38. Kook, Jimin a já😬

15 2 0
                                    

Zase jsem nemohla dýchat. Spadla jsem na Jungkookovu postel a pak jsem nic neslyšela.

Otevřela jsem oči. Ležela jsem na lůžku a u pusy jsem měla tu masku. Opatrně jsem si sedla a sestřičky se ke mě seběhly.
,,Lehněte si" řekla jedna z nich.
,,Co se stalo?!  Kde je Jungkook?!?!" Vyptávala jsem se. Koukla jsem se vedle sebe a tam ležel Jungkook, díval se na mě a usmíval se. Něco se s ním taky stalo? Proč se na mě usmívá? Sestřičky mi daly pryč masku.
,,Jste v pořádku. Jen nesmíte plakat. Máte potom záchvat pláče a to může jít k smrti." Oznámila jedna z nich a všechny odešly.
,,Ty jsi mě hledala?" Usmíval se Jungkook.
,,Jo ..." Řekla jsem potichu. Jungkook vstal, přišel k mé posteli, sehnul se obličejem k mému a obejmul mě.
,,Jestli nás zítra pustí, půjdem do obchodu? A potom by jsme šli do výřivky?" Nabídl Jungkook. Já jsem kývala hlavou.
,,Joo to by šloo!" Řekla jsem a radovala jsem se. Už bylo hodně hodin, tak jsme šli spát. Nemohla jsem usnout. Tak jsem si sedla. V pokoji byla tma ale na chodbě se svítilo.
,,Co se děje?" Zašeptal Jungkook.
,,Bojím se.."
,, Čeho?" Zeptal se.
,, Že se vzbudím a budu tady sama, že tu bude strašit, že mě zavezou na sál, protože se mnou něco je, ale neřekli mi to a že mě budou operovat, nebo se taky bojím, že někdo jako Mia mě přijde zabít.." řekla jsem smutně. Skoro jsem zase začla plakat.
,,Nee! Neplakej" zvýšil trošku hlas Jungkook. Já jsem se zklidnila a zhluboka jsem dýchala. Jungkook přišel ke mě, postavil mě vedle postele a přisunul naše postele k sobě. Lehli jsme si každý na svou polovinu, ale pak mě Jungkook obejmul. Tak jsme usnuli.

Další den
Otevřela jsem oči, Jungkook už dávno nespal. Byly tam sestřičky ale odešly.
,,Co se děje?" Zeptala jsem se.
,, Dobré ráno" usmál se na mě Jungkook.
,, Dobré" usmála jsem se taky.
,, Už mužem jít domů. Ale nechtěl jsem odejít, je mi teplo a nechtěl jsem tě budit. Spinkala jsi tak hezky" řekl Jungkook a usmál se.

Na dovolené
Všichni se za námi rozeběhli.
,,Co se vám stalo?!" Řekla Jennie.
,, Mě kousla Mia, Jenny mě zachránila a pak začla plakat a zase nemohla dýchat..tak jsme tam zůstali do dnes" usmál se Jungkook. Já jsem kývla. Jimin běžel po schodech.
,,Jenny!" Přiběhl ke mě a obejmul mě. Jungkook se zase na něj díval hnusně a když mě Jimin přestal objímat, tak se podívat na Kooka taky hnusně. Já jsem to říkala. Co budu dělat, až budu mít hezký vztah s Jiminem s líbáním a Jungkook najednou řekne, že s Miou chodit nechce? Je to tady. Nechtěla jsem, aby se to stalo. Bohužel.
,,Jimin tady na tebe čekal celou noc" řekl Yoongi.
,,To je milé, Jiminie" řekla jsem a obejmula jsem ho.
,,Tak já půjdu.." řekl Jungkook a pomalu odcházel.
,,Ne! Jdem přece do obchodu, ne?" Zeptala jsem se a Jimin se na mě naštvaně podíval.
,,Zase jste se na něčem domluvili?" Zeptal se mě naštvaně Jimin, do ucha.
,,Ano.. a dnes chcem do výřivky" řekla jsem a měla jsem pocit, že mě Jimin poslechne a Jungkook bude spokojený a já budu moct si konečně s Kookem o samotě promluvit. Ba ne, Jimin mě vzal silně za zápěstí a zavedl mě nahoru do pokoje. Zavřel dveře za sebou a opřel mě o ně. Dal ruku kolem mé hlavy, až jsem se lekla. Přiblížil se ke mě.
,,Za mými zády si nebudeš nic s nikým domlouvat. A ještě k tomu s Kookem. " Řekl velmi naštvaně Jimin.
,,Jimine-"
,,Ne! Pořád s ním někam chodíš, domlouváš se s ním a co já? Se mnou se nedomluvila.." řekl Jimin.
,,Jimine-"
,,Ne! Prostě -"
,,Nech mě! Nemůžeš mi zakazovat se s Kookem bavit!" Řekla jsem nastvaně a Jimin se tak taky tvářil. Políbil mě. Líbal mě hrozně dravě, protože byl naštvaný. Začínala jsem spolupracovat, tak jsme se líbali u dveří. Jimin mi potom začal sundávat oblečení a já jemu. Skončili jsme v posteli. Lehl si na mě a líbal mě. Někdo klepal.
,,Tak jak to tedy je?" Zeptal se Jungkook a otevřel dveře. Já jsem si rychle vzala svou peřinu na sebe a Jimina, aby nás neviděl. Jungkook se naštval, bouchl dveřmi a začal dupat dolů. Zavřel dveře i dole a jel domů. Kurva. Já jsem si rychle vzala své věci a oblékala jsem se. Neměla jsem na sobě kalhoty ale dlouhé tričko ano a běžela jsem ven i v té zimě za Kookem. Už byl v autě a chtěl už jet, ale já jsem se rozběhla za ním. On mi ale ujel.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat