Ashton és Mikey már totál feketében. Mi Snookival a nappalijukban ülünk a kanapén. Amennyit ezek tudnak a hajukkal foglalkozni, hát nincs arra elég idő intervallum. Az ujjaimmal a kanapé kéztámláján dobolok, Snooki pedig a lábfejével dübörög. Hirtelen nyílik a szomszéd ajtó. Aztán a villany is felgyullad. Még egy női sikoly.
- Jááájj a kukkoló perverz anyabaszó mindened! - sikítozott Hemmings takargatva magát mint egy nő.
- Néha kételkedek abban pinky, hogy te bármikor is fiú voltál. - támaszkodtam meg a könyökömön a fejemet tartva.
- Még is alattam nyögdécseltél, tehát íme itt a bizonyíték. - mutatott le az éppen hangyafasznyit kidudorodó alsó gatyájára.
- Lehet felcsatolhatós, mert ott nem hogy kukacot de semmit nem látok.
- Alvó állapotba van. - mordult rám Luke toporzékolva.
- Vagy csak az ijedségtől inkább visszabújt a heréidbe. - nevetett fel Snooki.
- Na mentek ti a bús picsába de komolyan. Egyáltalán mi az isten szarát kerestek itt?
- Az már délután meg volt. - bumm. Rávigyorogtam már csak visszagondolva a Luke-ot ábrázoló délutáni adag művészetemre. - De ha annyira tudni akarod, a szépítkező királykisasszonyokat várjuk.
- Má' mé'?
- Ilyenkor olyan értelmes vagy, remélem tudod. - törölte le az arcát Snooki. Igen. Ez nem csak neki fáj.
- Megyünk gólya szívatásra.
- Ja oks. - intett le minket és tovább vánszorgott a konyhába. Ash és Mikey végre kész lettek és kijöttek csatlakozni szerény kis társaságunkhoz.
- Na végre! - álltam fel. - Már azt hittem lebassza a nap az égszíjat mire indulhatunk.Első állomás, a lányok első háza. Hinnye, itt milyen sikongatás lesz.
Felvettük a sikoly álarcunkat. Megnéztük hogy nyitva van e bejárat, mivel lusták voltunk bemászni, de isten meghallotta fohászkodásunk vagy is inkább a kurva anyázásunk, de nyitva volt az ajtó. Halkan besurrantunk. 3 ajtó, mindenhol ketten legalább. Ash állt az egyikhez készenlétben, Mikey a másik ajtóhoz mi meg a harmadikhoz. Suttogva számoltam három majd berontottunk.
Mindenki sikítozott és a nyakukig felhúzták a takarót, ha éppen az ágyon maradtam és nem inkább alatta. Nevetve másztunk ki az ablakokon. Ahogy sejtettük! A szomszéd házból már is jöttek át a sikoltozásra. Mi meg beslisszoltunk az üres házba. Egy hiba pont. Fuck! Elővettük a Snooki szerint UFO takonyt, és mindent bekentünk vele. Mindent! Tangákat, melltartókat, ágyneműt, a fürdőt végig, kilincseket és a padlót. Aztán futás ki tovább a többi kiszemelthez, azaz a fiúkhoz.
Gondolhattuk volna, hogy isznak. Mindenhol már nagy kupacokban üres sörös üvegek sorakoztak, a nappali közepén körbe ültek a srácok. Mikey elkezdte piszkálni a vezetékeket, mire bent a lámpák villogni kezdtek, majd totál sötétség.
- Mi a fasz?
- Férfi nemi szerv. - dünnyögtem magamban az egyik szoba ablakában. Mindenki bemászott más más szobába, egyedül Snooki jött velem.
- Oké, a srácok már keményebbek. Félő, hogy leütnek. - suttogtam az ajtónak lapulva.
- Mikeyt vagy Ashtont tuti megfogják egyszer ütni. - nyomta le a kilincset Snooki.
Az ajtó jól nyikorgott. Mint egy horror filmben! Hozzá lapultunk a falhoz, arccal befelé. A fiúk - még így is lehetett látni. - remegve jöttek be körbe nézni. Ashnek és Mikeynak volt idejük a szobákból ugyan úgy nyikorgatva kisurranni. Ők a nappali egy egy sarkában rejtőztek. A szemen hozzászokott a sötéthez, így zoommolva ugyan de tájékozódni kezdtem. Kisurrantam az egyik srác mellett, aki majdnem felkiáltott, de végül elugrott.
