26. rész

1.5K 92 13
                                    

Mindenki a szemét Luke-ra szegezte. Nagyon gondolkodott.
- Merek. - morogta a szája előrt a kezével. Unatkozik? Vagy még mindig Kyle zavarja.. Áh, az utóbbi!
- Csókold meg azt a személyt, akiiiiiiiiiiii.... - gondolkodott el Ash. Itt jön a halálom, úgy érzem. - ..aki nagyon tetszik neked. Stílus, haj, vagy bármi!

Ash a kurva anyád! Excusez-moi! De hát erre nincs rendes magyarázat!

Luke bemutatott neki, és Calum felé fordult. Komoly arccal nézett rá. Mikey fulladozni kezdett, Calum elfehéredett, olyan szellemet láttam! fejjel nézte Luke-ot, Snooki teljesen ráizgult a homipornóra, Ash kiakadt Kyle meg már fulldoklott a nevetéstől.
- Csak vicceltem. - röhögte el magát Luke.
- Hemmings te balfasz! - rikácsolt Cal megnyugodva.
- Pedig már készítettem a kamerát, ez nem ér. - hisztizett Snooki.
Luke felém fordult miközben Snookin nevettem. Az állam alá nyúlt, nekem meg kővé dermedt az arcom. Elfordította a fejem, közelebb hajolt és egy lágy hát csóknak nem mondanám, valami puszi félét nyomott a számra.
- Jöttök 20 dolcsival, öreg! - nevetett fel Mikey.
- A rohadt életbe! - nyúlt a zsebébe Ash és Calum.
- Rohadékok! - nevetett fel Snook is.
Ezek kajak fogadtak? És mikor? És hol? Mii vaaaan? Úristen ezek elmebetegek. Sose voltak normálisak, de ezt bizonyítják is.
Kyle alattam éreztem ahogy megfeszül. Keze a derekamon ökölbe szorult, de nem mutatta ki feszengését. Tudta, hogy ez mind csak kamu pont Hemmimgs miatt.

A francba is már, hát ezt hogy nem lehet élvezni? Vagy csak nekem vannak ilyen beteg szokásaim? Remélem nem!

Luke pörgetett. Úgy láttam már kezdett agyalni... Pfdjysjixdjd akarom mondani bármit is csinálni a következő körök feladatain.
Az üveg megállt. Cal vs. Mikey. Na ez lesz még egy szép baleset.
- Mikey bébi! - visított fel Calum hatalmas vigyorral. - Válassz cuncimókus.
- Ehehehe inkább felelek. - nevette el magát kínosan Mikey. Látszik, hogy fél Calum feladataitól. Pff, amatőr!
- A kicsik, utalok itt Luke-ra és Kyle-ra kérem fogják be a fülüket, intim kérdés következik. - utánozta egy reptéri hangosbemondó hangját Calum.
Luke és Kyle egyszerre mutattak be neki, míg én és Snook a könnyeinkkel küzködtünk.
- Clifford. - csattant fel Cal. - Mesélj drága barátom, hát hogyan is volt az a sztork, a szüzességed elesztésével?
- Háát öööhhmm.. - vörösödött el Mikey teljesen.
Ciki sztori riadó!
Calum ördögi vigyorral méregette Mikeyt, aki zavarában nem bírt egyhelyben ülni már. Kihegyeztem a fülem, mert mért ne? Ezt úgy se tudtam még, bár ezek után elkéne gondolkodnom hogy akarom e tudni.
- Egyik nap, még 4 éve a suliban, asszem'... - suttogta Mikey.
- 4 éve a suliban! - kiabálta el magát Ash. Mindenki jól hallja így is, balfék!
- Az osztályban egy padon..
- Ha elkiáltott magad én úgy picsán rúglak, higy Jamaikáig füstölni fog a segged! - fordult Ash felé vicsorogva Snook.
- Nos hát izé.. - kezdett el Mikey malmozni.
- Jajj öreg, mond már! - sürgette meg Luke, aminek kicsit hálás voltam. Tülkön ülök, hogy melyik szerencsétlen lánynak áldozta fel.
- Jó, megdugtam a korrepetáláson a biosz tanárt, nagy cucc! - vonyított hirtelen fel Mikey.
A szobában síri csend lett. Az állam a padlót baszkodja mint ahogy Kyle és Snook álla is. Lehet hogy egy suliba jártunk, járunk, de ez valahogy lemaradt. Hát nem mondom, letudtam volna élni az életem enélkül az információ nélkül is. Szent isten!
- Te kajakra megkefélted Miss Fosters-t? - kérdeztem vissza. Beakartam bizonyosodni arról, hogy nem a 80 és a halál közri nyanyát dugta meg.
- Wá, fú blö! - rezzent össze mindenki.
- Dehogyis! - fehéredett el Mikey rám nézve. - Nem a vén szatyrot dugtam meg hanem Ms. Wooden-t.
- Ja így már más! - kapott a szívéhez Snook. - Azt hittem te a milfekre gerjedsz fel.
- Mi van? - morgott Snookra a papagáj.
- Mielőtt cica bunyó támad, pörgess Mikey. - állította le őkeg Kyle.
Mikey még egy sor szitkozódást elejtett miközben pörgetett. Bár ne keltem volna fel ma! Miért? Mert megint beszoptam a faszt.
- Brook, édesem! - dörzsölte össze Snook a tenyereit.
- Gyere le jó isten! - csaptam homlokon magamat. - Merek!
- Két feladat egybe anyukám! - emelte rám a mutatóujját. - Itt és most, három kör húzóra a Chivas whiskeyből, és utána ha már beütött irány a szoba Hemmingsel és csucsukáltok egyet. - kacsintott rám a szemöldök húzogatás után.
- Ez ciki. - húztam el a számat, és véletlen se a whiskey miatt. - Snook, foglalt vagyok.
- Nekem ne akard beadni, hogy ezzel a vörös pávagörénnyel vagy együtt, mert tudom hogy még csak az eseted se! - rivallt rám. Ilyenkor elásnám magam a föld legmélyebb bugyrai felé, hogy ennyire jól kiismert.
Szemforgatva ittam meg a három teli töltött kupica whiskeyt. De semmi egyenlőre.

