És íme, az utolsó rész! :/
Köszönöm mindenkinek, aki olvasta, kommentelt és vote-olt. Remélem tetszett a sztori. Még a délután folyamán írok egy Azóta mi történt? részt, és ezzel hivatalosan is vége.
Ezer csók:*Köpni nyelni nem tudtam. Elfordítottam a fejem, hogy gondolkozzak. Ha a szemébe bámulok egyfolytában szart se tudok kinyögni. Luke ezt látva hátrált. Legalább három lépést.
- Rendben.. Békén hagylak akkor. Látom mi a válaszod. - hajtotta le a fejét és távozni készült.
- Luke.. - megtörtem. Elkezdtek potyogni a könnyeim. Megállt az ajtóban és felém fordult. Elléptem a faltól. - Mért kínzol? Te is tudod, hogy szeretlek! Nagyon is! Amióta kidobtál és megcsaltál nem akartam több pofára esést. Nem akartam többet szenvedni! Az, hogy Snooki lefeküdt veled csak egy ürügy volt hogy végleg eltudjalak felejteni de kurva szarul esett! Rohadtul szeretlek még mindig azóta is! - kezdtem el vele kiabálni. A könnyeim patakokban folytak. - A kurva életbe is Hemmings!
Két lépéssel szelte át a távolságot. Nem engedte hogy többet mondjak, két tenyere közé fogta az arcom és megcsókolt. Végre! Egy érzelmekkel teli csók. Nem csak a szex előtti játékcsók.
- Szeretlek, érted? - vált el tőlem egy centire. - Azóta is szerettelek és szeretni is foglak. Nem fogom hagyni, hogy pofára ess! Többé ilyen hibát nem követek el! Szeretlek, Brooki!
- Én is, Lukey! - néztem fel még mindig könnyezve. Újra megcsókolt. Újra jól esett.
A csókunkat az ajtófélfán kopogó személy szakította meg. Luke felnézett, majd elállt előlem. Snooki volt az. Mosolyogva ugyan, de savanyú mosoly volt. Na bazdmeg mi lesz még itt?
- Beszélhetünk? - suttogta kb magának.
- Hogyne! - töröltem le a könnyeimet. Már most tudtam hogy ezek megbeszélték az egészet. Luke leült az ágyra és csak várta a fejleményeket.
- Sajnálom, Brook! Tényleg nem önszántamból feküdtem le vele, csak részeg voltam! Rossz volt, hogy nem voltál mellettem.
Nem akartam félbe szakítani. De 10 év után azért csak megtehetem!
- Legalább jó volt? - mosolyogtam rá szomorúan. A tudat, hogy még is csak összefeküdtek kurva szar.
De látta rajtam hogy csak viccelek, hála a jó égnek.
- Ja, nagyon. Pláne hogy a te nevedet nyögte. - nevette el a sírását Snook.
Hemmingsre néztem, aki talpig vörös volt. Na ezt az egyet kihagyta a sztoriból! El sem akarom hinni! Próbált menekülni, de Snook az ajtóban én meg előtte álltam.
- Hemmo! - rikoltottam rá.
- Feladom! - dőlt hátra az ágyamon.Nos, ha bárki is ezt elhiszi, mert én nem, akkor gratulálok neki. Azóta, hogy kibékültem Snookival és rendeztünk mindent Hemmingsel, egy hónap telt el. Úgy érzem, boldog vagyok. Luke hozzám költözött, így reggelente megint élvezhetem a kómás cuki feje látványát. Snookival azóta is ugyan olyan jó a kapcsolatom mintha mi sem történt volna.
Nem sokára itt a szülinapom. Ashton furcsán viselkedik, ahogy szinte mindenki más is. Össze is kaptam vele. Nem akarok, nem is szerettem soha Ashtonnal veszekedni. De kiverte a balhét egy olyan miatt, amit nem is gondoltam volna. A csók, ami kettőnk között történt, az igen is sokat számított neki. Megváltoztak az érzései felém, legalább is ezt állítja. Ha Calumot vagy Mikeyt akarom erről kérdezni, általában lekoptatnak a görények. Luke se csapott ebből fesztivált, túlságosan is nyugodt maradt, pedig ha csak egy pasi is közelít hozzám, mint egy időzített atom bomba, felakar robbanni! Vagy lassan én fogok felrobbanni ettől.- Hé, Luke! - szóltam ki neki a fürdőből. Nem kaptam választ ezért ordítani kezdtem. - LUKE!
- Mondjad bébi! - kiabált fel nekem a földszintről.
- Miért is kell nekem ezt a hacukát felvennem? - fordultam meg a tükör előtt. Egy tűz piros hosszú estéi ruha volt rajtam, egy háromszögben kivágva a lábamnál, fekete magasított talpú magassarkúval.
- Mint már mondtam, vacsizni megyünk! - hallottam a hangján ahogy vigyorog. Álszent!
