Já a Kook jsme se na sebe podívali.
,,Ehh ale nechodíme spolu" řekl Jungkook. Usmála jsem se na něj. Byla jsem ráda, že to řekl.
,,Jungkook včera chtěl šoustnout Jenny" řekla Tae-jeong. Všichni se na ní otočili, hlavně já a Jungkook.
,,Kdo jí to.." řekla jsem a Namjoon s Hwasou se začali usmívat. Takže oni jí to naučili. Všichni jsme se začali smát. Dokonce i Tae-jeong.20:07
Jdu s Kookem do výřivky. Tentokrát jsem si vzala normální plavky. Přišla jsem tam a zase tam seděl Jungkook. Měl zase jen plavky dole. Sakra...beztak se zase neovládnu. Budu muset. Budu se snažit. Namočila jsem do vody jednu nohu. Voda byla velmi horká. Jungkook přišel ke mě a podal mi ruku. Já jsem mu ji podala také a pomohl mi vlézt do výřivky. Hrály klidné písničky, bublinky slabě bublaly, svítila tam světla s různými barvy. Oba jsme si sedli.
,, Tentokrát se nic nesmí stát" řekla jsem na začátek.
,, Ano. Nesmí.." souhlasil Jungkook. Pár minut jsme jen seděli a mlčeli. Přišel Jin.
,,Co děláte?!" Zeptal se.
,,Nic?" Řekla jsem a Jin se podíval do očí Jungkookovi, aby mu řekl pravdu.
,, Dobře" řekl Jungkook ,,mlčíme, protože nevíme, co si říct." Jin asi čekal, že mu Kook řekne něco dirty. Haha bohužel se nic neděje..
,, Dobře. Tak se tu mějte" řekl Jin a odešel. Měla jsem mobil s sebou. Pípla mi zpráva. Psala mi Denča.
,,Kdo píše?" Usmál se Kook.
,,Jen Denča" řekla jsem a koukla jsem se, co potřebuje.Ať to Kook nevidí 😏 - napsala.
,,A co chce?" Zeptal se Jungkook.
,,To nevím" řekla jsem a má pusa byla stále otevřená. Začalo se přehrávat video, které mi Denča poslala. Byl tam Jungkook. Byl to edit na Jungkooka. Samozřejmě to byl sexy edit. Jungkook se na mě díval divně.
,,Co ti píše? Ukaž " řekl a přisedl si ke mě. Já jsem obrazovku telefonu skryla před Jungkookem. Pořád to hrálo.
,,To znám. Už sem tu písničku slyšel. Ukaž mi to, prosím.." řekl. Zase jsem se podívala do jeho očí. Byl roztomilý, ale tohle jsem mu vážně ukázat nemohla.
,, Promiň..nejde to." Řekla jsem ale on mi mobil sebral. Ani nevím jak, ale můj mobil se prostě objevil v jeho rukách. Díval se na to a usmíval se.
,,Jsi nadržená?" Zeptal se mě.
,,Neee! Nejseem!....- asi" řekla jsem nakonec.
,,Ahaa. Já taky upřímně nevím" řekl Jungkook.
,, Už stačí..tyhle slova používat nebudeme.. štve mě to" řekla jsem.
,, Víš co máš blbé?" Zeptal se Jungkook. Co zas mám sakra blbé?
,,Že mě baví tě otravovat a štvát" řekl Jungkook.
,,Ehh- co-?" Řekla jsem.
,,Noo..?"
,,Noo..co?" Ptala jsem se.
,,Nic.." usmál se znovu.
,, A co tím jako myslíš?" Zeptala jsem se ho.
,,Noo... můžu se tě pořád na něco ptát, obzvlášť na věci, které tě štvou " řekl Jungkook jako kdybych si měla dávat pozor.
,,Co třeba?" Ptala jsem se ho.
,,Jsi nadržená?" Zeptal se znovu a usmál se.
,,Tak takhle to myslíš..?" Řekla jsem. Jungkook kývl.
,,Tak to bude na dlouho" řekla jsem.Vylezli jsme z výřivky. Byla mi vážně zima. Jungkook mi půjčil svůj ručník. Po cestě jsme potkali Jina.
,,Holky a kluci říkali, že si máte jít zahrát nějakou hru nahoru. Už hrajou." Řekl Jin. My s Kookem jsme kývli a utíkali jsme nahoru. Šla jsem se převléknout do koupelny. Vešel tam i Jungkook.
,,Kookie..." Řekla jsem.
,,Ano?" Zeptal se, když už si chtěl sundávat plavky.
,, Já tady jsem..." Připomněla jsem mu.
,,No.. já vím" řekl a díval se mi do očí.
,,Za chvíli budeme nazí...a dali jsme si slib..." Řekla jsem mu.
,,Ahaaa. Tak se nebudeme dívat. Já se otočím a ty se taky otočíš. Nebo vadí ti to?" Ptal se.
,,Noo...jakoo..- ne, nevadí.." řekla jsem, ale vadilo mi to moc. Bála jsem se, že se zase něco stane. Tak jsem se tedy otočila a převlékla jsem si spodek. Jungkook už se taky oblékal. Převlékala jsem si už vršek, když vtom jsem viděla krajíčkem oka, jak má Jungkook opřenou ruku o umyvadlo, je bez trička a dívá se spokojeným výrazem na mě.
,,Kooku!" Řekla jsem.
,,Joo.. promiň....nemohl jsem si pomoct" řekl potichu a otočil se. Už zase si nemohl pomoct. Já si teď taky nemůžu pomoct. Byl bez trička..ale to vydržím. Doufám. A doufám, že i Jungkook to vydrží.Vyšli jsme spolu z koupelny, šli jsme si zanést věci a šli jsme rovnou do pokoje, kde budem hrát hry. Jakmile jsme otevřeli dveře, viděli jsme, jak se Denča líbá s Taem. Takže očividně jeden z nich dostal úkol. Vešli jsme dovnitř.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampirJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...