Lehet szerencsém lesz, és nem üt be hamar. Kit akarok álltatni? Whiskeyt iszok basszus kulcs és az nem 10% a fenébe is!

Megpörgettem az üveget. Kyle vs. Luke. Ajjajj! A háború most fog kitörni. Luke ördögi vigyorral meredt a hátam mögé. Nem akartam hogy balhé legyen, ezért felálltam. Tettettem a szédülést, minek köszönhetően a feladatom második része kezdetét vette.
- Hemmings pattanj! - kiabált rá Ashton.
Luke egy grimasszal állt fel, de mire mellém fordult már ellágyult az arca. Bekísért a szobába és ránk zárta az ajtót. Hirtelen megálltam egyenesen és segítség nélkül guggoltam le a fiókomhoz.
- Te te te te nem is vagy részeg? Be se ütött? - csodálkozott el a szöszi.
- Ennyire ismersz? - néztem rá fél szemmel. - Tudnod kéne, hogy ennyi még csak meg se kottyan.
- Francokat! - legyintett le. Jó, néha tényleg megárt, de most hogy telezabáltam magam, annak több esélye van hogy helyben lepetézek, minthogy berugok.
- Elmegyek fürdeni. Annyira érezd magad otthon, hogy az ágyamon ülhetsz fekhetsz, de máshoz ne nyúlj, vili? - néztem vissza rá, mire csak bólogatott.
Luke-ot magára hagytam. Nem tudom mennyire jó ötlet volt ez, de igyekeznem kell ha nem akarok meglepetéseket.
A meleg zuhany kifejezetten jól esett most. Tudtam volna áztatni magam. Gyors tusolás, és már ugrottam is ki felöltözni.
Egy fekete mini pizsama nadrágot vettem fel fekete toppal és sportmelltartóval. Luke sz ágyon ülve pislogott rám.

Na mi az anyámat csináltál szöszikém? Álszent hímribanc! Úgy is felfog tűnni.

Körbe néztem. Ennyire én se lehetek vak, hogy ne tűnjön fel semmi! De lehet most mázlija volt, van és lesz is, mert tényleg nem vettem észre semmit.
Ránéztem az órára. Jézusom! Több mint húsz percet voltam a fürdőben! És Luke Hemmings még mindig az ágyamon ül, ugyan úgy ahogy ott hagytam.
Itt valami nem stimmel!
- Luke! - néztem rá kérdőn. - Mit csináltál?

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now