Byl sexy. Tak jsem se na to podívala. Jakmile jsem se dodívala, měla jsem otevřenou pusu a byla jsem trošku nadržená. Jungkook je vážně sexy. Jeho stehna, ruce, čelist, mokré vlasy, záda, jazyk, prsty..- počkat co se to děje? Představovala jsem si Jungkooka vedle sebe s mokrými vlasy, spoceným oblečením, žíly na rukou a vydechování. Byla jsem více nadržená. Je fakt sexy. Až se s ním setkám, rozdám si to s ním. Teď jsem si uvědomila, že takhle mluvím jen o Jungkookovi. Nikdy jsem takhle nemluvila o Jiminovi. Musím si to přiznat. Líbí se mi více Jungkook... chtěla bych s ním více chodit. Jimin přišel s tou holkou. Sedli si vedle sebe. Jakmile Jimin na ni mluvil, rozzářily se mu oči.
,,Dáš mi ještě tvoje číslo?" Zeptal se Jimin než odešla.
,, Jasně" usmáli se oba a ta žena mu vzala mobil a naťukala tam své číslo.
,,Ahoj" řekl Jimin a ta žena zamávala. Oba se usmívali.Jeli jsme domů.
,,Jimine.... musím ti něco říct " řekla jsem a Jimin poslouchal.
,, Posledni dobou...mám ráda hodně Jungkooka. No vlastně...-"
,, Miluješ ho.."
,,Ano" řekla jsem a byla jsem smutná z Jimina.
,,Jenny.. mám to tak stejně " řekl Jimin.
,, Cože?" Zeptala jsem se znovu. Myslela jsem, že mi vynadá nebo mě zbije, ale nic.
,,Ta žena, co jsem dnes potkal, kdysi jsem jí měl hodně rád. A teď je hezčí než kdysi. Je fakt přitažlivá. Promiň " řekl Jimin.
,, Mě to nevadí. Mám to tak stejně s Jungkookem. Chtěla bych s ním chodit." Řekla jsem a Jimin se usmál.
,,Tak jo. Ale budem nejlepší kámoši, že jo?" Zeptal se Jimin.
,,Anooo" řekla jsem a zasmáli jsme se.
,,Ale pořád jsi hezká. Pořád tě miluju jako svou nejlepší kamarádku " mrkl na mě a dal mi pusu na líčko. Odešel. Byl to jiný pocit. Byla jsem ráda ale taky jsem byla smutná. Bude mit Jimin chybět. Ale zase můžu dosáhnout cíle- chodit s Jungkookem. Přišla jsem za ním.
,, Mužem jet" řekla jsem a on kývl. Nasedli jsme do auta a jeli jsme do obchodu. Kupovali jsme dárky, jídlo, zkoušela jsem si věci na sebe. Až najednou, jsem viděla to nejroztomilejší oblečení. Hned jsem se k němu vrhla. Šla jsem s tím do kabinky a oblékla jsem si to. Jungkook vlezl do kabinky se mnou.
,,To je tak roztomilé" řekla jsem.
,,Ano. Ty jsi v rom roztomilá " řekl Jungkook uklidňujícím hlasem. Dokonce jsem se i vyfotila.Jungkook viděl, jak jsem šťastná. Se smutkem jsem ten kus vrátila.
Jungkook
Byla v tom vážně roztomilá a byla šťastná. Když to vracela, byla velmi zklamaná. Tak jí to koupím a dám jako dárek pod stromek.Jenny
Šli jsme to zaplatit. Měli jsme toho hodně.Přijeli jsme domů a začli jsme ty dárky rychle balit.
Jungkook
Dobalil jsem dárek. Chtěl jsem vytáhnout další ale byl to pro Jenny dárek. Schoval jsem to znovu a až Jenny odejde, rychle to zabalím.
,, Musím na záchod " řekla a odešla. Začal jsem ten dárek balit. Napsal jsem tam její jméno a schoval jsem si to do tašky. Zbytek dárků jsem si taky schoval do tašky. Už se těším na tu výřivku.Denča
,,Je dneska někdo ve výřivce?" Zeptala jsem se Yoongiho.
,,Jo. V 10 jde Jenny s Kookem" řekl Yoongi.
,, Cože? Já myslela že třeba Jenny s Jiminem" řekla jsem. Přišlo mi to divné. Proč zrovna Jungkook? Ale viděla Jimina se usmívat na Jungkooka a Jungkooka se usmívat na Jimina. Takže je to na dobré cestě.
,,Jen ti dva?" Zeptala jsem se znovu.
,,Jop" řekl a já jsem to šla říct Taemu.
,,Jenny jde s Kookem do výřivky, a ještě k tomu v 10 hodin večer"
,, Cože? A Jimin?" Ptal se Tae.
,,Taky nevím" řekla jsem Taemu.Jenny
Šla jsem se převlíkat do plavek. Potkala jsem Jimina.
,,Ahoj. Tak hodně štěstí " řekl mi Jimin.
,, Děkuji" řekla jsem a chtěla jsem ho obejmout. Už jsem se přiblížila, ale uvědomila jsem si, že nejsme spolu. On mě stejně obejmul.
,,I když budem jenom kámoši, mužem se objímat, že ano?" Zeptala jsem se Jimina.
,,Jooo" řekl a usmál se. Usmála jsem se taky. Už jsem šla.Jungkook
Je 22:00. Jsem tady zase o pět minut dřív, jako minule. Ale teď by nám to neměl nikdo překazit. Dám Jenny tu čokoládu a růže, co jsem kupoval minule. Mám na sobě jen plavky dole. Trošku si namočím vlasy, abych byl vís hot. Už přichází. Teším se, nevím proč, ale ano. Už si konečně budem moct něco říct. Konečně.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampiriJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...