41. rész

1.3K 98 14
                                    

Oh drága naplóm!

Megvagyok átkozva az már biztos. Fél óra múlva tíz, és már most ideges vagyok. -.- Hanza tízre jön ahogy elv a többiek is, akikről fogalmam sincs hogy kik. Ezt valahogy elfelejtettem körbe kérdezni. Én fasz! Nem baj késő bánat!
BB kilép ;)

Remek! Hát akkor készüljünk fel lelkileg, és menjünk le a fiúkhoz. Mikey, Ash és Calum elmentek a dekorálás után elkészülni. De visszajöttek még időben, hogy lássák milyen csorda fog jönni. Hát nem aranyosak? Véletlen se azért mert hogy segítsenek szortírozni!
- Na mivan picúr? - ült le a vállamat átkarolva mellém Cal.
- Semmi. - mosolyogtam rá.
- Nekünk nem tudsz hazudni Brook! - ült le elém Ash. Na igen. Neki sose tudtam hazudni.
- Egy kicsit félek. - néztem rá. Csak levágja miért. - Nem akarom hogy szétbasszák a kecót!
- Utána mi is szétbasszuk az arcukat! - vigyorgott rám Mikey.
Ash bömböltetni kezdte a zenét, Mikey beállt a pult mögé hogy ő majd keveri a piákat. Vicces lesz! Calum pedig minden fényforrást bekapcsolt, ami elengedhetetlen egy buliban. Felkapcsolram a kerti világítást is és nagybetűkkel írtam ki a mentők számát, mert részegen azért a medencében.. Áh ne is gondoljunk bele!
A csengőt se hallottam a zenétől, tehát ott kell dekkolnom az ajtóban ha bárki is jön. Pont elindultam arra mikor kirobbant a bejárati ajtó.
- Buliiii! - kiabált Hanza két üveg whiskeyt felemelve a kezeiben. A háta mögött meg egy egész raj!
- Nick Hanza! - akadtam ki a tömeg láttán. - Mi ez? Az egész koleszt hoztad?
- Nem az egészet. - vigyorgott rám. - Snookit meg azt a Hemmings gyereket ott hagytam.

Ez a mázlid apukám! A többi nem érdekel!

Ashley. Na ő lett volna a következő a listán, akit oda írtam volna hogy Nem jön el. De még is itt van egy üveg pálinkával a kezében.
- Szép ház! - adta a kezembe az üveget. - Jó ízlésed van!
Na ez furcsa volt, ezért csak inkább pislogtam rá.
- Remélem megfelel! - jött be utána Bell egy üveg martinivel.
- Alkohol? Bármi jó! - mosolyogtam rá.
- Tömény mennyiségű sör is jó lesz? - mosolygott rám Kyle az ajtóban, két vállán egy egy rekesz sörrel.
- Tökéletes! - adtam neki egy puszit és beljebb engedtem.
- Szevasz, nyomi! - vigyorgott rám Wanda egy üveg hubertusszal kiverve a szemem.
- Hát cijaaa! - vinnyogta Amy a fülembe két üveg vodkával a kezében.
- Végre valaki aki normális!
- Ennyi az idióta vagy mi?
- Wanda! Csak nézz körbe! - álltam arrébb hogy betudjanak jönni ők is.
Tombolunk! Mikey nem tudom hogy csinálja, de nagyon finom koktélokat hozott össze. Szédülök, forog körülöttem minden. Jól érzem magam, végre! De az öröm egyszer véget ér.
Ahogy Ash fogja a csípőm és táncolunk, Calum mellettem Wandával, addig Amy ment ajtót nyitni.
- Ti mi a frászt kerestek itt úgy még is? - józanodott ki egy kicsit a vendégektől.
- Am, ki az? - kiabáltam ki Ashton öleléséből. Úgy mentem az ajtóhoz, hogy a derekamat fogta és a nyakamat puszilgatta ez a hülye. - Ne már te bolond ez csikiz!
- Hát és? - nézett fel rám nevetve Ash.
Ezután mindkettőnk vigyora lefagyott. Csak bámultuk az előttünk álló embereket. Kyle jött oda Hanzával az oldalán. Mellénk álltak összefont karokkal, félholdas mosollyal.
- Mi a frász folyik itt he? Hivatlan vendégeknek tilos! - mérte végig Hanza.
- Hmm. Azt hiszem a kétszínű faszhiányos ribik is tiltó listán vannak. - kacsintott Kyle.
- Mit kerestek itt? - egyenesedtem fel Ash öleléséből.
- Ha azt merik mondani, hogy bulizni jöttek, körbe röhögöm őket! - suttogta Amy nekem, amir a fiúk is meghallottak.
- Brook én..
- Á á á! - emeltem fel a mutatóujjam. - Kéz a kézben ide jöttök hajnali egykor, válaszolni basztok a kérdésemre, a magyarázkodást meg telibe szarom. Snooki figyelj. Ezt elbasztad anyukám! - néztem rá kicsit csalódottan.
- Ti ketten vagytok a főfelszopó duó! - vigyorgott rájuk Kyle.
- Mi folyik itt gyöngyösön? - jött oda meglepetésemre Ashley.
- Hemmings és a ribanc csak mit keresnek itt? - társult oda Bell is.

