4. Blackpink🖤💗

26 2 0
                                    

Přišla jsem do obývacího pokoje, a sedala jsem si na gauč. Pro Jungkooka tam už nebylo místo na gauči, tak jsem si sedla na zem, a Jungkook si sedl na mé místo.
,,Co blbneš?!" Řekl Jungkook.
,,Co? Proč? Sedí se mi tady dobře" řekla jsem, ale Hwasa mi něco řekla.
,,Hele. Jsi na návštěvě, tak se chovej jako doma. Sedni si...na Jungkooka" řekla, a já jsem....se smála. Ale nechtěla jsem se smát. Snad mě nikdo neviděl.
,,Nee to je dobree" řekla jsem.
,, Pojď " řekl Jungkook, a ukázal si mezi nohy. Přišlo mi to docela...no divné. Ale i tak jsem se zasmála.
,,Ne hele my už musíme jet" řekla máma.
,,Ano" souhlasila jsem.

Stáli jsme u dveří, a loučili jsme se s Jungkookovou rodinou. Namjoon a Hwasa mě obejmuli a byla jsem za to moc ráda. Tae mi podal ruku, a Jimin mi podal ruku také, ale přidal mi na ni pusu. Tae dal pusu na Denčinou ruku.
,,Kdo je tvůj bias?" Zeptal se ještě Namjoon.
,,Jungkook" řekla jsem stydlivě.
,,Kooku, dej ji pusu na líc" řekla Hwasa. Jungkook se stydlivě usmál, ale provedl. Dal mi pusu na líčko. Ale... já jsem utekla do auta. Co to do mě vjelo?!

Sourozenci, Denča a rodiče přišli už do auta.
,, Proč jsi utekla?" Zeptal se Jin.
,,Noo..." Nechtěla jsem to říkat.
,,Noo? Děje se něco?" Zeptala se máma.
,,Jenny má ráda Jungkooka" usmála se Wheein. Hobi si z toho dělal taky srandu. Oba se smáli.
,,Jenny miluje Kooka" zasmál se Hobi. Já jsem tam jen potichu a smutně seděla. Hobi s Wheein si pořád utahovali.

Přijeli jsme do BLACKPINK domu. Máma, Denča, Hobi a Wheein už šli napřed, ale já jsem musela s tátou zůstat v autě.
,,Co se děje? Proč jsi smutná?" Dělá si o mě starosti.
,,Wheein a Hobi mají pravdu. Mám ráda Jungkooka. Chtěla bych s ním chodit, ale on je zpěvák tak jako vy, a já nejsem zpěvačka. Já ani netančím..jsem nula."
,,Ale nejsi! Jsi moje dcera, určitě umíš zpívat. Hele. Jestli se ti budou smát, nevšímej si jich. Já si to s něma vyřídím" usmál se na mě táta.
,, Dobře " řekla jsem, a objala jsem ho. Už jsme vyšli z auta.

Vešli jsme do BLACKPINK domu.
,,Tohle je moje dcera Jenny, můj syn J-hope, a moje dcera Wheein." Řekla máma.
,,Jeee všichni jsou krásní" řekla Jisoo.
,, Hlavně Jenny. Je po tobě " řekla Rosé. Je to moje biaska. Moje máma, já i Rosé jsme se usmály.
,,A tohle je moje kamarádka Denča" ukázala jsem na Denču.
,,Ahoj mami" řekla na Lisu Denča.
,,Ahojj" řekla Lisa.
,,Ta Denča je taky hezká " usmála se Jisoo. Rose kývla. Poté jsme si povídaly.

,,Jenny má někoho ráda" ušklíbila se máma.
,,A kdo to jeee?" Ptaly se jedna přes druhou.
,,Mami, musela jsi to říct?" Zašeptala jsem naštvaně mámě do ucha.
,,Klid..jsou to holkyy" řekla, a já jsem se trošku uklidnila.
,,Jeon Jungkook" řekla Wheein. Zabiju ji.
,,Ale..vy by jste byli dohromady hodně hezcí. Slušelo by vám to" řekla Lisa. Já jsem se nenápadně zasmála. Lisa to viděla, tak se také usmála. Poté jsme si povídali o normálních věcech atd.
,,Můžu se podívat na dům? Jsem hrozně zvědavá " řekla jsem stydlivě.
,, Jasně, emmm Rosé, jdi ji tady provést" řekla Jennie.
,, Jasně " usmála se Rosé. Vypadala šťastná. Šli jsme spolu do první místnosti.

Byly jsme už nahoře ale potom jsem se zeptala na jednu otázku..
,,Jak se mám Kookovi zalíbit?"
,, Vždyť už se mu líbíš " usmála se Rosé.
,,Neee. Abychom...spolu .... chodili" řekla jsem potichu.
,,Noo musíš ho pozvat ven, a chodit s nim ven. Postupem času pozná jaká doopravdy jsi, a buď tě bude chtít, a nebo ne. Ale spíš se nákladním k ano." Řekla Rosé.
,, Děkuju moc"
,, Rádo se stalo " mrkla na mě. Sešli jsme schody dolů, a Jennie, Jin, Hobi, Wheein i Denča stáli před dveřmi.
,,Co bláznite? Nemůžete ještě zůstat?" Zeptala se Rosé vedle mě.
,,Nee. Ještě chce Jenny s Wheein za jednou skupinou. Možná i Denča" řekla Jennie. Teda máma. Budu někdy přeskakovat.
,,Ahaa, to je škoda. Někdy se musíme domluvit s Jenny, že?" Mrkla na mě Rosé.
,, Joo noo" řekla Jisoo a Lisa kývla. Tak jsem šla ke dveřím také, a loučili jsme se. Rosé, Jisoo i Lisa mě objaly. Jooo. Juhuu. Dneska je ten nejlepší den.
,,Tak ahooj" řekli jsme všichni naráz. Teď jsme nastoupili do auta, a jeli jsme za mamamoo.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat