33. rész

1.4K 97 8
                                    

A délutánom hamar eltelt, hála Snookinak és az idiótábbnál idiótább ötleteinknek. Az ebédlőben ültünk épp, egy egy sörrel a kezünkben, mikor Ashton és Mikey rontott be elég ideges fejjel.

- Még is mi a fenét képzeltek ti magatokról? - kezdett el vörösödni Ash feje.

- Ülünk, sörözünk és beszélgetünk. - válaszolt flegmán Snooki. - Ez ekkora agy bűn?

- Mit csináltatok a szobánkkal? - esett majdnem nekem Mikey.

- Te mi a faszomról beszélsz ember? - emeltem fel a hangom. Mike egy lépést hátrált, mivel tudja, hogy képes vagyok megütni.

- Szét van baszva a szobánk! - mutatott a házuk felé Ash. - Még hozzá nem is piti módon!

- Ha mi lettünk volna, akkor mondjuk tudnátok. - válaszolt még mindig higgadtan Snooki. - De megnyugtatlak, mi csak a hülyéket szívattuk meg, titeket nem.

- Kérdezzétek meg Mrs. Hiltont. - ültem vissza a helyemre. - Tudja tanúsítani, hogy legalább délután öt óta itt ülünk és iszogatunk.

- De akkor még is ki a búbánatos tököm volt? - vette lejjebb a hangerejét Mikey is.

- Legelőször a nődet meg Ashley-t csesztettük. - nézett szúrósan Ashtonra Snooki. Na itt a két fiúnak képszakadása volt, vagy nem fogták fel amit mondott nekik a drága barátnőm.

- Utána a többi fiút, és a végére hagytuk a ribanc triót. - gondolkodtam el. - Hát, sok sikert a nyomozáshoz. - vigyorogtam rájuk.

- És azt véletlen se tudod, hogy Luke naplója hol van, ugye? - hunyorgott rám Mikey.

- Luke naplót vezet? - fulladtam meg majdnem a sörben. Persze hogy tettem a hülyét! Ilyenkor azt kell.

- Nem is tudtad? - fehéredett el Ash. - Akkor ne is tudj róla!

- A nagy Lucas Robert Hemmings naplót vezet? - visítottam fel. Most már élveztem a helyzetet, mivel megtehettem. - Úristeen meghalok!

- Mit tud az a nyomorult leírni? Minden éjszaka más lánnyal hogyan, milyen pózba csinálták és milyen hangfrekvencián nyögött a nő? - röhögött velem Snooki is.

Mikey és Ashton inkább nem szóltak vissza, leléptek. Így is sokat fecsegtek ki, főleg hogy már tudtunk róla. De ha már itt tartottunk, Snooki elő vette a telefonját, hogy bele bele olvasgassunk.

2014.05.23

A fiúk átjöttek, hogy gyakoroljunk. Írtam egy saját dalt, amit majd Brookymnak tervezek elénekelni, a fiúk segítségével. Már vagy egy hete ezt próbáljuk, tökéletesen szeretném előadni.

Bár félek. Brooklyn olyan más, mint a többiek. Ő nem a külsőm miatt hajtott rám, hanem a belsőm miatt, amiatt, aki vagyok. És ez megijeszt! Nem volt még ehhez hasonló kapcsolatom se. Nem tudok néhány dolgát hogy lekezelni, és ezt szerintem ő is észre vette már. Félek, hogy elveszítem, vagy hogy hülyeséget csinálok.

Ashley így is olyan mint egy pióca! Egyfolytában a nyakamon lóg, mikor Brook nincs a közelemben. Nem mondom, hogy nem tetszik a dolog, mert ugyan olyan mint amilyen a többi volt. De Brook miatt rosszul esik néha. Azért egy éjszaka belefér, nem?

És itt mindkettőnk szája a padlóra hullott. Vajon hányszor csalt meg? Mondjuk oké, régen volt, de ezt azért mondhatta volna már nem azért. Nem vagyok én semminek az elrontója, nem is voltam, de ha mondjuk beköhögte volna ezt, akkor talán még mindig normális kapcsolatunk lenne. Gondolom. Snooki tovább lapozott.

2014. 05. 24

Fergeteges éjszaka! Ashley valami iszonyat jó az ágyban! *-* Hihetetlenül élveztem bassza meg!
Hogy fogom ezt közölni Brookkal? :( bassza meg mit csináltam!
Szép volt Hemmings! Azt a lányt baszod át aki tiszta szívből szeret! -.- Gratula magamnak. Jobb, ha szakítok vele. :/ Picsába!

