43. rész

1.4K 99 8
                                    

*Luke*

A hajamat tépem már lassan. Akárhányszor elmentem Brookhoz, vagy kioffoltak, vagy Hanza és az a Kyle gyerek nem engedtek be, vagy Wanda fogadott meg utána a teljes sokk! Szar volt azt látni, hogy Ash ölében ül, együtt csinálnak reggelit és jól érzik magukat. Hiába mondják hogy csak legjobb haverok, akkor se hiszem el! Kezdenek olyanok lenni, mint egy pár. És ez fáj!
Snookival persze nem olyan mint Brookival. Soha senkivel nem lesz ugyan olyan. De azért jól érzem magam vele még úgy is, hogy nem szeretem.
- Lukey! - jött be Snook a szobámba. Az ágyamon feküdtem és a plafont bámulva gondolkodtam.
- Szia! - mosolyogtam rá és felültem. Az ölembe húztam és megcsókoltam. De semmi érzelem nem ment át rajtam.
- Gondolkodtam.
- Régen rossz! - szívtam a vérét. Kaptam is egy kis taslit a tarkómra!
- Beszélni akarok Brookkal. Nem jó hogy nem vagyunk jóba, hiányzik! - kezdett el az egyik tincsemmel játszani.
- Majd holnap babám! - pusziltam bele a hajába. - Ma már hanyagold szerintem.
- Én is úgy gondoltam, hogy suli után. - mosolygott rám.

Ez a mosoly.. Mint Brookié. Ez nem egészséges bassza meg! Vagy véget vetek ennek, vagy Brooklynt kell elfelejtenem.

Snooki adott egy csókot és lelépett. Délután öt óra van mi a faszt kezdjek magammal?
Ashton is most esett be. És volt rajta póló is! Calum és Mikey jött mögötte röhögve. De jóóó!
- Csá haver! - vigyorgott rám Ash. Intettem neki. Nincs semmi kedvem dumázni.
- Na és mesééélj! - sikította Mikey Ash mellett. - Milyen volt az éjszaka?
A vér is megfagyott bennem! Ezek lefeküdtek? Az nem lehet!
- A buli valami eszméletlen jó volt! - csapta össze a tenyereit Ash. - Utána nem tudom mikor és hogy de Brook szobájában kötöttünk ki. Arra emlékszem hogy sírt, és befeküdtem mellé nyugtatni. Aztán elaludtunk.
- Akkor semmi nem volt köztetek? - lepődött meg Mikey.
- Dehogy! - pislogott rá nagyokat Ashton. Valahogy megnyugodtam.
- Te akkor hülye vagy! - verte hátba Cal Mikeyt. - Már hogy lenne köztük bármi is mikor legjobb haverok?
- Az meg a másik! - nevetett fel Ashton.
- Barátság extrákkal? - cukkolta tovább Mikey.
- Se!
Vagy direkt vagy csak szimplán beszélgettek erről előttem, de megnyugodtam. Akkor nincs semmi köztük. Bár a ma reggeli kis mutatványuk teljesen mást mutatott. Ezek szerint feleslegesen voltam féltékeny. De szar!
- Holnap elvileg jön majd be a koliba. - olvasta Ash a telefonját.
- Minek? - dőlt ki az ágyon Calum. - Nem mintha nem örülnék neki.
- Összeszedni a cuccait. Nagyon úgy néz ki hogy óra alatt fog jönni. - húzta el a száját Ash.

Akkor legalább nem fogunk találkozni. Sajnos. Így soha nem fogom visszahódítani! Milyen kifejezéseket használok már te jó ég!

Este nyolc.
Nem várom, nagyon nem várom a holnapot. Nem akarok se órákon rohadni, de a szobában dögleni. Azt meg végképp nem várom, hogy mindenki elkezdjen baszogatni Snook miatt. Ahj máááár! Szenvedek!
- Hé! - rontott be a szobába Calum. - Gáz van!
- Mi? - cseppet sem lepődtem meg. Ebben a koliban mindig megy az élet.
- Snook és Ash.
- Ashton? - leesett az állam.
- Ashley.
Calum visszarohant. Én is felpattantam mert azért kiváncsi vagyok mi az anyám folyik már megint itt. Lerohantam az aulába mert máshol nagyon nem volt senki. Egy hatalmas kör közepén állt a két lány, körülöttük meg.. Az egész iskola?! Picsába!
- Na mivan anyukám? Ilyenkor hol a lovagod? - nevette ki Snookit Ashley.
- Nem a lovagom! Hanem a barátom! Sajnálom ha ez szúrja a szemed!
- Nekem nem. - röhögött fel Ash hangosabban. - Tudod, rég nem érdekel Hemmings. Rájöttem, hogy csak egy utolsó senki! Az összes lányt dugásra használja, mert egy érzéketlen tuskó! Nem tud szerelmet se semmilyen szeretetet érezni senki iránt. Kivéve egy embert!
- Fogd be! - sziszegte Snooki. - Te nem tudod miről beszélsz! Soha senkit nem szerettél ahogy téged se szerettek!
- Tévedés! - lépett elő Hanza. Ez meg mit akar? - Én szerettem. Nagyon is.
- Egy évet voltunk együtt. Na mivan? - teljesen mintha Brookot hallottam volna. Ashley átvette a stílusát. - Neked se volt nagyon megerőltető az állítólagos legjobb barátnőd pasiját elcsábítani mi? - emelte feljebb a fejét. Az a gúnyos vigyor! Hova akarsz kilukadni Ashley?!
- Mi folyik itt? - vált ketté a tömeg előttem. Brooki volt az! Idegesen pillantott a két lány között felváltva.
- Brook! - suttogta megijedve Snooki. Láttam az arcán a reményt. Azt várja most hogy Brook bevédi?
- Semmi. - rántotta meg Ashley a vállát. - Csak kicsit beszélgetünk.
- Ahha! - emelte fel egyik íves szemöldökét Brook. - Na és miről? Kiváncsivá tettél.
Rávigyorgott Ashleyre? Mi van ezzel a lánnyal? Ennyire bekattant volna? Sose fogom megérteni.
- Épp arról kérdeztem, hogy nagyon megerőltető volt e rámásznia Hemmingsre.
- És válaszoltál? - azt a cinizmust amit a hangjában lehetett hallani.. Megijeszt! Még engem is. Snooki meg csak rázta a fejét. Szegénykém.
- Azt hiszem mindenki tudja a választ. - nézett körbe Brook. Mindenki csak bólintott. Mi van ezekkel? Brook kiszúrt engem is. Azta kurva de csúnyán néz! Jobb lenne elbújni de hát olyan magas vagyok mint egy zsiráf! Kurva életbe!

Most kapok a fejemre azt hiszem! Ahj a rohadt életbe már!

- Na jó! - sóhajtott fel Brook és ellépett Snooki mellett. - Én erre nem vagyok kiváncsi.
Mindenki követte a szemével Brooklynt, egyenesen Ashtonig. Ash megölelte és elkezdtem a lépcsőn felsétálni.
- Hmm. - hümmögte Ashley. - De aranyosak együtt!
- Együtt vannak? - fehéredett el Snook. Nocsak! Tán zavarja? Úgy hogy én vagyok a csávója? Jó mondjuk egy szavam nem lehet.
- Együtt vannak? - kérdezett körbe Ashley.
- Nem. - válaszolt Mikey.
- Csak barátság extrákkal feelinget nyomtam. - röhögött fel Calum is.
- Huuuhh. - sóhajtott fel megkönnyebbülten Snooki. Ez azért elég szarul esik!
- Ashtont is elakarod venni Brookitól? - kérdezte még hangosabban Ashley.
Hátra néztem. Ash és Brook a lépcső tetején álltak meg egymás mellett lefagyva. A többiek nem vették észre őket.
- Neked nem elég Hemmings? Még Ashton is kell? - kiabált tovább Ashley. Ez már nem játék! Ashleyn látszott hogy feszült. Mi a fasz folyik itt?
- Hallgass! - rivallt rá Snook. - És ha igen? Akkor is mi közöd hozzá?
Na ez csúnya volt! Nem csak hogy én lefagytam, de körülöttem mindenki más is.
- Ribanc! Ribanc! - az iskola egyként üvöltözte.
- Tessék? - kiabálta át egy ideges hang a kórust. Már most tudom hogy nem lesz nyugodt estém.
- Brook én.. - próbált Snooki me tegetőzni. Kiült a félelem az arcára.
- Mit mondtál? - lépdelt vissza felé Brook. Ash mögötte lesokkolva. - Tehát neked nem elég az a srác, akit elvettél tőlem annak ellenére is hogy tudtad mit érzem iránta? Nem, neked még Ő is kell? - mutatott Ashtonra. Kezdett vörösödni a feje. Ash ezt ahogy észre vette hátulról megölelte és súgott valamit a fülébe.
- Meg ne lássalak a közelében Snooki! - sziszegte Brook és felmentem. Ash a derekát fogta és próbálta nyugtatni. Ezt is fájt látni. Calum és Mikey ledermedve bámultak Snookira, majd egy fintorral az arcukon futottak Ashtonék után.
- Becumiztad anyukám! - nevette ki Ashley Snookit és elment mellette levállalva. A tömeg feloszlott.
- Na ez durva volt! - pislogott fel Wanda.
- Ki tettél magadért! - veregette Snookit vállba Amy.
- Luke én.. Ne ne haragudj!

Ezek után haragudni? Ki? Én? Áááh a picsába.

Magamhoz öleltem és inkább nem mondtam semmit. Jobban járunk mindketten.

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now