2015. 08. 12
Fuck that shit! Wah! A szüleim nem normálisak komolyan mondom. De legalább drága keresztanyám és Snooki feldobták az elcseszett reggelem.
Bankkártyával a kézben, jó kedvel a szívben, irány a gólyatábor, na ki lesz ott bátor?!
Költőnek kellett volna mennem. O.o
BB kilép;)Oh yeah! Hajnali fél nyolc van, és már a külön nekünk szánt buszon ültem. A gólyáknak két osztályuk van, ami azt jelenti, hogy vannak vagy egy osztályban huszonöten. Én, Snooki, Hemmings-Irwin-Clifford trió már a buszon ülünk, Hood még valahol barangol, a tanárok meg a csordát irányítják.
Füles be, zene maxra. Ebből fog állni az oda út, ha csak el nem alszom. Snooki már két széken eldőlt, durmol. Kicsit horkol a csajos, de ennyi kell.
Az ablakon néztem ahogy a kölkök beszállnak a buszokba. Gyönyörűek. Leghátul ültem, fintorral az arcomon, mikor Irwin ült elém Cliffordal, mellém pedig Hemmings. Végig néztem rajtuk, majd visszafordultam az ablakhoz.A faszé van egy ízlésünk, Hemmings.
Luke-on is az a szett volt, mint rajtam. Csak neki a fekete trikóján a Blink-182 felirat díszelgett az inge alatt. Megforgattam a szemeimet. Eszem ágába sem volt hozzá szólni, de rohadjon le a kezem ha meg is teszem!
Úgy is elkerülhetetlen, tehát szarok inkább bele. Irwin felvigyorgott rám. Jól kezdődik.
- Izgulsz? - gondolom ezt kérdezte. Nem vagyok valami hiperszuper szájleolvasó. Kihúztam a fülesem és felé böktem az állammal.
- Most mond.
- Azt kérdeztem, hogy izgulsz? - és neki állt kiabálni.
- Ashton! - kiabáltam vissza. - Most már hallom te begyepesedett. És amúgy nem.
- Ja, bocsi. - vigyorgott rám a lehető legnagyobb mosolyával. Vagy mivel.
- Egész úton basztatni fogsz, vagy vissza tehetem a fülesem, hogy ne merüljön feleslegesen a telóm?
- Jobban jársz, ha inkább elrakod. Ma reggel elemébe van. - hajolt közelebb Luke hozzám. A hideg kirázott és most nem jó értelemben. Rám hozta a frászt.
De mielőtt válaszolhattam volna, drága ofőnk bejelentette hogy indulunk.
Még utoljára rájuk néztem, majd bedugtam a fülesem, és hátra döntöttem a fejem az alvás szándékával. Hát ez talán 20 percen keresztül ment nyugodtan. Pont, hogy elaludtam volna, akkora kibebaszott böszme nagy kátyúba ment bele a busz, hogy majdnem lefejeltem a busz tetejét az ugrás miatt. Inkább aludtam volna el!
Luke-nak sikerült, de a huppanás miatt rám dőlt. Félálomba voltam, tehát inkább leszartam és irány vissza az álom világ.
Egy óra is eltelhetett, mire a kezemben rezegni, a fülembe kurva hangosan pittyegni kezdett a telóm. Értesítés. Ha valaki Candy Crush értesítőt küldött, addig élt!AshtonIrwin
Hinnye de szíp párocska! Alvás közben a legaranyosabbak. Csönd van, nincs gyilkolászás meg hasonló :DDDddAshton lefényképezett minket alvás közben. Egymásra voltunk dőlve, kb mintha egyenruhánk lenne, és alszunk mindketten. Remek! Tudaton kívüli állapotom is csak bajt hoz a fejemre, az ízlésemről már nem is beszélek inkább.
Meg kell hagyni, Luke aranyosan aludt. Kicsit nyitva volt a szája, hatalmas szempillái egyenesen álltak, szemhéja néha mozgott, gondolom álmodott valamit. Kezei az ölében lazán egymáson, lábai terpeszben. Szuszogott is. Esküszöm már azt vártam, hogy mikor folyik ki a szájából a nyál niagara. Én lettem volna az első, aki menekülőre fogja, az kurva isten!
- Mond, hogy nem élvezed! - suttogta oda nekem Mikey.
- Egyáltalán nem élvezem! - mondtam kicsit hangosabban a nyomatékosítás kedvéért. - Nézz már rá, ember! Mindjárt rám csurgatja az undorító nyálát. Fúj!
- Ne hisztizz már! - nevetett fel Calum halkan. - Mikor kölcsönös garat vizsgálatot folytattatok az nem volt undi?
- Most hanyagoljuk ezt a témát. Ma még nem ettem, pedig tervezem!
- Átlátszó vagy! - vigyorgott felém fordulva Ashton.
- Te is az leszel, ha nem mászol ki a képemből. - kacsintottam rá.
Nem érti! Hát hogy lehet valaki ennyire faszfej? Gyere le jó isten, hát kikkel zártál te össze engem.
