40. rész

1.4K 95 10
                                    

Alig aludtam három órát összvissz. Calum egész éjjel pörgött mint gólya fos a levegőben. A hangjára keltem állandóan. Ha nem felismerhetetlen állathangokat adott ki magából, akkor énekelt vagy motyogott, esetleg a csatornának pofázott.
- Süt rád a napsugár, tenger színű kék az ég! - kiabált a fejemtől öt teljes centire. A szemem is kiakadt mikor meghallottam a kornyikálását.
- Calum az atya úristenre mondom, levágom a fejedet a helyéről! - morogtam alig hallhatóan.
- Na már picúr! - vigyorgott a képembe. A csípőmre ült és fölém támaszkodott. - Olyan szép időnk van!
- Látom én is. - néztem ki az ablakon. A nap kiégette a szememet. Ha nem menne a légkondi, tuti megdöglenék a melegtől.
- Még mindig rossz kedved van, ugye? - komorodott el az arca.
Na ezt viszont nem szeretném. Nem akarom hogy a körülöttem lévőknek is ilyen kedvük legyen két idióta miatt.
- Már jobb! - erőltettem rá egy mosolyt.
- Addig foglak pesztrálni anyukám, amíg olyan nem leszel mint egy hete! - csettintett az orrom előtt.
- Azt szeretnéd hogy bunkózzak és kibasszak veletek? - emeltem fel az egyik szemöldököm. Az meglehetősen könnyen összejönne, pláne ilyen állapotban.
- Na majd a mai bulin előhozom azt a jókedved! - mosolygott rám.
- Halihó! - lépett be Mikey. Furcsán nézett ránk. - Zavarok?
- Nem! - vágtuk rá egyszerre Calummal.
- Próbálok valami jó kedvet kicsikarni belőle. - emelte fel az egyik kezem Calum. Azt hittem leszakad a helyéről!
- Áh vagy úgy! - nevetett fel Mikey is. - A mai buli nem lesz elég?
- Dettó ugyan ezt mondtam én is!
- Már most érzem, hogy semmi jó nem fog kisülnk ebből. - álltam fel azzal a céllal, hogy ezt a két nyomorékot egyedül hagyjam egy félórára, amíg rendbe szedem magam.
Csak ellesznek addig! Legalábbis kurvára remélem. Felmentem hogy lezuhanyozzak. Jó gyors voltam, mert ahogy ismerem a többieket, valami vagy eltörik, betörik vagy eltűnik. Ezesetben kioperálják a TV-t a falból amilyen kis buzik. Kivasaltam gyorsan a hajam, közben egy farmer rövidnadrágot vettem fel hozzá egy fekete tornacipővel és egy fekete kockás inggel, amit a mellem alatt kötöttem össze.

Hmmm. Talán tényleg elkéne mennem köldökpiercinget csináltatni.

A sminkkel se szaroztam sokáig. Egy kis alapozó, kihúztam tushal a szemem, szempillaspirál meg bőrszínű szájfény, és már rohantam is vissza felmérni a csatateret.
Mire leértem a lépcsőn a lélegzetem elállt. Calum épp pakolt össze, Mikey meg a konyhába háttal nekem ügyködött valamit. Ezt lekellett fényképeznem, mert nem mindennapos látvány!
Calum még pofákat is vágott a képekhez, Mikey pedig mint egy nő úgy dobálta a csípőjét jobbra-balra.
- Ti mi az anyámat csináltok?
- Mikey neked reggelit, én meg pakolok. - mosolygott rám Cal önelégülten. Jéé, ilyenkor tényleg hasonlít egy kiselefántra.
- És merjem megkérdezni hogy miért? - ültem le a fotelba óvatosan.
- Hogy estére ne fáradj ki és jó kedved legyen! - kezdte el Mikey riszálni a seggét előttem. - Tess királylány, a reggelije!
Elém rakott egy tálcát, rajta kakaóval és mini kakaóscsigákkal, és egy tál saláta. Mi a szent szar folyik itt? Elkezdtem enni és Mikey teljesen eltalálta az ízlésem. Egy 10 perc alatt bepusztítottam, pedig nem szokásom reggelizni.
- Látom ízlik! - vigyorgott a képembe az utolsó falatnál.
- Hát nem tudom hogy csináltad, de máskor is elfogadom! - néztem rá a tányéromból.
- Majd ha fagy bazdmeg! Ez csak akkor ha szar kedved lesz! De csak is akkor. - magyarázta Mikey az ujját előttem lebegtetve. Azt is mingyárt leharapom.
- Ha nem csal a sejtésem, egy ideig szar kedvem lesz. - emeltem fel a fejemet a plafonra, mire a fiúk megdermedtek. - Snooki és Luke összefognak jönni. Nem?
- Ezt honnan veszed? - nézett rám Cal fal fehéren. Tehát eltaláltam.
- Nem vagyok hülye, Calum!
- Igen. - válaszolt helyette is Mikey. - Akkor minden reggel mászhatok át?
- Ne nyafogj! - ráncoltam a homlokomat. Még csak azt kéne hogy itt csörömpöljön nekem hajnali hétkor. - Nem kell átjönnöd minden nap. Majd szólok.
A reggeli nagytakarítás után elmentünk még pár dolgot beszerezni a buli előtt. A plázában középen mentem, egyik karomon Calummal a másikon Mikeyval, nevetve. Nagyon néztek minket, de hát ki az anyámat érdekel? Jó kedvem volt! És most kiélvezem minden egyes percét annak, hogy nem a fasszopó Hemmingsen és a hátbaszúrós Snookin jár az agyam.
- Estére neked is kellene egy ruha nem de? - nézelődött a kirakatoknál Calum. - Valami szexi, kényelmes, egyszerű de észveszejtő.
Már most félek, mit akarnak ezek rám aggatni. Nem szoktam soha kiöltözni, pláne nem olyan hacukákba, mint amiket most néznek nekem.
Mikey és Calum végig száguldottak a sorok között, és öt percen belül majdnem negyven ruhát vágtak hozzám, hogy próbáljam fel.
A végére majdnem meghaltam. De persze hogy csak én vagyok olyan szerencsétlen, hogy a legutolsó ruha tetszik nekik!
- Ez már valami! - füttyentett Calum.
- Ha kutya lennék, most folyna a nyálam. - mért végig Mikey is.
- Akkor irány fizetni! - szóltam rájuk erőteljesebben. Nem akarok több ruhát próbálni!

Otthon voltam olyan jó fejek, hogy segítettek kibaszni a házat. Mikey csinálta a kertet, Calummal mi meg a nappalit és az előszobát, valamint mind a hárman még az első udvart is a ház előtt. Mikey felhívta Ashtont hogy tolja át a seggét és segítsen.
Felszaladtam felvenni a ruhát amit nekem választottak. Egy fekete pántnélküli mini koktélruhát választottak nekem, hozzá tűzpiros magassarkúval, csak hogy a hajamhoz is menjen valami. Vörös rúzs, piros szemhély festék és mentem is segíteni.
Calum és én az emeleten zártuk be sorba az ajtókat. Valami kordon szerűt is keresnünk kellett, mivel az emeletre senkit nem fogok felengedni!
- Ash, csááá! - hívta fel Calum mikor semmit nem találtunk a házban. - Tudsz hozni valami kordon szerűt?
- Ember te most szivatsz?! Hát most indultam el! - sipákilt Ash a telefonba.
- Tedd már meg a kedvemért bazdmeg! - kiabáltam bele szegény Calum fülébe hogy Ash hallja.
- Igen is úrnőm és parancsolóm!
Mindgyárt más! Jobban tetszik ha így megcsinálják amire "kérem" őket, minthogy egy órát kelljen könyörögni
Lassan ugyan de Ash is befutott. Csak hogy nem egyedül. Mikor a váratlan vendég hangját meghallottam, a hátamon végig futott a libabőr, felállt tőle a szőr, és rendesen szar kedvű lettem. Meg feszült, de az már csak mellékes.
- Szép lett a kecó! - lépett mögém Ash. - Itt a kordonmicsodát.
- Kössz. - egyenesedtem fel és vettem ki a kezéből. Cal pont akkor fejezte be a fúrást, mikor mellé léptem, így feltudtuk tenni az akadályt az emelet felé.
- Hát ez meg mit keres itt? - húzott le magához Calum. Nem akart gondolom kiabálni, bár tökmindegy lett volna.
- Én nem tudom! - sóhajtottam fel.
Rossz előérzetem van ezzel kapcsolatban. A mai napot azaz a mai estét semmi és senki nem ronthatja el!
- De rég láttalak vörikém! - jött oda hozzám Nick. Igen persze, megint a bunkó énje. Blőh!
- Hanzaaa! - sikítottam fel kamu örömömbe. - Mi a fészkes anyám kínját keresel itt ilyen korán?
- Unatkoztam és gondoltam meglátogatlak. - kacsintott rám.
- Bár ne tetted volna! Úgy értem még annyi dolgunk van és nincs most időm társalogni. - játszottam el a megbántott kiskutya szerepet. Remélem hogy beveszi különben nagy égés lenne.
- Mikorra jöjjek vissza drága?
Jobban örülnék ha soha!
- 10 óra megfelel? - vicsorogtam rá.
- Abszolúte! - dobott egy levegő puszit és már ott sem volt.
- Ash a kurva nénikédet!
- Most mi az? - húzta össze magát.
- Ezt meg mi az anyámért hoztad magaddal? - intettem Hanza felé.
- Hát útközben futottam össze vele. Látod!? Ha nem küldesz vissza azért a szarért akkor nem jött volna ide! - próbálta kivágni magát de bazdmeg Irwin! Én okosabb vagyok!
- És nincs szád csezd meg hogy lekoptasd? - hunyorogtam rá rosszallóan.
- Mama! - kiabálva futott ki a kertbe.
- Itt még nem végeztünk Irwin! A rohadt édes apukádat de leszedem a fejedet!

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now