátfa a fejem hogy lássam.
- Na neee! - kapott a szájához meglepődést tettetve. - Ha nem mondod hülyén halok meg.
- Amúgy is. - röhögtem el magam.
- Telefonod van. - morogta magában elengedve a füle mellett a beszólásom. - Hemmings az.
- Mond neki hogy nem érek rá.
- Aszondja nem ér rád.... Épp a hasát sütteti.
- Azt is tedd hozzá, hogy Hanzával! - mondtam Snookinak, aki felmutatta a hüvelykujját.
- A medencénél! Hát hogy lehetsz ekkora nyomorék... Mondom nem ér rá! Hanza lefoglalja.... Nem bazdmeg a szomszéd bácsiról beszélek..... Hemmings ne legyél már ekkora seggfej!
Normális telefonálások egyike személyesensl Snookitól. Faja. Na most pont Hemmingsre nincs szükségem, örülök hogy nem hallom a kasztrált kecske hangját.

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now