Hajnali fél öt van és cseppet sem vagyok fáradt, pedig Snooki legalább fél háromig a vállamon hisztizett.
Valahogy az a tudat, hogy az édes drága szüleim jönnek értem, nem hagy nyugodni, de aludni se!
A tábor ilyenkor tök kihalt. Maximum egy órája, másfél órája ért véget a buli amit a ribancok rendeztek. Snookinak hiába mondtam hogy menjen el, figyelje mit csinál Ashton, faszt sem értem el vele.
Na, ha túlélem az utat jelentkezem!
BB kilép :(Még van egy csomó időm. Keresztanyám megállás nélkül küldözgeti az üzeneteit. Már ott tartok hogy kikapcsolom a picsába a telefont.
Kerianyu
Tíz percen belül ott vannak. Sétálj ki lassan. Sok sikert a túléléshez!Ezaaaaz! Még valami? Ennél szarabb êletem má nem is lehetne. De nem panaszkodok, van egy jó barátnőm, egy bátyám aki ugyan elhagyott a gyökerek miatt, itt van keresztanyám és nem sokára a saját kecóm is. Már csak az ősöket kell likvidálni és eltűntetni szemelöl.
Megfogtam a bőröndjeimet és betörőket megszégyenítő csöndben lopóztam ki. Snooki aludt. Mint ilyenkor minden normális ember!
Sóhajtva léptem ki az ajtón.Bazdmeg milyen rohadt nehéz ez a bőrönd! De nem húzhatom mert az hangos és a holtakat is feltámasztom.
A vállamra csaptam az amúgy 5 tonnás bőröndöm, és szépen lassan elkezdtem a kapuhoz sétálni. Csak semmi kapkodás! Csigatempóba haladtam. Nem nagyon akartam odaérni és találkozni velük, de egyszer mindennek eljön az ideje!
Ahogy kitettem a lábam a kapun, egy fekete BMW parkolt le elém. Még hogy BMW? Na menjenek a picsába! Inkább nem mondtam semmit.
Anyám - legalább is azt hiszem, hogy ő az. - kiszállt az anyósülésről, a volán mögül meg az apám.
- Kislányom! - sírta el magát anya. Nem hatott meg!
- Utoljára mikor láttalak, szőke voltál. - mosolygott rám az öreg a bőröndeimet elvéve.
- Utoljára mikor láttál lehettem öt éves?! - kérdeztem irónikusan.
Nem szóltak vissza, hála a jó égnek. Beültem hátra és sürgettem őket, hogy minnél előbb lépjünk le feltűnés mentesen.Talán egy órája kocsikázhattunk már. Egyfolytában beszéltek hozzám. Idegesítő.
- Ti mindig ennyit beszéltetek?
- Nem nagyon. - nézett hátra rám az anyám. - De annyi mesélni valód lehet, ennyi idő után.
- Számotokra nincs. - és ezzel le is zártam.
Kit érdekel mit gondolnak. Gondoltak volna rám 10-12 évvel ezelőtt. Akkor nem jutottam eszükbe? Vagy nem találták rossznak azt amit csináltak? Hát most is tegyék ezt, és hagyjanak békén.
Apa hozzám se szólt egész úton. Látta rajtam hogy nem hajlok a beszélgetés felé. Emiatt mit csinált inkább? Egyfolytában bámult.
Két óra múlva már világos volt. Megálltunk egy starbucksnál kávézni. Ebben mindhárman egyetértettünk, hogy kávé nélkül nincs tovább kocsikázás.
Apa mint valami lajhár, úgy iszogatta. Letagadom a Barbados nevet esküszöm.
- Stefan szivem, kicsit gyorsabban! - szólt rá anya mézesmázos hangon. Gyomor forgató!
- Kiakarom élvezni minden egyes percét! - vigyorgott rá apa.
Különcnek érzem magam, vagyis inkább egy szerencsétlen lánynak, akit örökbe fogadtak. Szörnyű!
- Kicsim, te má meg is ittad?
- Egen! - néztem fel anyára a telefonomból.
- Hova szeretnél menni, vagy inkább mihez lenne kedved, mit csináljunk? - mosolygott rám apa.
- Muszáj erre őszintén válaszolnom? - néztem rájuk felváltva.