- Ember, ez nagyon para! - mondta az egyik.
- Hát lehet hogy csak az alkohol szórakozik velünk. - lépett be a másik srác a szobába, pont Snookival szembe. Ash tette a dolgát, leverte az első kezébe ütköző tárgyat, így mindenki arra figyelt. Mikor kellő távolság volt a szobában tartózkodó fiú és a kinti csapat között, Snooki bebaszta az ajtót és gyorsan kulcsra zárta, majd leguggolt hogy ne találja pofán a csávó, ha üt.
- Ssssshh! - szólt rá Snooki.
- Adam! Hé, Adam jól vagy? Hallod oda bent vagy még?
- Mi mi mi mit akarsz?
- Nem bántalak ne félj. Csak maradj nyugton.
- Adam hallasz? Hallod amit mondok?
- Tesó ez már régen rossz!
- Menjünk innen basszus!
Mikey egyik feladata az ajtók bezárása volt. Ez sikerült is. Mindenki a nappali közepén egy kupacban, mi meg körülöttük állunk. Az ablak elé állt Ash. Ő nagyobb darab és magasabb is volt mint én, tehát félelmetesebb is.
- Haver, mit akarsz? Csak mond és megteszünk bármit. - mentegetőzött már rögtön az egyik.
- Kyle, csessze meg! - szólt hozzá más is. - Lehet hogy ez egy gyilkos.
Ash mellé lépett Mikey is. Ekkor sikítottak a szomszéd lányok is a takony miatt.
- Bazdmeg, ezek ketten vannak, vagyis hárman vagy többen. - vékonyodott el ezek szerint Kyle hangja.
- Jézusom! - sikkantott fel egy negyedik is. - Nate, menjünk már innen.
- Nyughass Ryan!
Felkapcsoltam a villanyt és mind a hárman csak feléjük mozdultunk. Snooki nevetve lépett ki Adam mellett, míg a többiek egymást ölelve, behunyt, összeszorított szemekkel várták a végzetet.
- Hát esküszöm ez jobb volt, mint a lányoké. - nevettem fel én is, miközben vettem le az álarcom.
- Ti betegek vagytok! - fordult felém Kyle idegesen. - Oh, hello!
- Ne most hozd elő a macsó stílusod beszarikám. - mutattam felé.
- Na itt végeztünk. - nyitogatta ki Mikey az ajtókat
- További szép estét, hölgyeim! - ehh, Ash tényleg bolond.
- Boccs, ha annyira rátok hoztuk a frászt, hogy alsó csere kell. - nyúltam a tarkómhoz. - Gyere Snook, hagyjuk aludni őket.
- Hát ezek után várhatjátok, hogy bármennyit is aludni fogunk, mit ne mondjak. - durcizott be Adam.
Intettünk nekik majd kiléptünk az ajtón. Ez is megvolt! Röhögő négyesünk aratott! De mint az atom! Eskü ennél jobban már nem is tudtuk volna alakítani. De, egy kis mű vérrel, de takarítani nem akarok.
A háza beérve hideg szél fogadott. Bassza meg! Tudtam hogy elfelejtettem valamit. Berohantam a szobába, persze minden végig nézve. Semmi nem várt, csak a naplóm az ágyon. Még akkor sem voltam nyugodt. Kinyitottam és neki álltam olvasni.Brooky baba:)
Ezennel elnyerted tőlem az egy nap alatt legtöbb csínyt elkövető ember díját. Gratula! *taps taps* Na de! Mi itt még nem fejeztük be! :D Azt viszont megköszönöm hogy olyan festéket nyomtál a samponomba, ami kijön egy csomó mosás után. Legalább ebben jó fej voltál, ami azt jelenti, hogy kedvelsz! :3 És még voltál olyan szíves, hogy az ablakot is nyitva hagytad nekem. Nem féltél? :O bár ha így haladsz minden elő forduló szarságot megcsinálsz előttem. -.- Azért szép volt picúr! ;) Le a kalappal előtted!
Valamelyik este meglátogathatnál. Calum úgy is valamelyik csajszit fűti és félek egyedül O.o Semmi hátsó szándék ne aggódj! Csak örülnék ha megint velem aludnál! :) A múltkor is nagyon jól esett. :3
Aludj jól, kis csínytevőm!
xoxo Hemmo.
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...