Luke csak nagyokat pislogott rám. Jajj már!
- Mit csináltam volna?
- Nem most jöttem le a falvédőről, Hemmo! - hunyorogtam rá, mire elmosolyodott.
- Tényleg nem csináltam semmit!
- Ne akarj hülyének nézni! Utoljára kérdezem, mit csináltál?
Luke lemondóan sóhajtott. A háta mögé nyúlt és egy vörös valamit szorongatott a markába. Nem tudtam kivenni belőle hogy mi az. Aztán két ujján kifeszítette.
- Az az én tangám? - akadtam ki.
- Még jó hogy! - vigyorgott rám széles mosolyával. - Hát ki másé lenne?
Itt húzogatta a két ujja között a tűz piros bársony tangámat! És csodák csodájára, ideges se lettem. Egy kis szuvenír! Hahaha! Mekkora poén volt, kb semmilyen.
Megforgattam a szememet és leültem mellé. Az a furcsa érzés még mindig ott bujkált bennem mikor mellette voltam. Luke végig nézett rajtam, és már vártam a megjegyzését de semmi.
- Mondjad! - néztem rá megunva a bámulását.
- Jól nézel ki.
- Mint mindig! - nevettem el magam. - Aludjunk, jó? Fáradt vagyok.
Befeküdtem az ágyba, mire ő meg se moccant. Legbelülre húzódtam és felemeltem a takarót. Hátat fordítottam neki. Nem volt kedvem semmihez. Luke tekintete a hátamat égette. Aztán megmozdult, egy kar fonódott a derekamra, kis kifli nagy kifli. Jól esett, nem mondom. De fájt a szívem.Semmi pofára esést nem akarok. Se most, se később. Nehezen fogja tudni bebizonyítani hogy szeret. Bár két vadító szex után.. Wáhpfu!
Reggel Luke már nem volt mellettem. Kómásan fordultam kifelé. Az éjjeli szekrényemen egy tálcán reggelivel és kávéval, egy kis üzenettel.
Jó reggelt tesó! :D
Luke lelépett mert a gólyák mennek haza, és segítenek a tanároknak takarítani. Én a kapuban fogok állni és várni a suli többi faszkalap diákját.
Ezer csók:*
Az egyetlen és pótolhatatlanSzép volt Snook. Bár igaz, pótolhatatlan. Kinyitottam az ablakot és rögtön megcsapott a friss eső illatú levegő. Jól kezdődik a nap.
- Fogadom, ma aranyos és kedves leszek mindenkivel! - álltam a tükör elé. - Csak rám ne szakadjon a plafon.
Elővettem egy fekete rövidnadrágot, fekete lenge trikóval rajta egy hatalmas fehér halálfejjel, egy fekete rövid bőr dzsekivel. Fekete tornacipő elmaradhatatlan. Magamra fújtam egy liter Pink Sugar parfümöt. Egy kis smink, a hajamat kivasaltam és már kész is. Még utoljára megpördültem és mentem is ki.
A tábor csendes volt. Túlságosan is. De! A zászlónk még mindig a helyén volt halleluja. Ahogy körbe néztem elkapott a csodálat! Ami ritka.
A fű csillogott a nap sugaraktól. Wááááh! De dönölű!
Elindultam megkeresni Snookit. Tényleg a kapuban állt és hevesen integetett. A szeme irányába néztem. Két busz parkolt le a tábor előtt. Megjöttek a nyomik. Nem nem, ma kedves leszek!
Luke lépett Snooki mellé. Egy háromnegyedes fekete szakadt farmer volt rajta, fekete Nirvana-s trikóval és fekete magasszárú tornacipővel.
Elindultam feléjük.
- Lukeeeeey! - sikongott Ashley és már Luke nyakán csüngött. Elkapott az undor ettől a nőtől.Na ennyit a ma mindenkivel kedves leszek feladatomról. Remek!
Ashley majdnem megfolytotta Luke-ot, aminek persze szerencsétlen gyerek nem nagyon örült. Ez a csaj lekaparhatatlan! Oda sétáltam melléjük, és egy bájos vicsorral jutalmaztam a látványt.
- Szállj már le róla te pióca! - hát Snooki se fogta vissza a hangerejét. Konkrétan a tábor végén lehetett volna hallani a hangját. - Van barátnője!
- Tudom, én! - flegmázott vissza Ashley. Elkezdtem nevetni a kijelentésén. - Te meg mit röhögsz? Féltékeny vagy?
- Rád? Soha! - nevettem fel mégjobban. - Tudod az a vicces, hogy kurvára nem te vagy a nője.
Snooki elvigyorodott, Luke pedig még mindig segélykérőn nézett rám. Hát akkor bevetem magam!
- Akkor még is ki? Lukey! És mi mikor szakítottunk? - hiszti királylány a fedélzeten!
- Sose voltunk együtt. - nézett le rá Luke.
- És ki az a liba akivel együtt vagy? Csak kihasználod ugye?
Kezdett elborulni az agyam. Talán 5 perce hogy megérkezett de már most pakolnám fel az első visszainduló buszra vagy vonatra.
- Nem, nem használom ki. És kettőt tippelhetsz. - hámozta le magáról Ashley kezeit.
A lány nagy szemeit Luke és köztem mozgatta.
- Nem tudom. - nyögte be egér hangon.
Homlokon csaptuk magunkat Snookival. Ez a csaj totál hülye! Látszik hogy szőke! Már elnézést, tisztelet a kivételnek! Ashley bamba arckifejezése viszont minden pénzt megér.
Luke mellém lépett és átkarolta a derekam. Ashley szája hatalmasra tárult.
- Te hülye ribanc! - kezdett el velem üvöltözni. - Ezt még megkeserülöd!
- Kikaparod a szememet a méteres műkörmöddel? - néztem le a kezére. Nyugodt vagyok!
- Vagy halálra csapkod!
- Áh, Snooki ne túlozz! - nevettem fel. - Nincs annyi erő sem a porcelán kezeiben.
Ashley toporzékolva hagyott ott minket. Én nevettem, Snooki nevetett, Luke már nem. Felnéztem rá, ahogy Snooki is. Nem értettük mi baja, mikor ő akarta hogy segítsünk.
- Ez azért durva volt! - nézett felváltva ránk.
- Ha nem a saját fülemmel hallom ezt, el sem hiszem! - hőkölt hátra Snooki. - Azt ne mond hogy megsajnáltad!
Luke már épp nyitotta ki a száját hogy válaszoljon, de én megelőztem. Kimásztam a karjai közül és hátráltam egy lépést.
- De, megsajnálta. Méghozzá azért, mert bármennyire is idegcsavaró a nő, Lukey elvan vele! - utánoztam Ashley hangját. Snooki hitetlenkedve meredt az előttem kővé dermedt srácra. Tehát igazam van! Nem reagált semmit csak Snookira nézett.
- Neked tetszik Ashley! - mutatott Luke-ra Snook. Teljesen ő maga se hitte el amit az előbb mondott ki. Pedig elég egyértelmű!
- Dehogyis! - próbálta tagadni Luke de minket nem tud átbaszni.
- Nem is! - esett le. A szívem összeszorult mikor a villanykörte az agyamban világosabban kezdett el égni, mint a nap. Összeállt a kép. - Te megszeretted! Azért néztél ránk segélykérőn mert még nem voltál ilyen helyzetben.
Snookinak is leesett a tantusz. Ideges fejjel meredt Luke-ra. Szerintem neki is forogtak a fogaskerekek.
- Nem akarlak Brook közelében meglátni! - sziszegte fenyegető hangnemben a fogai között Snook. - Ha csak a 10 méteres körzetében tartózkodsz, esküszöm megöllek, eladom a szerveid, és kilógatlak a zászlórúdra, vagy karóra húzlak és megetetlek az állatokkal! Világos?? - lépett közelebb Snooki.
Luke elképedve bólogatott. Megfogta Snooki a kezem és a tábor felé kezdett húzni. Elhülve néztem előre.Na tessék! Instant pofára esés anélkül is, hogy bármi lenne köztünk. Talán meggondolom Mark és keresztanyám választási lehetőségeiket.
Arra eszméltem fel, hogy a szobámban ülök. Snooki a nappaliban üvöltözik mint a sakál, de nem Hemmingsel. Tuti fixen, mivel egyes szám harmadik személyben emlegeti. Szerencsétlen ismeretlen aki most Snookival van egybe zárva. Nem lennék a helyében.
Elővettem a telefonomat. Egy SMS-t kezdtem el pötyögni rajta.Feladó: Brooklyn Barbados
Címzett: Mark Bolton
Tárgy: suli
Eldöntöttem. Magán tanuló leszek. Két három napot még itt szeretnén tölteni, utána a szüleimet küldjétek ki értem.Teljesen biztos voltam a döntésemben. Keresztanyám ad egy saját házat, tehát ott csak az tud majd idegesíteni, akit én akarok hogy ott legyen.
- Fogd fel végre! Ezt ott baszta el ahol lehet! Nem mehet a közelébe, ahogy rajtad kívül senki sem!
- Ne legyél már ekkora idióta! Szüksége van az emberek társaságára!
- Nem! Neki nincs szüksége az olyan társaságra mint Luke és a hozzá hasonlók! Nem fogom megengedni hogy megint pofára essen!
Snooki, igaz barátnő vagy!
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...