Snookival észrevétlenül surrantunk el mellettük. A dombról lefelé láthatáron kívül már rendesen rohantunk. És mi nevezzük magunknak 18 évesnek?! Szörnyű. A házak mögött kommandóztunk.
- Nem hiszem, hogy most nyitva hagytak bármit is. - állt mögém Snooki a teret figyelve.
- Szarok én abba bele. Amíg hullám csattot látsz a kezemben, addig nem kell félni. - húztam ki egyet a hajamból.
- Te! - fogta meg a vállam. - Az nem az egyik gólya? Ahj, hogy a rákba hívják.
- Valami Lucy. - néztem végig a csajon. Fekete csipkés szoknyába volt bakanccsal a lábán, egy fekete kék hasra feszülős toppal. A haja szőke volt, alul pedig kék. Épp a majmok háza felé igyekezett egy borítékkal a kezében.
- Mi a szösz. - pislogott Snooki.
- Csak nem szerelmes levél? - kezdtem el vihogni magamba. Ennél jobb nem is lehet. Mivel nem tudott bemenni Lucy, ezért az ablak párkányra rakta és szaladt is el. Mi hátulról közelítettük meg a házat.
- Ashton direkt akar kibaszni Luke-kal? - hajtotta be az ablakot Snooki.
Bemásztunk. Semmi nem változott. De! A szobában egy 3x3 centis kockában látom a padlót! Azt a rohadt az meg hogy lehet?!
Kinyitottam a nappaliban résnyire az ablakot hogy betudjam venni a levelet.Luke H.
Nem is tudom hol kezdjen. Tetszel! Amióta csak megláttalak! A szép szemed rabul ejtett már az első pillanattól. Szexi vagy, sármos, jó képű! Nem tudom mit képzel az a csaj, hogy folyton basztat! :@ Tiszta cink.
Ne törődj vele majd lekattan rólad! :)
Ui: a medencénél várlak este 11kor
Csókol(foglak)
Lucy xoxoSnookival tátva maradt a szánk. A kurva anyját! Már elnézést! Miért szól bele a mi dolgunkba? Egyáltalán nem tudja, hogy hogyan is indult el ez a csipkelődés.
- Menjünk. - sziszegtem a fogaim között.
Snooki kikapta a levelet a kezemből mielőtt bármit is tudnék csinálni vele. Vissza rakta a borítékba aztán az ablak párkányra. Épp jókor. A fiúk már jöttek vissza fele.
Gyorsan kimásztunk és lebuktunk Ash ablaka alatt.
- Öregem! - hallottam meg a hangját aztán az ágy nyikorgását.
- Megvesztél? - sikított fel Luke.
- Mint látod, nem jöttek. Már rég kiszúrtuk volna ha csináltak volna valamit. - Cal hangja mindig nyugodt volt. Talán ő a legnormálisabb ebben a bandában. - Inkább nyisd már ki. Kíváncsi vagyok megint ki vallott szerelmet.
- Valami Lucy. Azt se tudom ez melyik csaj.
- Hát tesó, utánad bomlanak a nők. De szó szerint! - röhögött fel Mikey.
- Női parfüm! - nyomatékosított Luke. Ezzel mire akart vajon célozni?
- Na és? Elmész? - köszönöm Ash hogy ilyen roppant kíváncsi alkat vagy. Akaratlanul is a kezemre játszol.
- Megy a halál. - sóhajtott fel a szöszi seggarc. - Már csak azért sem, mert szidta Brookyt.
- Ember. - röhögött Cal. - Sose fogod túl tenni magad azon a nőn, ha nem próbálkozol.
És itt éreztem annak az idejét hogy lelépjünk. Nem voltam többre kíváncsi. De annak örülök, hogy élvezi a csipkelődést. Csak nehogy a végére elfajuljon.2015. 08. 13
Remek naaaap! Sehol semmi baszogatás, beszólás, Hemmings féle meleg front. Elvileg most mennek majd a falus cuccra tehát Snookival lesz időnk a feladatokat kitervelni a tanárokkal.
Pacsi!
BB kilép.Semmi kedvem nem volt. Lucy kicsit felidegesített, de azt átvette a kedvtelenség. Csak feküdtem a nappaliban, szekrényre feltett lábakkal, miközben szólt a Nirvana - Smells like teen spirit. Csak ehhez volt kedvem. Snooki lépett fölém ezer wattos vigyorával.
- Mire készülsz? - sóhajtottam fel.
Az orrom alá nyomott egy 40%-os skót whiskeyt. Hopp! Megjött a kedvem. Hehe! Csak egy kis löket kell. Leült mellém felbontotta és egy csapásra eltűnt a negyede. Na igen ha mi iszunk akkor már rendesen. Meghúztam én is három kortyot.
- Na kezd megjönni a kedved? - nézett rám Snooki szemöldökét húzogatva.
- Attól függ mihez.
