Ale pořád je tu něco jinak. Všichni tři se tváří podobně. Jsou - zpocení, ale tancovat u písniček jsem je neviděla.
,,Co jste dělali?" Zeptala jsem se, abych to zjistila.
,, Tančili jsme" řekl Beomgyu.
,,My jsme vás neviděli " řekl Tae.
,,Oh" řekla Jenny jen.
,,Byli jsme nahoře.." řekl Jungkook.
,,A co jste tam dělali?" Vyptávala jsem se pořád.
,, Povídali jsme si" řekla Jenny.Jenny
Jimin se začal usmívat a zvedat obočí. Věděl, co jsme dělali. Jakmile se Denča na mě nedívala, naznačila jsem Jiminovi, ať je zticha. On se pořád smál ale bude prý zticha.
,, Jdem hrát zase flašku?" Zeptal se Jimin.
,,A nezahrajem si třeba pravda, úkol?" Navrhl Tae. Všichni začali kývat a souhlasit. Tak jsme šli všichni nahoru.,,Bude mi to tady chybět. Byla sranda" chtěla jsem pokračovat ale do řeči mi skočil Jungkook.
,,a taky bylo hodně vzrušení a bolesti" mrkl. Já jsem se začala usmívat, ale snažila jsem se to skrýt. Beomgyu a Jimin se také začali usmívat.
,,Hele hele. To, že Jenny je hezká, neznamená, že musí tady všechny kluky vystřídat " řekla Denča.
,, Promiň. Ještě já se přidám" řekl Tae. Všichni jsme se začali smát. Ale Tae ne. Vypadá, že si srandu nedělá.
,,Tae...?" Řekla Denča.
,, Počkat -" zamyslela jsem se.
,, Bože. Vtip! Byl to vtip. Já bych se vyspal jen s jednou holkou." Ukazoval na Denču a smál se. Naletěli jsme na jeho vtip.
,,Bo si myslím" řekla Denča a podívala se na Taeho vražedným pohledem, ale poté se začala smát.
,,Ne. Jimin mi pomohl začít. Jak se vztahem tak s- to neni podstatné. Byl to takový ten roztomilý vztah. Moc mu za to děkuji. Potom Jungkook. Vše bylo vzrušující. HODNĚ vzrušující. Je hrozně sexy- no prostě už nic nemluvím " dělám, že jsem nic o Kookovi neřekla. Nejde mi to no.
,,A s Beomgyuem jsem to dělala poprvé - proč to tady vůbec zmiňuji" řekla jsem a plácla jsem se po čele.
,,To je v pohodě. Aspoň máme recenzi " řekl Tae. Všichni jsme se znovu začali smát.Konečně jsme začali hrát. První se ptal Tae Denči. Denča si vybrala pravdu. Tak ji Tae vymýšlel otázku. Poté jsem si měla vybírat já. Dala jsem si úkol a Denča mi ho zadávala. Začala se ušklebovat a dívat se na Beomgyua a poté zpět na mě. Jungkook naštvaně zafuněl. Všichni jsme se na něj mlčky podívali ale poté jsme se vrátili ke hře.
,,Hrej si na 5 minut s Beomgyuovýma vlasama" řekla a usmála se. Šla jsem si sednout k Beomgyumu a on položil svou hlavu do mého klína. Hladila jsem ho po vlasech, hrála jsem si s něma. Měl je tak načechrané. Jungkook se sebral a odešel.Jungkook
Sebral jsem se a odešel jsem. Třísknul jsem dveřmi. Proč je furt u Beomgyua?! Začíná mě to srát. Někdo zas jde za mnou. Proč?! Proč se mě snaží někdo utěšit a zlepšit náladu, když už ji mám zkaženou po tom, co uvidím Jenny s Beomgyuem? Fajn. Možná vážně žárlím, ale to je proto, že Jenny miluju. Udělal jsem snad všechno, abych si ji získal zpět. Ale ona je raději s Beomgyuem. Jak jsme měli tu trojku, snažil jsem se co nejvíce jsem mohl, dělal jsem vše vášnivě, tak jak by se to všem holkám mohlo líbit. Ale ona je i přesto s ním. Začínám vážně závidět.Jenny
Šla jsem za Kookem.
,,Co se děje? Snad nežárlíš?" Zasmála jsem se.
,,Jdi za svým Beomgyuem. Jdi se s ním znovu vyspat" řekl Kook.
,, Takže žárlíš. Nevím proč, ale fajn. A díky za radu" mrkla jsem a odešla jsem.
,, Příště mě nezkoušej rozveselit. Nejde ti to" řekl Jungkook. Bylo to dost upřímné. Ale je mi to jedno. Prostě jsem odešla. No neodešla jsem. Zase mě zadržel. Chytil mě za zápěstí a někam mě vedl. Vedl mě do koupelny. Zase to chce? Už je s tím otravný. Já jsem se snažila nebýt tak nadržená když jsem s ním, ale on to chce víc. Opřel mě o umývadlo a přiblížil se ke mě. Chytil mě za oba zápěstí a držel je ve vzduchu.
,,Jenny. Vím, že máš radši Beomgyua. Vím že je hezčí, lepší. Chápu to. Ale prosím....neignoruj mě." Řekl Jungkook. Už nevypadal tak naštvaně jako předtím. Spíše mě úplně zmanipuloval. Jeho oči se leskly od slz. Proč brečí? Proč?! To ho až tak bolí?
,,Jenny! Pojď splnit úkol!" klepal na dveře Beomgyu.
,,Jo už jdu!" Řekla jsem, ale popravdě jsem v té koupelně ještě zůstala.
,, Nebreč, prosím. " Řekla jsem a pohladila jsem ho po tváři.
,, Vlastně mám radši te-" někdo otevřel dveře. Byl to Beomgyu. Jungkook mě pustil a odešel zpět do pokoje.
,, Už jdu" řekla jsem zklamaně.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...