Že by to chtěl? Začala jsem spolupracovat. Hladil mě na břiše a pak sjel dolů.
,,Jsi připravená? Dnes jen prsty" řekl Jimin. Já jsem pomalu kývala. Zhluboka jsem se nadechla a Jimin do mě strčil prsty. Pohyboval pomalu s rukou. Po chvíli zrychloval a zrychloval, až mě to nebolelo, ale líbilo se mi to. Jimin mě při tom ještě začal líbat.
,, Dobře...už stačí " dýchala jsem rychle.
,, Dobře" zašeptal Jimin a dal prsty pryč. Nevěděla jsem, co mám říkat, jak se mám tvářit, co mám dělat. Bylo mi trapně. Bylo to poprvé. A sám se nabídl.
,,Jsi nadržená?" Zeptal se mě Jimin.
,, Trošku.." řekla jsem.
,, Dobře " řekl jen Jimin. Sedl si ke mě a začal mě znovu líbat. Slyšela jsem jak někdo jde. Chtěla jsem Jimina odstrčit, aby mě přestal líbat, ale místo toho si lehl na mě a líbal mě dál. Ten, kdo vešel, byl Jungkook. Otevřel pomalu dveře, ale hned poté třískl. Jimin už přestal. Šli jsme dolů a hráli jsme hry. Poté jsme šli všichni spát.Další den
Přijela Mia, Jungkook byl šťastný. Líbal se s ní přede mnou a před Jiminem. Viděla jsem, jak tam Mia přidává jazyk. Fujky. Všichni byli dole, až na mě, Miu a Jungkooka. Sedla jsem si na svou postel a byla jsem na mobilu. Jungkook šel na záchod, takže jsme tam s Miou zůstaly samy.
,, Viděla jsi Tae-jeong?" Zeptala se najednou Mia.
,,Ano, viděla"
,,Je roztomilá. Viď?" Mrkla na mě.
,,Ano, to je. Velmi. Připomíná mi-"
,,Jungkooka, ano. Mě taky" Mia to řekla za mě, super.
,,Ano. To jsem chtěla říct.." řekla jsem.
,, Promiň.. říkala mi, že tě hrozně ráda vidí. Má tě moc ráda. Chci být jako ty. Jsi strašně krásná" zdálo se, že Mia žárlila na mou krásu? Zdála se být milá. Myslela jsem, že je horší. Je jiná, ale je to dobře.
,,Umíš si něco křupnout?" Zeptala se Mia. Já jsem s radostí odpověděla. Měla jsem z ní dobrý pocit. Měla jsem pocit, že si s ní můžu povídat jako normální kamarádky.
,,Ano, umím. Prsty na nohou, rukou, záda a krk" řekla jsem a Mia otevřela pusu.
,,Fakt? Tak si křupni krk" řekla a usmála se nějak divně.
,,Tak jo. Výdrž, nevím jestli to vůbec křupne" řekla jsem. Natočila jsem krk, aby křupl a Mia se nějak ocitla přímo vedle mě, otevřela pusu a chtěla mě kousnout jako upír. Jungkook přiběhl strašně ale strašně rychle a uhodil Miu velmi hodně, ale nic se jí nestalo.
,,Co se to-" Jungkook jen dal prst před mou pusu a zatahal Miu za vlasy. Odvedl ji pryč. Já jsem se rozbrečela. Byl to šok. Bylo to hrozně rychle. Kdyby nepřišel Jungkook, tak by mě asi Mia zabila. Slyšela jsem, jak se hádají. Teď Mia odešla. Odešla úplně. Jela domů. Jungkook přišel jen do dveří. Viděl že pláču. Přišel ke mě pomalu. Chvíli se na mě ve stoje díval, ale pak si přisedl vedle mě a obejmul mě. Nikdo nic neříkal. Poté vstal a oznámil mi něco.
,,Zítra v 10, já a ty půjdem do výřivky. Platí? Jestli nepřijdeš, nepřej si mě.." řekl Jungkook a odešel.Stále jsem tam seděla, ale Jimin přišel v pohodě. Viděl mé uplakané oči a přišel mě obejmout. Koho si mám vybrat?! Jimina nebo Kooka? Je to těžké. Oba dva miluju a oba se o mě hezky starají. Ale Jungkook mi tou poslední větou nahnal strach.
,,Co se stalo?" Zeptal se Jimin. Vysvětlila jsem mu, co se stalo.
,,A ještě jedna věc. Můžu zítra s Kookem v 10 večer do výřivky? Prosím. Chci si s ním povídat" řekla jsem.
,, Jasně. Dobře " usmál se a pohladil mě po vlasech.
,,Jdeme nakupovat dárky. Ale Tae-jeong nemůže s námi. A ty jdeš?" Řekl Jimin.
,,Nee. Zůstanu tady s Tae-jeong. Už mám dárky nakoupené." Řekla jsem.
,, Dobře. Tak pojď, jdem to říct dolů" řekl, vzal mě za ruku a šli jsme. Řekli jsme to všem a všichni také souhlasili.Už jsem tady byla jen já a malá Tae-jeong. Teda dokud jsem něco neslyšela nahoře. Slyšela jsem smích. Byla to Denča a asi Tae. Samozřejmě, vyšli z pokoje.
,,Kde jste byli?" Zeptala jsem se.
,,Zdrželi jsme se, protože Tae mě začal lech-"
,,Musel jsem něco udělat" mrkl Tae. Já jsem se začala smát. Tae-jeong se začala taky smát. Tae, já i Denča jsme se jí smáli. Neví o co jde, ale vím, že se směje, protože se smějem my.
,,Tak jděte! Už na vás čekají" oznámila jsem jim a rozběhli si ven. Tak teď jsem tady jen já a Tae-jeong.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...