Beszaladt a szobájába és kihozta a laptopját. Felhajtotta, és a Luke naplójáról készült képek tárultam elém. Időnk mint a tenger!2014.08.01
Remek. Ennél szarabb már nem is lehetne. Ja de. Koleszba megyek. Ott meg semmi nem szokott történni. Annyiban jó, hogy a három jó haverom - Calum, Ash és Mikey - ugyan ebbe a suliba jelentkeztek mint én. Együtt szenvedjük végig.
13.00
Az első ofő órák a legunalmasabbak. A csajok már rögtön ránk kattantak eszméletlen lekaparhatatlan módon. Vagyis majdnem mindenki.
3 lány, asszem Wanda, Snooki és Brooklyn akik nem szálltak ránk. Ők csak bemutatkoztak.
Brooklyn. Szép név. Ő maga pedig még szebb. Gyönyörű szőke haja a derekáig ér, mini szoknyája és toppja tökéletesen kimutatja az idomait. Formás kis leányzó! :P Cal szerint bepróbálkozhatnék nála.- Na jó! - csaptam a térdemre. - Ehhez több pia kell.
- Úgy se szándékoztam elolvasni az összeset. 30 képből legalább 10 csak szex. - nevetett fel Snooki.
Bezártuk az ajtót. Véletlen se zavarjon meg minket senki. A whiskey elfogyott, jöhetett az újabb kör tequila.
- Ha így folytatjuk, kiütjük magunkat délután négykor. - hunyorogtam az órára. - Szarni bele!
- Olyan jól megbeszéled magaddal a történteket.
A tequila is kiürült. Elég gyorsan fogytak el, nem? Mi akárhányszor kettesben iszunk, megy a pofázás, lelkizés, nosztalgia, a pia meg csak folyik le a torkunkon.
Snooki az ágyában feküdt. Elaludt. Én is átmentem az enyémbe. Nagyon beütött és muszáj lefeküdnöm egy kicsit. Nem is aludni csak vízszintesbe lenni.
Csukott szemmel, a fejem felett a kezeimen, hason fekszek legbelül az ágyon. Pörög körülöttem minden, ahogy az agyam is kattog. Lucy genyó. Lehet hogy lecserélem a heccpajtimat egy csíny erejéig.
Megreccsent a parketta. Valaki bejött az ablakon. Kinyitottam a szemem és az illetőre néztem. Nem kicsit meghökkenve bámult vissza rám. Nehezek lettek a szemhéjaim, ezért muszáj voltam visszacsukni a szememet.
- Délutáni relax? - szólt hozzám mély, szexin morgós hangon Luke. Bah!
- Nem. - tömör válaszok egyike. Mindent megmagyaráz! - Talán egy kicsit.
Előbb zár kattanást hallotta, majd mellém sétált és leült az ágy rá eső részére közel hozzám. A súlya alatt éreztem ahogy az ágy besüpped.
- Ittál?
- Remek megállapítás. - morogtam rá se nézve.
- Most miért vagy ilyen bunkó?
- Nem az előbb helyeseltem arra a kérdésedre, hogy ittam e?
Luke fölém tornyosult. Két oldalamnál a két keze, pont eltakarta az ablakon beáramló fényt. Éreztem lélegzet vételét a bőrömön. Meleg leheletétől kirázott a hideg. Tiszta libabőr lettem.
- Tetszik? - morogta a fülemhez közel. Sajnos, tudja a gyenge pontjaimat. És ahogy le is írta anno, ki is fogja használni.
- Ne használd ki a helyzeted. - ez volt az a pont, mikor rosszul döntöttem. A hátamra fordultam a kezei között. Nekem végem!!
- Nem használom ki mint látod. Ha még is.. - harapta be a piercingjét. Mindjárt letámadom. - .. Akkor már nem lenne rajtad gatya.
Végig simogatta a lábamat. Az egyiket felemelte és átrakta az ölébe, közelebb húzott magához. Kezdődik! A pia miatt túlságosan is élvezem, pedig nem akarom.
- Lukey.. -suttogtam behunyt szemmel. Mély lélegzet. - Hagyd abba.
- Tudom, hogy élvezed a közelségem. Látszik! - hajolt az arcomhoz. Homlokát az enyémnek döntötte, egyik kezével pedig a tarkóm alá nyúlt. Most vagy soha! Vagy megakadályozom, vagy bele megyek a játékába és megint pofára esek.
- Kérlek.. - nyögtem fel az érintésétől. Jól esett. Túlságosan is. - Még egy pofára esést nem akarok.
- Pofára esést? - kérdezett vissza végig a szemembe nézve. - Felejtsd el. Még egy ilyen hibát nem követnék el.
Csillogtak a szemei. Egy enyhe puszit lehelt a számra. Nem viszonoztam, féltem.
- Tequila a legjobb. - mosolygott rám
Egy hosszú homlok puszi után végig simított az arcomon. Felállat és az ablakhoz sétált. Vissza nézett rám. Vonakodva fordult a fejem felé, sajna. Nem tudtam róla levenni a szemem.
- Aludj. - kacsintott rám, és eltűnt az ablakban.Rohadj meg!
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...