23. rész

1.6K 95 11
                                    

2015. 08. 13

Hát eddig bírtuk. Lefeküdtem Hemmingsel, smároltam vele, és mi egymás. Gratulálok magamnak! Egy olcsó ribanc vagyok. Igaz, a táborba mindenki úgy tudja, hogy együtt vagyunk, hála neki. De akkor sem változtat azon a kicseszett tényen, hogy bedőltem neki! MEGINT!

Nem baj, nézzük a jó oldalát, nem vagyok kancás, kielégültem. De milyen áron?:/

BB kilép! :(

Ez az! Snooki csak nevetett, és vállon veregetett. Nem is volt mérges. Pedig én meg arra számítottam, hogy leszedi helyből a fejemet. Nem, ennek ellenére örült neki.

- Jajj, ugyan már! Hát nem volt rossz, nem de? - nézett rám a konyha pulton ülve.

- Cseszett jó volt! - vigyorogtam hátra. - De akkor sem fair rám nézve. Neki minden oké, dicsőség meg stb, én meg ribanc lettem.

- Emiatt nem vagy ribanc. Ahhoz, hogy ezt eltudd kerülni, bele kell menned a játékába. - ugrott le tölteni magának a kész kávéból. - Muszáj belemenned, hogy megjátsszátok a romantikus kis gerlepárt.

- Tudtam én, hogy nem lesz egyszerű menet. - morogtam az orrom alatt, majd Snookra néztem. - Nem a szex menetre gondoltam, ne nézz így rám!

- Tudom én! Na de menjünk, mert ma még nagyok sok szívatás vár ránk.

Snookival kávé után elindultunk bevásárló körútra. Minden féle taknyos, foltos, színes szarokat megvettünk, amivel ijeszgetni tudunk. Ash és Calum tartottak velünk, de ők inkább kaját meg piát vettem.

- Megünnepeljük! - karolta át a vállam Ash.

- Nem meg mondtam, hogy eláslak? - néztem rá fél szemmel a buli felszerelések előtt állva.

- Én csak örülök neki picúr. Végre, egymásra találtatok megint!

- Kinek a részéről? Mert az enyémről csak egy egyszerű kaland volt.

- Ne kéresd magad! - boxolt bele a vállamba. - Az a faszjankó lenne a világ legboldogabb hercegnője, ha megint melletted szobrozhatna.

- Parancsolsz? - néztem rá felvont szemöldökkel. - Általában én szobroztam mellette, de ne zavarjon.

- Nem is zavar! - nevetett fel Ash. - Tudod, hogy értettem.

- Nem, nem tudom.

- Party tiiiiiimeeeeee! - ugrott közénk Cal, megakadályozva azt, hogy letépjem Ash fejét.

Most megúsztad Irwin! De legközelebb nem leszel ilyen szerencsés! Balfék.

Calum hátul sétált velem vissza felé. Megköszöntem neki, hogy nem hozta fel a témát, és nyugodtan tudtunk minden másról beszélgetni. Egy kérdése volt még a tábor előtt, hogy jó volt e. És ezzel ejtette is a témát, mikor megválaszoltam neki. Esküszöm, talán őt bírom a legjobban. Bár ha kategorizálni kéne őket, akkor Ash a bohóc, Cal a normális, Luke a szexbajnok, Mikey pedig a szivárvány csillám faszláma. Jó mi?

Beérve a táborba, a tanárok lerohamoztak minket, hogy hogy voltunk képesek itt hagyni őket Luke-kal és Mikeyval, valamint a gólya csapattal. Azért ez még tőlük is nagyon fura, mert általában mi szoktunk emiatt hisztizni, nem pedig a tanárok. Körbe néztünk. Minden fán wc papír guriga, a fű is szivárvány színű, de a zászlóról még mindig megfeledkeztek, és Luke alsó gatyája volt még fent mindig. Szexuális! Ha valaki erre jönne és meglátná, azt hinné valami szex táborba jött.

Snookival lepakoltunk. elkezdtem ebédet csinálni, mert hogy a menzai kaja valami felettébb laktató, pláne hogy kb a fél fogamra nem elég.

- Mik ezek a jó illatok? - jelent meg Ash orra az ablakban. - Úh, ugye kapok?

- Ha jól viselkedsz és segítesz ma nekünk. - mosolyogtam tovább gyúrva a süti tésztát.

- Remek! - ugrott be az ablakon. Nem ismeri azt a szót, hogy bejárati ajtó? Bár mindegy is.

Mire kész lettem mindennel, ott tartottunk, hogy az egész görény banda nálunk tanyázott, várva a fősztömet.
Mire kifordultam a konyhából, Luke a tányérokat pakolászta, Ash a szalvétákat hajtogatta, Cal és Snook az evő eszközöket pakolták, Mikey meg a poharakat. Jó volt nézni! Mint egy család úgy viselkednek most.

Faszé nem tudnak mindig így viselkedni? Még a végén tényleg megszereném őket.. Megint.

Snook segített kicipelni mindent ami az ebédhez kellett. Mindenki szedett magának, és hangzavar lett. Jó volt végre!
A kellős közepén valaki kopogott majd benyitott. Senki nem figyelt rá csak én. Mark volt az egy széles vigyorral.
- Jó ezt látni hallod-e! - lépett mellém és levágódott az egyetlen üres székre az asztal körül. - Mint egy család. A suliban miért nem ilyenek?
- Halál jó kérdés. - néztem rá lapos szemekkel. - Kérsz?
- Nem rég ebédeltem, de kössz. Beszélnünk kell majd.
- Oh, Mr. Bolton! - szúrták ki a többiek is végre a jövevényt.
- Hát maga? - vigyorgott rá Ash.
- Ms. Barbados miatt jöttem az igazgató nő kéréséee. - nézett körbe jól szemügyre véve mindenkit.
- Anyám veregess hátba. - kezdtem el nyűglődni Mark mellett.
- Öhm.. - Ash letette a villáját és felém fordult. Valahogy éreztem, hogy nem úszom meg. - A szüleid?
- Igen, róluk van szó. - húzta el Mark is a száját. - De rólad is és az iskoláról
- Mé' mi van a sulival? - nyeltem félre.
- Nem járhatsz be, legalább is ebbe a suliba nem.
- Mi van?? - egységesen akadtunk ki. Calum Snooki hátát ütögette mert a torkán akadt a kaja, Ash tátott szájjal meredt Markra, Mikey és Luke pedig lefagytak úgy ahogy voltak. Mark a tarkójához nyúlt. Vontatva, gigászi szemekkel fordultam Mark felé. A milánói egyik tésztája a számból lógott ki. Más helyzetben rohadt vicces lett volna ez a fejem, de most Markot inkább megijesztette.
- Ezt fejtsd ki! - emeltem feljebb a hangom. Idegbeteg leszek!
- Keresztanyád azt mondta..
- Állj! - akadt fent Ash. - Neked a diri a rokonod?
- Ja de kuss! - intettem le. - Mit mondott?
- A szüleid egyfolytában a koleszban járkálnak. Ha nem esténként törnek be miattad. Emiatt vagy magántanuló leszel, a saját házadban, vagy átiratkozol. - halkult el a végére.
What a fuck? Másik suli vs magántanuló. Fasza! Egyik rosszabb mint a másik, már csak azért is, mert egyrészt ott hagynám azt a szart amit imádok a többiek miatt, másrészt meg lófaszt se tanulnék egyedül. Tehát a vizsgák bukó.
- Azt hiszem rosszul hallok. Hangya fasznyit se fogtam fel! - szólalt meg Ash vékony hangon.
- Sajnos, ez a két felállás van. A harmadik az az, hogy még az országot is elhagyod. - nézett rám szomorúan Mark.
- Heeee? - visítottam fel. - Ennyi? Tényleg? Akkor már inkább beszélek velük de elmenni nem fogok!
Csaptam az asztalra és ott hagytam őket. Snooki aggódva nézett utánam. A fiúk jobbnak látták elmenni, mert semmi értelme nincs itt maradni a feszült hangulatban.

Miért engem ver a sors? Mi a jó büdös picsát csináltam, amiért ezt érdemlem? Az isten rúgja meg! Bah!

Kopogott valaki. Senkihez nem volt kedvem, de megszólalni se bírtam. Az ajtó kinyílt, becsukódott és már süppedt is le az ágyam.

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now