8. Psaní s Kookem💜

24 2 0
                                    

Ale Jungkook mě chytl za ruku.
,,Pojď se mnou" podíval se mi hluboce do očí, a nakonec jsem kývla. Nasedla jsem do jeho auta a jeli jsme.
,,Co je tvá oblíbená písnička?" Zeptal se Jungkook.
,, Nevím. I'm fine, blood sweat & tears, best of-" Jungkook pustil Blood sweat & tears. Ušklíbil se, já jsem se usmála. Vezl mě domů.

Už zastavil u mého domu. Než jsme ale oba otevřeli dveře, zeptal se mě na jendu věc.
,, Zítra máme s BTS sraz, nechceš taky přijít?" Usmál se Jungkook.
,, Zeptám se Jina. Ale ráda bych šla" také jsem se usmála.
,,Budu rád když přijdeš" řekl, a pak jsme oba dva otevřeli dveře a vysedli z auta. Doprovodil mě až ke dveřím.
,,To jsi nemusel, mohl jsi už jet" řekla jsem mu.
,, Stejně nemám co dělat. Dobře, tak jdi. Zavolám ti. Pa!" Řekl, a běžel k autu. Já jsem rychle otevřela dveře, a zavřela za sebou. Z okna jsem se koukla jak odjíždí a pak jsem šla do pokoje.

Sedla jsem si a něco jsem si napsala do deníčku. Samozřejmě to bylo o tom, že jsem byla s Jungkookem. Někdo zaklepal.
,,Dále!" Zvolala jsem. Dveře otevřela Wheein.
,,Tak coo? Jaké to bylo?" Ptala se vysmátě.
,,Super, chtěla bych s ním ještě jít ven" řekla jsem nadšeně.
,,To je dobře. A... Máš nějaký pocit?"
,,Eeh jaký?"
,,No..jestli tě nechtěl obejmout nebo tak" ptala se Wheein.
,,Ne, bohužel " odpověděla jsem.
,, Aha, to je špatné" už se chystala odejít.
,,Ale nahl se ke mě asi dvakrát a málem byla pusa" řekla jsem ještě když byla Wheein u dveří. Otočila se.
,,Fakt??? A.....explodovalo tvé srdce?" Ptala se mě.
,,Skoro ano" řekla jsem stydlivě.
,,Aaah, to bude láska. Jdi s ním zase někdy ven, a uvidíš. Počkej tak 2 týdny a budete spolu" mrkla Wheein.
,, Dobře. A něco jsem mu říkala, a díval se na mě....jako kdyby mě chtěl pořád poslouchat. Vypadalo to že vnímá jen moje oči a moji pusu." Řekla jsem, a Wheein začala nahlas tleskat.
,,Waaa to nemusíš čekat 2 týdny ale jeden týden. Pozvi ho ven a potom -" Wheein to chtěla doříct, ale někdo mi volal.
,,Kdo ti volá?" Zeptala se. Podívala jsem se na mobil. Byl to Jungkook. Wheein se také podívala na můj mobil, a začala se ušklebovat. Zvedla jsem to, a plácla jsem Wheein aby nemluvila, a nedělala nějaké ksichty.
,,Ano?"
,,Ahoj Jenny. Jak se máš?"
,, Dobře, co ty?"
,,Taky fajn. Ale nudím se"
,,Aha. Tak si třeba kresli"
,,Dobrý nápad Jenny, už půjdu. Papa" řekl.
,,Papa" řekla jsem a rychle jsem zavěsila.
,,Oo, co to byloo?" Ušklibovala se Wheein.
,,Co? Co by?" Snažila jsem se nesmát. Vydržela jsem to.
,, Dobře no " ušklíbila se ještě jednou Wheein a odešla.
,,Uff" řekla jsem si jak zavřela dveře. Začala jsem si kreslit. Nevím co kreslím ale něco z toho bude. Snad.

Je 7 hodin večer. Půjdu do sprchy. Ale pípla mi zpráva. Podívala jsem se, byl to Jungkook.

Ahoj, co teď děláš?🙂

Půjdu do sprchy

Dobře, tak se vysprchuj a pak napiš😉💕

Co to znamená?! Proč mi poslal to srdce? Ahh kéž by mě chtěl. Nebo mě chce? Já vážně nevím.

Dobře💕

💕

Už jsem mobil položila a šla jsem do té sprchy. Mobil jsem si nebrala.

Už jsem osprchovaná a šla jsem do pokoje. Převlékala jsem se, sundávala jsem si tričko a najednou mi někdo napsal. Zamkla jsem si v pokoji.

Tak coo?

Byl to Jungkook. Odepsala jsem mu.

Převlíkám se do pyžama

Dobře 😏💕

Co?😏😂

Nicnic

Dobře

Teď jsem si představila, že spolu chodíme. Ale není to pravda. Kéž by. Už jsem se oblékla, a lehla jsem si do postele. Zhasla jsem velké světlo a zapnula jsem si letky v pokoji (nevím jak se to píše ㅠㅠ). Dala jsem si fialovou barvu. Jak jinak. Zapla jsem mobil a začla jsem si psát s Kookem.

Už jsem oblečená

Jungkook hned odepsal.

Dobře. Jak se máš?😊

Fajn, co ty?

Taky. Nechceš jít pozítří zase ven?😊

Noo musím do práce. Už to Denči nechat nemůžu.. promiň.

Nevadí 😊. A... nemůžu přijít za tebou do prace?😅😊

Byla jsem překvapená. Že i přesto že jsem v práci mě chce vidět.

Noo dobře a víš kde pracuju?

Zatím ne. Ale můžu se zeptat třeba Jina nebo Namjoona nebo někoho kdo to ví😊😉

Dobře. Pak napiš jestli víš nebo ne.. už půjdu spát..

Dobře. Tak dobrou noc💕💕

Dobrou noc💕

On mi napsal i dobrou noc😳. Není to divné? Jen tak by mi to nenapsal.. no uvidíme. Půjdu už spát.

,, Nějaké novinky?" Vtrhla Wheein dovnitř. Lekla jsem se.
,,Typíč-" dala jsem si rychle ruku před pusu.
,,Tyvole já už jsem spala! Co je?!" Řekla jsem na ni naštvaně.
,, Promiň. Máš nějaké novinky o Kookovi?" Řekla Wheein a rychle vzala můj mobil. Namířila ho na moji tvář ať se to odemkne a taky že se to odemklo.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat