Rendesen már ráizgultam, hogy mikor érünk a táborba! Hát ezekkel a félnótásokkal elég volt ez a bő fél óra is. Eszement idióták! Snookival menekültünk a busztól egészen a faházunkig. Mivel kísérők voltunk, saját ház járt. Haha! És az osztálykirándulás genyóságon is megmarad a házunk hála istennek. Gyorsan szaladtunk és zártuk be magunk után az ajtót, hogy még csak véletlen se tudjanak követni.
Kifújtuk a levegőt a szánkon, miközben az ajtónak dőlve csúsztunk le a földre. Egymásra néztünk.
- Borzalom! - mondtuk egyszerre nevetve.
- Na pakoljunk ki. - tápászkodtam fel a földről. Kezemet nyújtottam Snookinak hogy felsegítsem. Csak ekkor néztük meg jobban hogyan is néz ki a ház.
Egy tágas nappali fogadott minket. Vörös falak, fekete fehér bútorok. Innen nyílt három ajtó. Az egyikbe benyitottam, és egy szoba tárult elém. Pink falai voltak.
- Snooki! - sikítottam neki a falakat fintorral jutalmazva.
- Szoba csere! - kiabálta vissza. Már is szedtük a lábunkat át a másik szobába. Na végre! A mellette lévő szoba falai feketék voltak, fehér szőrme szőnyeggel a szoba közepén, fekete francia ággyal, fehér bútorokkal.
A harmadik ajtó egy fürdő volt. Teljesen átlagosan rendezték be, leszámítva a baszott nagy sarok kádat. A konyha és ebédlő egybe volt, a nappaliból nyílt. Csak egy pulttal volt elválasztva a két helység. Összepacsiztunk Snookival.
A telefonom csipogott.Amybébi
Hanza örjöng, hogy nem vagy itt.Brooklynezia
Mond neki hogy el kellett jönnöm. Nem volt meg a létszám.Ez is elintézve. Bementem a szobámba és a bőröndöm tartalmát kezdtem el kipakolni. Napló a párna alá rögtön. Telefon töltőre, a becsempészett laptomon az ágy közepére.
Hát a ruháim se voltak színesebbek a szobánál, tehát illettek a fehér szekrénybe. A cipőimet sorba raktam az ajtó mellé.Hmm. Nem lenne valami fényes cipővel a fehér szőnyegen járkálni.
Megfogadtam magamnak, hogy mindig leveszem, ahogy most is. Mivel takarítani lusta voltam, kénytelen leszek ezt a verziót érvényesíteni.
A nappaliban egy hifi rendszerrel találtam szembe magam. Megkerestem a pendrivém és már szólt is a Blink-182 egyik száma, az Adam's song.
Snooki felsikított. Mint valami beteges rajongó, esküszöm. Bementem a konyhába, ami hála istenek felvolt szerelve mindennel. A hűtő volt üres. De gondolom az minden házban így lehetett.
- Snook, gyere már! - kiabáltam ki, mire már jött is.
- Na mond mi a frász van.
- Menjünk vásárolni. Totál üres a hűtő, és ezt rossz nézni is!
- Hogy te mindig csak a hasadra tudsz gondolni. - legyintett nevetve.
Bezártuk a bejárati ajtót, és megkerestük az ofőt. Ő elküldött minket egy másik faházba, ahol volt egy mikrofon. Egymásra néztünk. Snooki bekapcsolta, már csak nekem kellett szövegelni.
- Háló, táborlakók vagy mik. Aki vásárolni akar, kajára gondolok nem pedig lábtörő magassarkúkra, az 10 percen belül a tábor bejáratánál sorakozzon! Aki késik nem várjuk meg. Písz, Brook. - vízhagzott a tábor a hangomtól.
Snooki kikapcsolta a mikit, majd mentünk is a kapuhoz. Hát 3pp higy odaértünk, a defekt duó, azaz Ashton és Mikey már ott is voltak, néhány gólyával együtt.
- Nektek is csak a kaján jár az eszetek? - bökte vállom Ashtont Snooki.
- Meg sok máson is, de mivel üres a hűtő, ti meg basztok nekünk főzni..
- Ezt eltaláltad barátom. - veregettem hátba. - Na ennyi?
- Úgy tűnik. - nézett körbe Mikey.
- Mielőtt elindulunk, a gólyák kedvéért. Én Brooklyn vagyok, ő Snooki, őket meg lekell szarni. - jött a bemutatkozás.
- Ha mégsem akkor idióta egy és idióta kettő. - mutatott a srácokra Snooki. A többiek persze rajtuk kívüm nevetni kezdtek.
- Ashton! - tette fel vigyorogva a kezét Ash.
- Mikey.
- És kit érdekel? - pillantottam hátra már elhagyva a tábort, mire bemutattak nekem. Pimasz bagázs! Adok én nekik!
5 kilóméteres körzetben egy rohadt boltot találtunk. Máskor nem egy bivajbasznádi faluba fogunk jönni az isten háta mögé kettővel, hanem minimum kihisztizek egy hotelt. Három csillagnál kezdődik.
Kindenki félóra alatt bevásárolt. Kivéve a defekt duó.
- Mi a tököm tart ennyi ideig nektek? Mit nem tudtok? - álltam meg mellettük.
- Azt, hogy Luke milyen hajzselét használ, mert azt nem mondtam.
- Ash te nyomorult. - ráncoltam össze a homlokom és a polcot végig nézve levettem egyet. - Na akkor ki ismeri igazán?
- Nem én voltam a nője. - mosolygott rám Mikey.
- De ti ismeritek basszus több mint tíz éve.
- Meglehet! - rántotta meg a vállát Ash.
Végre kijutottunk az amúgy rohadt kicsi boltból. Haza fele mindenki hat szatyorral felszerelkezve szenevedett. Atyám! Ezt az utat nem szívesen tenném meg minden nap. Menjen boltba akinek két anyja van, de az száz, hogy nekem ez volt az első és utolsó. Ha csak nem alkoholról van szó.
Vissza érve a táborba, mindenki szerte foszlott. Na legalább eltűnni képesek könyörgés nélkül. Ez már egy jó pont.
Snookival kipakoltunk mindent a helyére. A szobámba menet levettem a cipőm, és csodálkoztam hogy nem felejtettem el. A naplóm nyitva az ágy közepén a laptopomon. A szememet már most forgattam, pedig meg se néztem még a szerelmes levelet.
Brook!
Remélem tartjuk azt a megállapodást, miszerint beszélgetni fogunk. :) bár már azon is csodálkozok, hogy megengedted hogy az öledben aludjak. Köszönöm!
Ui.: ha nem az ajtó akkor ablak? :D
Ezer csók :*
Lukey
Na a kurva anyád te szarházi! Nem baj, a sminkelés és a képek örök emlékek, amiket mindgyárt ki is posztolok twitterre.Brooklynezia
Hát, ha már a lányok nem, akkor valakinek muszáj sminkelnie a bandából! :DDDddddAzt hiszem, kitettem magamért. Büszke mosollyal az arcomon hallgattan Snooki nevetését a másik szobából. Az ablakhoz sétáltam, pont jókor.
- BARBADOS! - kiabált Luke valamelyik házból. - EZT MÉG MEGKESERÜLÖD!
Kuncogtam ezen egyet. A laptopomat bekapcsoltam, mikor eszembe jutott a pendrive. Csönd van! Gyorsan kiszaladtam és bekapcsoltam a hifit.
Guns n Roses - Paradise
Legjobb! Vissza fele menet már kapcsolódott is a wi-fimhez a laptop, így nem csak a telefonom de a gép is pittyegett.Ashtonator
Hehehehehehehe! :D a mi szemszögünkből szexibb!
Mikey
Jujj de cuksi :$ egyenesen beleszerettem!
Calcica
Nem az én haverom! Azt se tudom ki ez! :DDDddddHahaha! Ilyenkor nagyon imádom a fejüket, persze magamban. Senkinek nem mondanám el őszintén.
Ölembe vettem a naplómat. Hát akkor fokytassuk.Oh, Hemmings!
Nagyon sokkal jössz már majompofa. A sminkelés csak az egyik ilyen volt. Ne aggórj, vár még rád a java. Nem lesz annyira rossz. Annyira! Kösd fel a gatyádat szomszéd asszony, mert ez az egy hónap nem lesz pite!
xoxo Brook :*Na ez is lerendezve. Akkor most jön az, hogy nem tudom. Valami terv Hemmo ellen, sőt! Sok sok terv már csak a jövőre nézve is.
- Snooki! Dugjuk össze a fejünket! Kellesz! - kiabáltam, mire nevetve kiabált vissza.
- Alsógatya!
Első szivatási terv, pipa!
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...