Elkezdtem az orrom alatt motyogni. Lementem a földszintre hogy induljunk. Este kilenc van és nem vagyok jó kedvemben! Tudom, hogy titkol valamit és nem tetszik.
Luke rám mosolygott, adott egy csókot és a kocsihoz sétáltunk. Beakartam ülni a volán mögé, mikor köhögni kezdett.
- Emlékeztetlek szívem, randizunk. - mosolygott rám kínosan. - Elég cink lenne ha a nőm vezetne.
Megforgattam a szememet és hozzá vágtam a kulcsokat és beültem az anyós ülésre.
- Ne legyél már hisztis asszony!
- Vagy elindulsz, vagy holtan végzed a csomagtartómban Hemmings! - vigyorogtam rá.
Ennyi kellett már mentünk is. Ahogy láttam egy kibaszott nagy kerülővel, nyanya tempóban haladtunk. Az étteremhez cirka negyven perc alatt értünk oda, minő meglepő. A seggem elzsibbadt addigra és a kedvem a lehetségesnél is szarabb lett. Luke mikor kiszálltunk oda jött hozzám és megölelt egy homlokpuszival.
- Vidulj babám! - mosolygott rám.Észveszejtő mosolyod van Hemmo! Rohadt életbe már.
Elkezdtünk az amúgy full sötét étterem felé menni. Már meg is akartam kérdezni hogy jó helyre jöttünk-e, de ő már nyitotta is az ajtót előttem.
- Hemmings, itt kurva sötét van!
Felkapcsolta a lámpákat és mindenki a koleszból rám vigyorgott.
- BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!
Azt hiszem megsüketültem. Meglepetés? Az ám. Rendesen megijedtem az már biztos. Mindenkivel végig pusziszkodtam, és legutoljára Ashton szorongatott meg.
- Te kamugép! - csaptam a mellkasára. Azaz kicsit lejjebb sikerült.
- Ennyire ne örülj nekem, hogy gyomorszájon vágsz! - görnyedt meg az ütésemtől.
- Valamit valamiért. - vontam meg a vállam.
Vacsi után, ami persze nem ment csöndben, kihozták a négy emeletes tortámat! Lucas odarángatott hogy csináljanak rólunk képet előtte. Úgy éreztem magam, mint egy esküvőn.
Tortázás után ajándékok. Már csak az volt a kérdés, hogy a faszba visszük mindezt haza! Ashton kocsija tele, a miénk is és még mindig volt. Calum az anyját hívta fel hogy segítsen már nekünk. De mire oda ért, már neki is alig fértek el az ajándékok, mert ő is vett. Huhu!
- Nem tudom hogyan és mikor sikerült ezt elintézned, de nagyon köszönöm! - dőltem Luka-ra az ágyon egy csók kíséretében.
- Nem csak az én érdemem! Ash csinálta a nagyját. - fordult meg a kocka és én kerültem alulra. Hát ebből sem alvás lesz a vége.
- Szeretlek, Brook! - nézett rám hatalmas szemeivel.
- Én is, pöcsarcú! - kacsintottam rá.
Tíz perc se kellett, a ruhát már lehámozta rólam. Az oldalamat és a hasamat kezdte el cirógatni, mire berobbant az ajtónk.
- Most buli van és később jön a szex! - vigyorgott ránk Mikey, mellette Ashley.
- Gyere kisanyám! - húzott be a fürdőbe a szőke. - Kipofozlak de úgy, hogy a saját anyád nem ismer rád.
- Annak örülnék! - nevettem fel.Buli, buli és még sok buli! Szerelem, barátok, tesók, itt Snookira és Ashtonra utalok. És mindenki mellettem, senki sem ellenem. Boldog vagyok! Luke azóta se okozott csalódást, a fiúkkal összenőttünk. A bulink után végre Snooki is bevallotta Calumnak hogy tetszik neki, és azért küzd, hogy a kis macsó, csajfaló Calumból igazi pasit faragjon. Mikey és Ashley is megtalálták az egyensúlyt. Túlságosan is! Mikey a suli után elakarja venni Ashley-t. A gyerekek meg majd az én nyakamon fognak lógni, erre fogadni merek.
Keresztanyám bekeményített a suliban. Egyenruhát vezetett be egy teljes hétig, amíg a felügyelőség a sulit nézi. Megmondtam a többieknek, fogják vissza magukat vagy a fejüket szedem le egyesével! :D
Hát ennyi lenne.. A szerelmemet vissza kaptam. Legjobb barátnőm volt, van és lesz is. Keresztanya is nem sokára leszek, és elhihetitek el, ez nem Snookitól függ.Brooklyn Barbados hivatalosan is kilép! ;)
Köszönöm azoknak, akik végig olvasták, és hagytak nyomot is a véleményüknek! :) Remélem, ez is ugyan úgy tetszett, mint az előző kettő.
This is everything only not Romantic
I.évad
( https://www.wattpad.com/story/38138792-this-is-everything-only-not-romantic )
II.évad
( https://www.wattpad.com/story/43148864-this-is-everything-only-not-romantic-ii )
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...