Összeraktam a képet. Most már! Értem én, hogy miért dobott ki és miért csüngött az a ribanc a nyakán. Megmagyarázni se akarta, így utólag meg már inkább ne is!
- Na vajon miről maradhattunk még le? - fintorgott Snooki.
- Van egy sejtésem. - néztem rá unottan. - Vagy a kufircok vagy hogy bánja az egészet, esetleg hogy Ashley rá van kattanva és unja.
- Mingyárt megtudjuk. - kapta fel a telefonját.

2014. 06. 01

Sose fogom elfelejteni ezeket az éjszakákat! Ashley megfogott. Nem tudom hogyan, mikor és mivel, de úgy érzem magához láncolt. Hiába tudom, hogy nem szeret teljesen csak a külsőm és a farkam mérete miatt, de akkor is élvezem!
Nekem nem kapcsolat kell, hanem egy éjszakás kalandok. Sokkal jobban járok velük. Nem kell aggódnom állandóan hogy most ezt csalom meg, azt csalom meg, hanem szimplán bekopogok valahova és ketten támadnak le! Hát kell ennél több? *-*

2014. 06. 08

Lassan vége a sulinak. Brook azóta rám se nézett. Valami megváltozott. :/ Snooki is kerül. A srácoknak ez nagyon nem tetszik, és talán még haragszanak is emiatt. Ashton tuti fixen, ki is nyílvánítja. Ezt elbasztam!
Ashley már vagy két napja át se jött. Csak akkor bukkan elő ha valamelyik másik lány közelében vagyok. Fura.

2014. 06. 19

Végre vége! Ma volt az utolsó sulinap, az évzáró! Wuhuhuhú! Mindenki pakol, kivéve mi a fiúkkal. Brookról és Ashleyről se tudok semmit. Snookit láttam ma hat bőröndel cipekedni a kocsijukhoz, és ennyi.

15.34
Kihalt a kolesz! Mindenki elment. Csak a fiúkkal maradtunk bent, meg Snooki. Brook most megy el bőrönd nélkül.
Jajj, anyu gyere már! Nincs kedvem sétálni.

17.59
Már értem. Brook drága barátnőjéhez megy, és ahogy megtudakoltam, nem marad ott. Szép kis nyár lesz. :/ Ashley is benyögte hogy utazik a szüleivel, Snooki és Brooki is elmegy, unalmas lesz. A fél városon meg ha végig megyek még a végén elkapok valamit.

Snookival kifakadtunk. Rohadt nagyot röhögtünk. Hát hogy lehet ennyire szerencsétlen valaki? Pfúúú meghalok!
- Jajj anyám! - döltem hátra a székben elfekve. - Hát ez a csávó kitesz öt hülyét is.
- Ha nem többet. - röhögött fel Snook megint.
Ash és Mikey jöttek hozzánk kicsit szomorkás fejjel. Eközben a házuk előtt Ashley és Luke ordibáltak egymással, Calum pedig mellettük szenvedett.
- Hű! - nézett arra Snook. - Rég láttam már cicaharcot.
- Mit akartok? - fordultam a srácok felé.
- Jövünk egy bocsánat kéréssel. Igazatok volt. - vakarta meg a tarkóját Mikey.
- Halljuk. - vigyorgott rájuk Snooki.
- Ez volt az. - pislogott Ashton mellette. - A bocsánat kérés.
- Elég hivatástalan. - emeltem fel az egyik szemöldököm.
- Ebben nem vagyunk jók, te is tudod. - sóhajtott fel Mikey.
- Mint ahogy sok másban sem. De oké. Elfogadva. Ott mi folyik? A herceg és a hercegnő nem bír egymással? - mutatott ki Snooki a veszekedő párra.
- Olyan édik! - néztem rájuk összekulcsolt ujjakkal. - Hogy szakadna rá mindkettőre a háztető!
- Kiderült, hogy Bell és Ashley voltak akik szétbaszták a szobáinkat. - vigyorodott el kínosan Ashton.
Nagy tapsot nekik hölgyeim és uraim! Végre valami, amit nem mi csináltunk. Bár, elég trehány munka volt azért, és ez ránk nézve sértés, hogy azt hitték ezek mi voltunk.
- Meddig akarok itt szobrozni? Beszélgetnénk. - intette le a fiúkat Snooki.
Igaza van. Ma vagyok itt utoljára, hajnalban már megyek. Mamám, mi vár rám!
Szülői terror készülőben!

Taking back our Love! lrh.Where stories live. Discover now