Látszott rajtuk, hogy tudják mire gondolok. Elmeredtem a telefonom rejtelmeiben, azaz Snookival beszélgettem.Snookim
Csak túl éled! :/Brook
Nagyon remélem bazdmeg! :| már most teljesen kivagyok az élettől.Snookim
Jajj szivem nyughass! :D nem sokára kecó avató buliiiii!Brook
Az még messze van! XD de baszatjuk majd!Snookim
Na most jön a hiszti. Megjöttek a befutó fiúk. Téteket kérek! Melyik fog előbb hisztizni?Brook
Ashton vagy Luke. Bár Hemmings kilőve.Amíg a válaszát vártam, kénytelen voltam a szüleimnek nevezett emberekkel kommunikációt folytatni.
- Brook. Kérlek. - nézett rám anya kiskutya szemekkel. - Kevés időnk van arra, hogy együtt legyünk.
- Egyáltalán nem akarok veletek lenni. - könyököltem fel az asztalra. - Ennél jobban már nem tudtátok elcseszni az életem, igaz?
- Nem önszántunkból hagytunk el. - tette le a poharat apa. Na milyen gagyi kifogással fog elő állni?!
- Képzelem.
- Mikor áthelyeztek minket, nem akartunk Snookitól elválasztani. Annyit utaztunk már, hogy azt akartuk normális életed legyen, barátokkal. - csukta be a szemét anya.
- Ezért dugtatok árva házba? Ezért hagytatok itt egy kurva szó nélkül? Na ne etess! - nevettem fel kellemetlenül.
- Nem emlékszel már rá, de aznap a vidámparkban beszéltünk erről. - húzta el apa a száját.
Vidámpark? Kellene ilyenre emlékeznem? Lehetséges, majd utána járok. Hála istennek itt elmentenek minden látogatót egy adatbázisba, dátumra pontosan.A nevem Barbados. Brooklyn Barbados. 001-es ügynök. És készen állok egy vidámpark után nyomozni! Úristen tiszta kattant lettem.
Snooki eközben hangüzenetekkel bombázott, illetve röhögős sírós fejekkel, de vagy egy tucattal. Kivételesen nem akarok bunkó lenni, ezért megvárom mi sül ki ebből a beszélgetésből.
- Akkor mondtuk neked mindezt, amit most. - sóhajtott fel anya.
- Telefon? E-mail? Bármi ilyen app? - na erre válaszoljatok ha tudtok!
- Nem tudtuk a számodat, ezért nem hívtunk. Az iskolába küldünk leveleket.
- Ja igen, azokat használtam fel sütögetésnél. - gondoltam vissza apa mondatára. - Jól égtek!
Erre már nem mondtak semmit. Elindultunk a kocsi felé. Bedugtam a fülesem, hogy ne hallják a srácok vinnyogását. Még a végén róluk is beszélnem kellett volna.
Megnyitottam Snooki üzeneteit, és sorba kezdtem el hallgatni.- Még is mi az hogy elment? Orgazmus vagy elhagyta a tábort? Nem értem, magyarázd el! - na igen ez Ashton volt.
- Még is mikor, hova, hogyan és kivel? Jézusom nincs baja? És nekünk miért nem szólt? Miért nem tudtunk erről? - ez valószínű hogy Calum. Asszem'
- Talán jobb is így mindenkinek. Senki nem kíváncsi a hisztijére.
- Hemmings a szádba lépek bazdmeg! - elég egyértelmű.- Ên nem értem miről van szóhóhó! Valakii bárkiii! Magyarázza el! - Mikey hisztijét ezer közül is felismerném.
- Hemmings kívánom neked hogy a földalatt kilóméterekkel, a pokol segge alatt rohadj meg! - igen. Ez Snooki. Szép kis átok BFF!
- Mi a jó büdös picsáért hagyott itt téged? De főleg engem! Miééért? - köszi Ash! Legalább te gondoltál Snookira. Valamennyire.
- A szüleivel ment el ma hajnalban. És nem, nem fog már vissza jönni, nem, nem akart velük menni!
- Akkor a faszért ment el?
- Azért kedves Mr. Hood, mert nem volt más választás.
- Jobb is. - Hemmings, hivatalosan is rohadj meg!
- Nem mondtam még, hogy letépem a fejedet és felakasztalak a beleidnél fogva? Nem? Akkor most mondom!
- Most mert? Nekünk is jobb, neki is jobb nincs itt semmi probléma.
- Apád faszát azt! Nekem nem jó, ahogy itt rajtad kivül senki másnak sem! - ez az én barátnőm!
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...