- Nagy az isten állat kertje! - rázta meg előttem Ash a mutató ujját.
- De kicsi a kerítése, azért vagy még itt előttem.
- Ez szép volt. - szólalt meg rekedtes hangján Luke a vállamon. Először azt hittem, észbe kap és végre leszáll rólam. Nagy ló kukit! Még jobban elhelyezkedett a köcsög. Adok én neki mindjárt olyan kényelmet!
- Lukey! - szóltam hozzá a lehető legkedvesebben. Nem ment, tegyük félre inkább. - Nem lenne az ölem kényelmesebb?
Hát több se kellett, ár le is dőlt a combomra. Jobb kezét átrakta rajtam, a combjaim alá nyúlva, bal kezét pedig rá rakta a lábaimra, az arca mellé. Pofátlan! Nézd meg bazdmeg. A kisujjad nyújtod, de neki a karod kell. Ha így folytatja mondjuk neki egyik se lesz meg.
Arcomon egy gonosz vigyor jelent meg. A fiúk előttem már majd meg fulladtak a nevetéstől, mikor meglátták a kezemben a smink készletem. Haha! Elővettem a szemceruzám, a szempilla spirálom meg némi pirosítót. Előkapartam a legaljáról a rúzsomat is.
Luke a végére mint egy szépségkirálynő, de persze a homoszexuálisok között, úgy nézett ki. Annyi kép készült róla, 5(!) telefonnal, hogy a memóriánk szinte betelt. Csináltunk az övével is. Egy selfie a fejével, azt kiraktam hátterének.
- Kábé félórán belül megérkezünk.
- Honnan veszed? - néztem fel Mikeyra, aki az ablakon bambult ki.
- Most mondta az ofő.
- És mi miért nem hallottuk?! Hát süket nem vagyok. - nézett körbe Ashton.
- Mondjuk mert Luke arcával voltál elfoglalva?!
- Ez költői kérdésnek szántad, Mikey? Mert akkor nem az. - nevettem fel jó hangosan. - Ash sose figyel semmire, kivéve azokra, amikben szerepel a csöcsök, seggek, nők szó.
- A piát és a szexet kihagytad. - jött a gondolkodós feje Ashtonnak, miközben az ujjain számolta a felsoroltakat. Isteneeeeeem! Miért? Miért kínzol ezekkel a faszkalapokkal?
- Nem voltam rá különösebben kíváncsi. - ráztam meg a fejem.
- Hagyd bhékén.. Neh... Miöért?
Mindenki az ölemben alvó Luke-ra nézett. Chh! Ez mosg kajak beszél álmában? Na ne idegesítsetek fel! Már csak ez hiányzott komolyan.
Ash és Cal előkapták a telefonjukat és videózni kezdték.
- Kérlek.. - motyogta tovább Luke kicsit érthetőbben. - Maradj még..
- A pofám leszakad! - csaltam homlokon magamat. Ash, Cal és Mikey már szakadtak a röhögéstől. Ash oda hajolt Luke füléhez, míg én már készítettem a kezemet az ütésre, ha kiabálni akarna.
- Hé, Luke!
- Egen? - horkolt tovább. Nagyszerű! Ezek szerint álmában ki lehet faggatni az embert.
- Ki a legjobb barátod? - nevetett fel majdnem Ashton. Egy tipikus kérdés, hogy megválaszolja e.
- Chalumh.
- És kit szerettél az életednél is jobban? - hajolt oda már Mikey is. Mi a szent szar?
- Brookot.
Na de mi van? Kit és hol? Fülészet! Azonnal! Nehogy már itt kezdjék el nekem faggatni mert a falnak megyek!
- Melyik a legcikisebb alsógatyád amit hordasz? - ilyenkor szeretlek Ashton!! Megmentő! Csak nem kell tudnod róla.
- A rózsaszín macis. A maci kezében van egy szívecske.
- És mi van a szívben? - dőlt a helyére röhögni Calum.
- Brookkal a közös képünk.
Anyáááááád! Fejem kinézete level 1000 olyan csúnya volt, a vérnyomásom az egekben, a fejem vörös mint a paradicsom, és bámulok Snookira aki pont hallotta az egészet. Hát, ő se vágott szebb képet hozzá.
- Gusztustalan! - sikítottam fel. A fiúk mutogatták, hogy maradjak csöndbe. És igaz! Máskor is a javunkra válhat ez a kis faggatózás.
- Micsoda? - nézett fel Luke szemeit dörzsölve.
- Arról beszélgettünk, ha kifolyik a nyálad, akkor Brook hogy nyírhat ki téged. - vigyorgott le rá Ashton.
- És szóba jött egy csomó beteg cselekvés, persze Ash agyából szabadultak. - nézett fel könnyeit törölgetve Calum.
- Fúj! - néztem le Luke-ra, aki látszólag bevette a kis mesét.De ez az alsógatya örökre a retinámba égett! Bláh! Szent isten.
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...