5. rész

1.9K 111 0
                                    

Haha! Mint kiderült, Hemmo olvasta a naplóm, és írt is. Megint! Nem baj, lesz ez még így se. De a legfőbb kérdés így a Hanza-Barbados hírhedt randi előtt: Mi a faszomat csinálok? A suliban futó tűzként terjedt el a randink híre, én meg itt ülök és írok! -.-
BB kilép,
Hanza randi ON!

Egy gonosz vigyorral felkaptam egy fehér kardigánt, amit sikerült az egyik kis miss picsa szekrényéből előkotornom. Basztak segíteni, csak a randi érdekelte őket.
Hanza és Hemmings története az ősidőkig vissza nyúlik, azt hiszem inkább csak az oviig. Azóta rivalizálnak a gyökerek, hogy ki a helyesebb és jobb görény. Még emlékeim szerint egy listát is vezettek, kit dugtak meg meg ilyenek. Idióták!
Nick Hanza azóta akart egy randit velem - sejtésem szerint inkább csak dugni. - mióta megtudta hogy Hemmings a csávóm. Csak ott baszta el a tervezgetését, hogy fülig szerelmes voltam ebbe a szőke faszparasztba. Semmi pénzért nem dobtam volna el egy kalandért.
Most meg? Épp sétálok hátra a Hanza randimra. Nem lesz egyszerű, bár tisztába van vele, hogy ez csak egy Hemmo ellenes randi. Azaz mondhatjuk kamunak is. Na mindegy.
Nick már a padon ülő fekvő helyzetben várt, a segge alatt terítővel, mellette egy kis kosárral, két pohárral és borral.

Néha tud meglepetést okozni az embernek, de ez még nekem is sok!

- Pontos vagy, nyuszifül. - mosolygott rám.
- Kész csoda. - villantottam felé tökéletes, fehér fogsorom. - Nem tudom hogy értem időbe, de örülj.
A lehető legközelebb ültem hozzá, már amennyire a gyomrom engedte. De a hányingernél nagyobb hatása volt annak, hogy a csipet csapat a nem messzi sövényzetben bújkál.
- Még is mire kíváncsiak? - nézett fel a holdra Nick, mire egyik kezét átdobva a vállamon magához húzott.
- Ismered őket. - bújtam hozzá. Felnéztem a szeme irányába. - Nem láttalak még ilyen nyugodtnak.
- Nem is szoktam ilyen lenni, de most ez van. - mosolygott le rám, majd homlokon csókolt. - Azzal, hogy kibaszhatok Hemmingsel, már maga a mondat csodás. Emiatt bár mire képes lennék. És most, hogy a hőn szeretett exével itt ülök a csillagos ég alatt, kicsit bosszantja.
- Hogy érted? - néztem sunyin rá. A fülembe suttogott egyfolytába, ami kicsit zavart.
- Kilóg a hülye gyerek szőke haja, és a vörös homloka. - nevetett halkan a fülembe, mire én is felkuncogtam.
- Nem vártunk mást ezektől. Már azon se csodálkoznék ha kigyulladna a bokor.
- Hidd el kifog. - vigyorgott rám félholdasan, ami azt jelenti, hogy most rám fog mászni. - Nem akarok semmit elsietni. Jobban örülnék most egy beszélgetős estének.

Hanza! Kellemes csalódás vagy, mondhatom. Már megijedtem, hogy innen a következő utunk a.. Wááhpfu.

*Luke*

Ez annyira idegesítő! Nem elég, hogy konkrétan lekoptatott, de még csak köszönni se enged!
- Veletek meg mi a frász van? - néztem a fiúkra, mert elég degenerált fejjel bámultak Brook irányába. Amint oda néztem, megbántam.
Brook elé ült Nick Hanza! Ezzel semmi gond, de ezzel a beképzelt ficsúrral óvoda óta rivalizálok. Mikor Brooky a barátnőm volt, megpróbálta behálózni. De nem ment neki. Brook hűséges maradt hozzám, ami miatt megijedtem és eldobtam magamtól. Azóta akárhányszor vissza akartam szerezni, már nem hisz nekem pláne nem bízik bennem.
Most meg az ősellenségemmel flörtöl. Na de mit csinál? Flörtöl? Félre nyeltem az ebédem. Ha Calum nem ütögetné a hátam tuti megfulladok.
- Azt a kurva.. - bámult feléjük Ash.
- Mi a jó büdös franc folyik itt de komolyan?! - követte Mikey.
- Ne ne ne ne ne! - néztem feléjük én is, pont akkor, mikor Nick a hajtincsével játszadozott. Hogy én mennyire imádtam szőke, selymes tincseit!!
- Szerintem itt az ideje naplót olvasni, nem?! - bökött vállom Cal, mire bólintottam lassan.
Mintha ágyúból lőttek volna ki, úgy száguldottunk a szobájukig. Reménykedtem benne, hogy nyitvs hagyták. És igen! Idióták, egyszer még kifogják őket rabolni.
Gyorsan a naplójáert szaladtam és olvasni kezdtem a fiúkkal. A szemem majdnem kiesett, mert kiderült hogy randizni mennek.
- Haver, ez nagyon gáz. - nézett rám a fejét ingatva Mikey.
- Eléggé.
- Ash, nem könnyebbíted meg a helyzetet. - sziszegtem a fogam között. Megláttam a tollát a napló helyén, és kaparni kezdtem.

Brooklyn.
Őszinte leszek. Baszottul nem tetszik, hogy nem beszélhetek veled, ahogy az sem hogy azzal a köcsög langyikirállyal lógsz. Értsd meg légyszives az én helyzetemet is. Nem rosszat akarok, hanem jót. Lehet nem hiszed el, de ez így van.
Mivel nem engedted hogy megmagyarázzam a dolgokat, ezért legalább azt engedd, hogy valahogy kommunikálni tudjunk.

Hemmimgs

- Hát tesó, nem vitted túlzásba. Hemmings? - furcsállották a végzést, főleg Mikey.
- Felidegesített. - néztem körbe. - Na de most inkább menjünk. Kíváncsi vagyok a randijukra.
- Nem lesz ez egy kicsit.. Hogy is mondjam.. Bunkóság? - nézett rám Ashton.
- Szarok rá, ember! - néztem rá én is, bár kicsit pszichopatán. - Szarok bele mindenbe! Elbasztam, de helyre fogom hozni!

Konkrétan egy sövény mögött ülünk. Nick már rég itt van, elő pakolt a piknikhez mosg meg az eget nézi. Ez a randi romantikusan undorító! Végszóra, percre pontosan Brook is beesett.

Istenkém de gyönyörű! Mindegy hogy néz ki, mindenhogy csodálatos!

Brook mosolya megvillant a hold fényében. Istenkém! Leült Nick mellé aki rögtön magához rángatta.
- Ez hányinger keltő. - jelent meg egy képzeletbeli vízcsepp Ashton feje mellett.
Calum tarkón vágta, gondolom hogy maradjon csöndbe.
Brook hozzábújt ahhoz a görényhez. Elkapott hirtelen az idegesség.
- Luke! - bökött meg Mikey. - Nem azért de haver, vörösödik a fejed. Jól vagy?
- Szerinted? - sziszegtem a fogaim között idegesen, szememet a hányingerpáron tartva.
- A vérnyomásod kicsit magas lehet. Lekéne hűteni. - Suttogta Calum, majd hátra felé kezdett el húzni a pólóm nyakánál fogva.
- Úgy viselkedik mint egy megveszett gorilla. - nézett végig rajtam Ash.
Csak rá kellett néznem, és már húzta is el a csíkot.
- Hemmo, ez így nem lesz jó haver.
- Mikey nem tudok mit csinálni! Izzik bennem a gyűlölet.
- Próbálj meg lenyugodni. Az nem jó ha idegeskedsz. Tartogasd meg a vágyaidat a gólyáknak. - Calum mindig tudta mit kell nekem mondani. Ezért is ő a legjobb haverom. De várjunk csak!
- Cal, te sokeszű! - pislkgtam rá.
- Látom meggyulladt az a villanykörte. - nevetett fel.
- Pedig én már azt hittem az kiégett rég. - bújt elő Ash a bokor mögül.
- Irwin! - rivalltam rá, mire integetett egy elég cikis fejjel, és már futott is előlem. - Ha elkaplak élve megnyúzlak te veréb!

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now