Perszeee! Az egész kicseszegg banda jöjjön az ajtóba! Mert ez így a still. Pff!

- Azt hittem ti már rég Hemmings ágyát gyűritek ilyenkor. - nézett végig lenézően a páron Ashley. - Esetleg nem akarjátok a táborban történteket feleleveníteni?
- Mondjuk a legmesszebb innen tőlünk? - folytattam Ashley monológját. Bizarr egy helyzet!
- Rád se ismerek. - nézett rám búbánatos szemekkel Hemmings.
- Én meg bár ne ismernélek!
Ash mögöttem szorosabban ölelt, ahogy nevetett. Ashley is a vállamra dőlve nevetett, Amy meg Bell támasztották az ajtó félfát, a két kidobó ember pedig csak rázkódott csöndben.
- Tényleg jobb ha mentek. - emelte fel a fejét Ashton.
- Veled is mi van? - sipákolt Snooki neki.
- Nem akarok balhét, mert eddig a buli valami hiperszuper zsír király! - ejtett el Ash egy ezer wattos vigyort.
- Ahha! - emelte fel Hemmings az egyik szemöldökét. - Tehát rámásztál az exemre?
- Te tényleg ennyire zselatin agyu vagy? - hámoztam le Ash karjait magamról.
Közelebb léptem Hemmingshez és bár egy fejjel magasabb, megfogtam a gallérját és feljebb emeltem. Pipicskednie kell ha nem akar megfulladni!
- Ash a legjobb haverom kis hugyos korunk óta! - hajoltam közelebb és a képébe sziszegtem csak hogy felfogja. - De képzeld! Előbb szűrném össze vele a levet minthogy a te pofádat nézzem akár egy perccel is tovább!
Ashton szedett le róla, mert azt hittem itt helyben addig verem, amíg mozog!
- Nyughass amazon! - lépett elém Kyle. - Majd mi elintézzük!
- Na húzzátok el a beleteket de fénysebesen! - kiabált hirtelen Nick.
- Nem kívánatos személyek vagytok! - állt Nick mellé Kyle is.
- Bocs, tesó! - húzta el a száját Ash. - De ezt nagyon elszúrtátok!
- Az nem kifejezés bassza meg! Haha! - nevette ki őket Amy.
- Tiplii! - hesegette el Hemmingséket egyszerre Bell és Ashley.
Vannak ám itt még meglepetések!
Hanza és Kyle még az ajtóban vitáztak egy sort, én meg bementem Ashel egy jó ütős mixet kérni Mikeytól. Ez a buli lassan a tető fokára hág! Mindenki taccs részeg, Amy és Kyle a kanapén smárolak, Calum egyszerre két nőt fűz a medencében, egyesek egy kertitörpével táncolnak, mások már a fa tetején csapatják a partyt, Wanda és Hanza bírkóznak a nappali közepén, a többiek körülöttük éjjeneznek, én meg Ash a konyhában beszélgetünk. Nem tudom mi van vele, de az ölében ülök, a keze a szoknyám alatg a combomon, a másik keze a hasamon.
- Ne legyél már szomi! - puszilt bele a hajamba.
- Nem vagyok! - néztem hátra rá fél szemmel. Ami nálam volt pohár azt meghúztam fenékig.
- Ezt már szeretem kisanyám!
- Tőled tanultam! - nevettem el magam.
- A legjobbtól! - suttogta bele a fülembe.

Na ebből se fog semmi jó kisülni előre érzem! A kurva életbe, rám mozdult a legjobb haverom! Csinálj valamit Brook!

- Ash! - néztem az üres pohár alját. - Miért nem kerestél, miután a fiúk a suliba kezdtek járni?
- Nem tudom. - bújt el a nyakamba. - Féltem, hogy nagyon megharagudtál rám.
- Ez így is volt. - döntöttem a fejére az enyémet. - De utána lecsillapodtam. Sose tudnék rád haragudni.
- Soha? Semmiért? - nézett fel rám. Csak ráztam a fejem.
Az állam alá nyúlt és mégjobban felé fordította a fejem. Megcsókolt! A legjobb haverom! Úristen mit tettem bassza meg. Én hülye vissza is csókoltam. Már nem vagyunk gyerekek tény. De akkor se tudtam volna másképp nézni Ashtonra. De ez a csók! Aaahw észveszejtően mézes!
- Most se tudsz rám haragudni, igaz? - lehelte a számba a csók után.Mámorban éreztem magam.
- Nemh! - nyögtem vissza. Lassan emeltem fel a szemem az övébe.
- Igaz barát vagy! - mosolygott rám édesen.
- Irwin! - álltam fel az öléből nehézkesen. - Ezért kinyírlak öregem!
- De azt mondtad nem haragszol rám! - állt fel futásra készülve.
- Eláslak a kertben bazdmeg a medence alá! - kiabáltam vele.
- Juuujj!
És már ott sem volt.

Fuss te ribanc! Egyszer elkaplak megnyúzlak! Hát milyen legjobb barát az, aki összezavarja az érzéseit a barátjának?

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now