2015. 08. 11.
Lebuktam! Lucas hímkurva Hemmings kiszívta a nyakamat! A rohadt életbe! Nem hogy segít de még be is nehezít ebbe a helyzetbe. Pláne hogy este Ashleyék megakarták viccelni és rám fogni. -.- Szerencsétlen banda!
Apropó Ashley. Még vissza kell juttatnom neki az unikornisát. Áh! Tudom is hogy. Megfogtam az Ashtonnal kipingált már kevésbé hercegnős pacit, és átblattyogtam Ashley szobájához. Hatalmas vigyorral a képemen kopogtam be.
- Mit akarsz? Oh, jézusom Hercegnőő! Mit csináltál vele te szívtelen ribanc, ha? - kapta ki a kezemből.
- Kivételesen nem én voltam. - ez eddig a legjobb hazugságom. Ha ha ha! - Valami nő jött hozzám reggel, hogy adjam oda neked azzal az üzenettel hogy Nesze bazdmeg, na most próbálj viccelődni. Vagy valami hasonló.
- Ezért még megfizet az a kurva! Senki nem bánthatja Hercegnőt!
Bumm! Az orrom előtt baszta be az ajtót. Vissza a szobába.
Holnap megyünk a táborba. Hála istennek, eddig még semmit nem hallottam a szüleimről, és merem remélni, hogy ez így is marad! Amy alszik. Hemmings alszik. Ashton kidőlt, holnap reggelig alszik. Hanza meg kapja be a makkom, csak azért se érdekel.
Elkezdett rezegni a telóm. Melyik idióta zaklat hajnali nyolckor?!
Hemmings
Hova tűntél? :(Brooklynezia
Átjöttem a szobámba?Hemmings
De miért? Rossz volt nélküled kelni.Brooklynezia
Nem gondolod hogy így is baszott sok gondot csináltál? :OHemmings
Nem tudom miről beszélsz! :3Brooklynezia
Hemmings ne játssz velem! -.- Kiszívtad a nyakam te retardált! Le támadtál, majdnem levetkőztettél! Tudtad, hogy ittam!!!Hemmings
Elmondtam a múltkor, hogy máskor kihasználom:P de bocsánatot kérek a nyakadért. Az nem állt szándékomban. Merd azt mondani, hogy nem volt jó!Brooklynezia
Nem, nem volt jó! Megbeszéltünk valamit, te meg az első adandó lehetőségnél megszegted! Hagyj békén!Luke most nem idegesített fel. Hagyjon békén. Vagy ne? Baszki, én se tudom. A naplómba rejtett levelét olvasgattam. Féltékeny volt Hanzára. A kamurandinkon is bujkált. Elvileg szeret. És én? Elbizonytalanodtam.
Brooklynezia
Gyere át! :/ muszáj beszélnem valakivel.A lehető legrosszabb emberhez fordultam. De nem tudok mit csinálni, csak Ő tud segíteni.
Hood
5percAz ágyon fekszek, várom Calumot, a pia maradékok velem szemeznek a polcon. Szörnyű. A plafon bámulása közben valaki kopogott. Gondolom Calum.
- Nyitva!
- Gondoltam. - lépett be vigyorogva Cal. - Na miről lenne szó?
Calum jó fej és megértő. Arról nem is beszélve, hogy Hemmo legjobb barátja. Tehát tud róla majdnem mindent. Mondjuk, lehet hogy a levelet is tudja.
- Kettőt tippelhetsz. - követtem a fejemmel amíg befeküdt mellém.
- Hajj, öregem. - helyezte magát kényelembe. Pofátlan! - Mit csináltatok?
- Mikor jöttem volna a szobámba, berántott, lesmárolt, majdnem kufircoltunk, aztán ott aludtam ő felsége kérésére. - forgattam meg a szemem. Hatalmas alvás volt az a három vagy négy óra!
- Hihi!
- Ne rötyögj te barom, hanem inkább segíts! A te legjobb haverod! - löktem meg oldalról.
- Egy szót mondok és leírom az egész szar nyavajádat. - vigyorgott rám.
- Lökjed. - féltem ugyan a választól, de kíváncsi is voltam.
- Szeret. - mondta halkabban. Igen, ebben a suliban még a falnak is füle van.
- Én meg a fogtündér vagyok, és trollkodok a fogaiddal a pénz miatt. Hah!
- Komolyan mondtam.
- Én is! - vigyorogtam rá ezer wattos vigyorral, mire homlokon csapta magát. Hülyébb már nem lehet!
- Azt ajánlom, ne szívjátok egymás vérét.
Calum irt hagyott. Adott egy lehetetlen tanácsot meg mondott egy vicces mondatot. Hű! Kilettem segítve egy életre!
A bőröndömet átnéztem vagy hatszor, hogy véletlen se hagyjak itt semmit. Mikor végeztem, elindultam keresztanyámhoz a kocsi kulcsért. Inkább ülök a kocsiban egész nap, mint hogy a szobámba feküdjek.
Pechemre, nem volt bent. Hurrá! Akkor nincs más választásom. Lusta vagyok, tehát irány vissza az ágy. Elővettem a párnám alól a telefonom.
4 üzenet. Kinek hiányzom?! Hemmings
Tényleg bocsánatot kérek, nem akartalak letámadni, csak hát.. :(Írj vissza, légyszi!
De ugye a táborba beszélgetünk majd?
Ígérem semmit nem fogok csinálni!
Hinnye! Hát ha komolyan gondolja, esetleg. De nincs az az isten ami miatt megbocsájtanék neki. Ezt elbaszta. Talán hajlandó leszek vele beszélgetni, de semmi más!
Brooklynezia
Oké. Majd meglátjuk.Bedugtam a fülesemet és elkezdtem zenét hallgatni.
Nirvana - Girls (Dj Dima)
Néha jól esik egy kis bulis zenét hallgatni. A képzeletemben kitombolom magam, és voila! Már is nyugodtabb leszek, vagyok. Csukott szemmel élveztem a zenét. Nem sokáig. Valaki mellém ült. Egy tonnás állat lehetett, mert az ágyam besüppedt.
- Na de mit csinálsz? - húztam ki a fülest a fülemből és az illetőre néztem.
- Megnéztem élsz-e még. - vigyorgott rám Ashton
- Ja testileg még élek. - fintorogtam rá. A nyakamra bambult. Bah! Tudtam hogy nem úszom meg.
- Nolám, kisanyám! - rötyögött magában. - Csak nem ungibungi volt az este?
- Nem. Csak ez a pöcsarcú letámadott, lesmárolt és nem engedett el. Vele kellett aludnom. - forgattam a szememet.
- Jó is az picúr. - pacsit akart adni, de tüstént le is tette a kezét a képem miatt, amit vágtam. - Na de amúgy ha érdekel ha nem, most tiszta boldogság hormonból áll a srác.
- Hmm. Igazad volt, nem érdekel.
- Jajj már asszony! Ne legyé' ennyire antiszoc! - csapott a combomra.
- Van 5 másodperc előnyöd. Utána vagy letekerem a fejedet, vagy kikormolom egy drótkefével a seggedet!
- Elvennéd a szép pofimat és a becses szüzességem? - pattant fel lányos hanggal.
- El én! Öt..
- De ne csináld már! Hát mi lesz velem?
- Négy..
- Úristen Brooky légysziveeees!
- Három..
- Áh, meghalok úristeeen, a seggem elveszíti a szüzességét! - futott ki a haját tépve a szobából.
Na, Ashton kilőve. Az ajtó előtt Mikey állt, és nézett idétlen képpel Ashton után. Felém fordult.
- Nem akarom tudni! - tette fel a tenyerét maga elé. - Csak jöttem érdeklődni, hogy hogy vagy.
- Teljes jól. - mosolyogtam rá. - Mint látod, a napi gonoszságom is megvolt.
- Egen, észre vettem. - nevetett fel az ajtóban. - Bemehetek?
Végre valaki, aki nem csak beront ebbe a kurva szobába!
Bólintottam, mire be lépett és bezárta az ajtót. Odajött mellém, az íróasztal elől elhúzta a széket és leült. A nyakamon ő is meglátta a nem észrevehetetlen baszott nagy lila foltot.
- Ne nézz így rám! - mondtam neki totál normálisan. Talán csak vele meg Calummal beszélek így.
- Csak elgondolkodtam, hogy hogy lehet valaki ennyire hülye, hogy nyomot hagy. - rázta meg a fejét a bambulás után. - Nem az én dolgom.
- De igazat adok neked. Tegnap hova tűntél?
- Ihjaj, ha te azt tudnád. - nézett rám kigülledt szemekkel. Na, ciki sztori kezdődik. - Előbb eltűntem valamelyik lány szobájában. Rányitottam fürdés közben, de meg se rezzent a tükör előtt egy szál türcsiben. Végig nézett rajtam, letámadott nekem meg futnom kellett az egész koleszon keresztül hogy letudjam rázni. Hanzának is fizettem hogy foglalja le. Durva!
- Még is melyik csaj képes erre? - hát igen eléggé röhögni kezdtem. Elképzelve lélek szemeim előtt a jelenetet.. Pfffffufufffhfj!
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...